آیا زن خانه دار باید حقوق باید بگیرد؟

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

آیا زن خانه دار باید حقوق باید بگیرد؟

۸۸ بازديد
زنان خانه دار مستحق شناختند

من فکر می کنم برای خانم های خانه دار باید کار خود را پرداخت کنند. اما با پرداخت دستمزد منظورم دستمزدی نیست. آنها برای کارهایی که انجام می دهند ، نهایت مراقبت ، احترام ، عشق و اهمیت را دارند. فقط به دلیل اینکه زن خانه دار است ، من جامعه را دیدم که به او نگاه می کند. بسیاری اوقات نه تنها جامعه بلکه خانواده بسیار او ، یعنی همسر و فرزندان او ، به احترام به کار او نپرداخته اند. این باید تغییر کند کارهایی که توسط یک زن خانه دار انجام می شود نباید به عنوان شغل گرفته شود. این فداکاری است که یک زن به خاطر خانواده خود باید در مقطعی از زندگی خود انجام دهد. هیچ پولی وجود ندارد که بتواند آن را جبران کند. جبران خسارت او هنگام برخورد با تصمیمات مالی و داخلی باید به شکلی برابر باشد.

چه زن خانه دار باشد و چه خانه حامی خانه ، اصل یکسان است - جبران نمی شود آنها را جبران نکنیم. اگر قرار بود آن شخص پرداخت شود ، پس توسط چه کسی؟ آیا همسر شاغل برای پوشش دادن آن باید درآمد بیشتری کسب کند؟ هردو می توانند به سر کار بروند و به شخص ثالث پرداخت کنند. 



مخارج شخصی

هیچ کس نمی تواند کار خانه دار را پرداخت یا جبران کند. اما فکر می کنم از نظر پس انداز و استفاده از پول در هزینه های شخصی ، زنان خانه دار باید پرداخت شوند زیرا در پایان روز او در نهایت از آن برای رفاه فرزندان ، خانه یا شوهر خود استفاده می کند. همچنین این امر او را از درخواست همسر خود در هر زمان که می خواهد پول برای چیزی شخصی خرج کند ، نجات می دهد.



جبران خسارت لازم نیست

ماهیت مشاغل اختصاص یافته به زن و مرد متفاوت است ، دقیقاً همانگونه که فیزیولوژی آنها وجود دارد. مطمئناً زنان باید حقوق و وظایف خود را بدانند. به عنوان یک مسلمان ، من معتقدم که اگر آنها تصمیم به رفتن به محل کار بگیرند ، حتی پس از آن حق داشتن پول همسرشان را نیز دارند. بنابراین جای سوال در مورد جبران خسارت وجود ندارد. آنچه شوهر در خانواده و همسر خود خرج می کند وظیفه اوست اما آنچه زن خرج می کند کمک از طرف او است.


قدردانی کوچک

من با صبا انصاری موافقم. من به عنوان یک مادر خانه داری به یک کودک ، همسر و مدیر خانه نیازمند ویژه ، احساس می کنم که اگرچه من با استقامت ، صبر و قدرت برای تحقق تمام نقش های ارزشمند و گرانبهایی که زنان خانه دار بازی می کنند ، ایجاد شد ، اما باید به من نشان داده شود قدردانی مناسب این که آیا این کار با هدیه های مالی کوچک در هر ماه انجام می شود تا بتوانم چیزهای شخصی را که دوست دارم بخرم یا حتی یک دسته گل خریداری کنم ، این به اختیار همسر است ، به شرط آنکه منطقی باشد. زنان خانه دار بزرگترین و با ارزش ترین نقش را در خانه ، در خانواده ها ، جوامع و جامعه به طور کلی ایفا می کنند و لیاقت عزت نفس را دارند که خداوند متعال به عنوان مادر و همسر به ما داده است.


مکان طبیعی

این چه سؤالی است؟ این همان چیزی است که طبیعت باعث شده زنان برای هر چیزی که طبیعی نیست ، عدم تعادل را در جامعه ایجاد می کند.


بگذارید آنها را انتخاب کنند

من با بوشرا وحید مخالفم. فکر می کنید برای یک زن کار کمتر از یک "طبیعی" است؟ سال 2015 ، نه سال 1960 است. شاید زمان آن رسیده است که از زمان حباب کنار بروید و به دیدن دنیای اطراف خود بروید. آیا می دانید بخاری اتومبیل ، ماشین ظرفشویی ، یخچال ، فن آوری انتقال بی سیم ، دوربین مدار بسته و بسیاری موارد دیگر که در زندگی روزمره خود از آنها استفاده می کنید توسط زنان اختراع شده است؟ زنان به همان اندازه مردان برای کار مناسب هستند. تنها دلیلی که یک مرد باید از زن خود حمایت کند این است که او نتواند از خودش مراقبت کند. هر کس ، زن و مرد ، باید آزادی انتخاب کنند ، پایان بحث.


هیچ مقدار کافی نیست

فکر نمی کنم که به زنان خانه دار پرداخت شود. این تعهدی است که همه زنان به عنوان همسر و مادر باید انجام دهند. این کار بیش از شغل است ، اما موفقیت همه زنان است. هیچ مقدار پول معادل خانه دار بودن نیست.


مدیریت امور مالی

یک زن خانه دار شریک زندگی است. او بخشی از زندگی مردی است که با او ازدواج کرده است. شوهر می تواند درآمد خود را به همسرش بدهد و او می تواند خانه را اداره کند و با آرامش مالی تأمین شود و از فرزندان خود مراقبت کند.


نمی توان آن را خریداری کرد

معنای زن خانه دار اگر تصمیم بگیرید دستمزد او را بپردازید چیست؟ اهمیت رابطه و مادری چیزی نیست که بتوانید آن را خریداری کنید.


او مالک واقعی است

به نظر من خانم خانه دار صاحب واقعی یک خانه است. چگونه می توانیم پس از آن به همسران خود بپردازیم؟ همه چیز قبلاً متعلق به اوست. ما به عنوان یک شوهر کار می کنیم ، خانه ای می سازیم و همه چیزها را برای او می خریم. بنابراین ، در این صورت ، او مالک است و ما فقط کارگر هستیم.




شرکای برابر

ما باید از معاشرت با زن خانه دار به عنوان شریک برابر در روابط شروع کنیم. منظور من این است که یک شریک برابر از نظر سیاسی ، اجتماعی و قانونی داشته باشید.
چه کسی وقتی کل حقوق و دستمزد شوهرتان به شما تعلق می گیرد باید حقوق دریافت کند؟ هیچ کس نمی تواند نقش مادر بودن و خانه دار بودن را بهتر از یک زن انجام دهد.

ساعات انعطاف پذیر

اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، دریافت غرامت بیشتر زنان را به عنوان خانه دار مجبور می کند. از این گذشته ، همه می خواهند از خانه کار کنند و ساعات انعطاف پذیر داشته باشند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.