چگونه می توانیم یک رابطه درست با همسر خود داشته باشیم؟

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

چگونه می توانیم یک رابطه درست با همسر خود داشته باشیم؟

۳۴ بازديد
شما هم شغل دارید که باید انجام دهید ، هم یک خانوار برای اداره و شاید حتی بچه هایی که باید آنها را تربیت کنید. بنابراین زمانی که تنها با هم می گذرانید محدود است. چگونه همسران مشغول ، به ویژه آنهایی که با سبک زندگی نظامی روبرو هستند ، می توانند در چنین دنیایی با سرعت بالا و همیشه در حال تغییر ، رابطه ای سالم و پایدار برقرار کنند؟ یک رابطه عاشقانه نیاز به توجه دقیق و پرورش مداوم دارد. اما فراموش کردن این مسئله هنگامی که در طول روز سعی می کنید بسیاری از خواسته های دیگر را برآورده کنید آسان است. در اینجا چند پیشنهاد برای کمک به شما در پرورش کیفیت و استقامت در زندگی زناشویی وجود دارد ، به طوری که این مساله از راه دور خواهد رفت. قلب ماجرا چه چیزی شما را به یک زوج عالی تبدیل می کند؟ این ممکن است با شناخت خود و عدم تلاش برای تغییر یکدیگر آغاز شود. مشارکت های دوست داشتنی و طولانی مدت متولد نمی شوند. آنها از طریق تغذیه غنی از پذیرش ، تعهد ، تشریفات و همدلی رشد می کنند. در اینجا چند استراتژی برای کمک به شما در تقویت ارتباط وجود دارد:
انتظارات خود را تنظیم کنید. خود و همسرتان را مانند الان بپذیرید. طبیعی است که بخواهیم "مرحله ماه عسل" برای همیشه ادامه یابد. اما اینطور نیست. با گذشت زمان ، هم شما و هم همسرتان تغییر خواهید کرد و با پیچیدگی زندگی شما رابطه نیز تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال ، پس از تشکیل خانواده ، به یک نصب جدید منتقل می شوید یا اولین جدایی گسترده خود را به دلیل استقرار تجربه می کنید. ممکن است دریابید که مقداری خودانگیختگی را که قبلاً لذت می بردید از دست داده اید یا شاید نیازهای عاطفی شما تغییر کرده باشد زیرا کار انرژی شما را بیشتر می گیرد. اگر بپذیرید که روابط تکامل می یابد ، با پایان یافتن مرحله ماه عسل و آغاز زندگی به عنوان یک زن و شوهر ، ناامید نخواهید شد.
قرار گذاشتن با هم اوقات خود را تنها با هم بگذرانید تا دوباره صمیمیت و عاشقانه را در رابطه خود روشن کنید. این به شما کمک می کند در وهله اول آنچه را که شما را گرد هم آورده است به یاد بیاورید. مهم است که "زمان" تنها بودن در کنار هم را بسازید ، زیرا بعید است که به ویژه با خواسته های منحصر به فرد سبک زندگی نظامی ، فقط "پیدا کنید". هفته ای یا ماهی یک بار ، نوعی از قرار ملاقات خود را در زمان مجردی یا قبل از تشکیل خانواده تعیین کنید. توافق کنید که در مورد کودکان ، شوهرها ، یا امور مالی بحث نکنید. لباس بپوشید و برای شام بیرون بروید ، یک فیلم ببینید یا یک شب "با کیفیت" را در خانه با تلفن خاموش سپری کنید. فعالیت هایی را که با هم انجام می دهید به نوبت برنامه ریزی کنید. اگر می خواهید اشتیاق و روابط خود را حفظ کنید ، عاشقانه باید بخشی از روابط شما باشد - نه چیزی که فقط به روزهای تولد و سالگرد محدود شود.
دوست شدن. دوست داشتن همسر کافی نیست و برای تبدیل شدن به یک همراه واقعی هرگز دیر نیست. برای خوشبختی طولانی مدت ، زوجین باید واقعاً یکدیگر را دوست داشته باشند - هم عاشق و هم دوست باشند. دوستی از ارزشهای مشترک و همدلی متقابل شکل می گیرد. وقت بیشتری را به تفریح ​​اختصاص دهید. در یک "مشارکت مشترک" شرکت کنید که به هر دوی شما علاقه مند است - باغبانی ، پیشرفت در منزل یا داوطلب شدن در کلیسا. یا با هم یک سرگرمی جدید مانند رقص ، دویدن ، یا مربیگری در تیم سافت بال کودک خود انجام دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.