تجهیزات پذیرایی و سرو غذا

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

تجهیزات پذیرایی و سرو غذا

۳۰ بازديد
تجهیزات سرو غذا که یکی از موارد اصلی راه اندازی آشپزخانه صنعتی است ، شامل ظروف مورد نیاز قاشق ، چنگال و چاقو ، ابزار بسته بندی انواع مواد غذایی از جمله جعبه های پیتزا ، فویل آلومینیوم برای ساندویچ ، لیوان و ظروف برای سرو نوشیدنی است. و ... به نام این مواد از مهمترین تجهیزات صنعتی آشپزخانه و غذا هستند.

رستوران ها ، ساندویچ ها و رستوران های فست فود سنتی و مدرن همه نیاز به تهیه مجموعه ای از موارد دارند که کار را آسان می کنند و اگر تمایل به انتخاب این موارد داشته باشید باعث افزایش جذابیت و پیشرفت شغلی شما می شود. . این تجهیزات شامل تمام ظروف پذیرایی غذا یا هر چیز دیگری است که در رستوران و رستوران فست فود شماست.
تجهیزات پذیرایی شامل کلیه تجهیزات مورد نیاز شما برای تهیه غذا می باشد. برخی از تجهیزات در هر آشپزخانه صنعتی در یک بخش بسیار بزرگ طبقه بندی می شوند. تجهیزات پذیرایی نیز در این دسته قرار دارند و به طور کلی کلیه تجهیزات مورد نیاز ما برای سرو غذا می توانند در این گروه قرار بگیرند. از نظر ظاهری این تجهیزات رستوران و رستوران فست فود شما موثر خواهد بود زیرا مشتریان آن را می بینند و مستقیماً با آن تعامل دارند. این موارد باعث راحتی کار شما در پذیرش مشتری می شود و همچنین با طراحی زیبا این موارد به فست فود و رستوران شما نمایی می دهد. این موارد شامل چرخ دستی های مخصوص نوشیدنی یا ظروف غذا می باشد.

تجهیزات آشپزخانه و پذیرایی شامل: تجهیزات آشپزخانه ، تجهیزات سرویس ، تجهیزات برودتی ، تجهیزات آماده سازی ، لوازم آشپزخانه و ....
محل تهیه و سرویس غذا:

 این امکان باید تا حد امکان به محل پخت و پز نزدیک باشد و تجهیزات تهیه غذا باید در یک ترتیب منظم در کنار یکدیگر قرار بگیرند. تا زمانی که به مشتری نرسد ، بنابراین در استفاده و انتخاب این نوع تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید بسیار دقیق ، ظرف باید همیشه سبک و در عین حال زیبا باشد. این تجهیزات از فولاد ضد زنگ استفاده می کنند زیرا باید به طور مداوم شسته شود.

منبع خرید محصولات: http://www.bazartalaei.com/
آنتی اکسیدان

آنتی اکسیدان چیست؟ غذاهای سرشار و بهترین مکمل ها

آنتی اکسیدان چیست؟ آنتی اکسیدان ها در بدن ما چه کاری انجام می دهند؟ در این مطلب با سایت سالم زیبا همراه ما باشید تا به پاسخ این سوالات و همچنین بهترین غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان پی ببرید.

احتمالاً درباره آنتی اکسیدان ها چیزهایی شنیده اید. اما آنها دقیقاً چه هستند و چه کار می کنند؟ بسیاری از غذاها ، به ویژه میوه ها و سبزیجات ، سرشار از آنتی اکسیدان هستند.

آنتی اکسیدان چیست؟

علاوه بر ویتامین ها ، مواد معدنی ، پروتئین و فیبر (و سایر مواد مغذی و ریز مغذی ها) ، مواد غذایی حاوی بسیاری از ترکیبات دیگر هستند که برای سلامتی ما مهم می باشند. مطابق با گفته ی انستیتوی ملی بهداشت ، آنتی اکسیدان ها به عنوان مواد طبیعی یا ساخته شده توسط انسان تعریف شده اند که می توانند از آسیب اکسیداتیو یک سلول جلوگیری کنند یا آن را به تأخیر بیاندازند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.