اگر زن خانه دار هستید، این روش ها را به خاطر بسپارید

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

اگر زن خانه دار هستید، این روش ها را به خاطر بسپارید

۳۸ بازديد
از عبارات "من" استفاده کنید. هنگامی که شما و همسرتان با هم اختلاف نظر دارید ، مهم است که از به کار بردن اتهام یا توهین خودداری کنید. راهی که بسیاری از همسران ناخواسته به شریک زندگی خود آسیب می رسانند ، استفاده از جملات "شما" به جای جملات "من" است. استفاده از جملات "من" می تواند به شما کمک کند تا احساس خود را انتقال داده و به جای صدمه زدن به احساسات شریک زندگی خود ، گفتگوی مثبتی و مثمرثمر داشته باشید.
جمله "شما" سرزنش را به شریک زندگی خود منتقل می کند. به عنوان مثال ، "شما همیشه دیر هستید ، و در نتیجه باعث می شوید من بد جلوه کنم!"
جمله "من" گفتگو را به گونه ای تغییر می دهد که بر روی احساس متمرکز شود ، نه بر روی سرزنش یا گناه. به عنوان مثال ، "من متوجه می شوم که شما در طول این مکالمه به دور خیره شده اید و باعث می شود احساس کنم که احساسات من را مورد توجه قرار نمی دهید."
جمله "من" دارای سه م componentsلفه است: شرح مختصر و غیرتهمتی از رفتار خاصی که با آن روبرو هستید ، احساسات شما در مورد آن رفتار و تأثیر ملموس و ملموس رفتار خاص شریک زندگی شما بر شما. [5]
م behaviorلفه رفتار باید به واقعیت های شرایط بچسبد ، احساسات شما باید مستقیماً با آن رفتار ارتباط داشته باشد ، و یا اثر باید عواقب آن را مشخص کند یا از احساسات شما در مورد موضوع پشتیبانی کند.
هدف این است که تا حد امکان خاص باشید و به موضوع مورد بحث پایبند باشید. مسائل یا احساسات غیرمرتبط دیگر را به سمت بالا نکشید ، فقط روی تأثیرات ملموس مسئله فعلی تمرکز کنید.
تصویری با عنوان بهبود رابطه با همسرتان مرحله 5
6
هرگز سر شریک زندگی خود فریاد نزنید. بسیاری از مردم بدون اینکه حتی خود را متوجه کنند شروع به داد زدن می کنند. هنگامی که مشاجره می کنید ، ممکن است احساسات شما در حال افزایش باشد و شما ممکن است احساس بسیار مشتاقانه ای درباره موضوعی که در مورد آن بحث می کنید احساس کنید. با این حال ، داد زدن بر روی همسرتان فقط یکی از دو نتیجه را در پی خواهد داشت: یا شریک زندگی شما فریاد می زند ، و شما با یکدیگر جیغ می کشید ، یا اینکه شریک زندگی شما از شما ترسیده است. در هر صورت ، این یک وضعیت مخرب است که می تواند فشار زیادی بر روابط شما وارد کند. [6]
ممکن است لحظه ای احساس راحتی کنید که فریاد بزنید و ناامیدی هایتان را بیرون بیاورید ، اما احساسات شما بالا می رود.
به احتمال زیاد چیزهایی را بیان می کنید که هنگام داد زدن منظورتان نیست و بعداً وقتی آرام شدید دیگر قادر به پس گرفتن این کلمات آسیب زا نخواهید بود.
هنگام ناراحتی خود (و / یا شریک زندگی خود) از صحبت در مورد موارد مهم خودداری کنید. قدم بزنید ، یا به راحتی 5 یا 10 دقیقه خود را از اتاق معذور کنید ، سپس وقتی هر دو آرام هستید مکالمه را دوباره شروع کنید.
قسمت
2
دوباره عاشقانه
تصویری با عنوان بهبود رابطه با همسرتان مرحله 6
1
روال خود را تغییر دهید. چه دو سال ازدواج کرده باشید و چه بیست سال ، به راحتی می تواند احساس کند که شما و همسرتان در یک جنجال قرار گرفته اید. روال معمولاً شکل می گیرد زیرا راحت است و حرکت در زندگی روزمره شما را آسان تر می کند ، اما افتادن در زندگی روزمره در روابط شما می تواند به آرامی عاشقانه را بکشد بدون اینکه حتی خودتان متوجه آن باشید. [7]
اگر معمولاً در بیشتر شب ها غذا می خورید ، سعی کنید برای یک شب خرما بیرون بروید. اگر معمولاً وعده های غذایی جداگانه خود را تهیه می کنید ، سعی کنید برای همسرتان یک وعده غذایی بپزید و با هم غذا بخورید.
با هم کاری هیجان انگیز انجام دهید که به طور معمول شما و همسرتان انجام نمی دهید. لازم نیست که این یک چیز دیوانه وار باشد ، اما باید هر دو شما را به لذت بردن و هیجان زدگی با یکدیگر سوق دهد.
با هم یک تعطیلات عاشقانه بگیرید ، یا فقط یک روز سرگرم کننده و هیجان انگیز را با هم برنامه ریزی کنید - حتی اگر این فقط به کارناوال یا پارک تفریحی بروید.
تصویری با عنوان بهبود رابطه با همسرتان مرحله 7
2
با هم معاشقه کنید هنگامی که شما و همسرتان با هم قرار می گذاشتید ، احتمالاً تمام مدت با یکدیگر معاشقه می کردید. پس چرا متوقف شدی؟ اکثر زوجین با یکدیگر راحت هستند و این مساله چیز خوبی است. اما نکته منفی در راحت شدن این است که فراموش کنید چگونه جذابیت را روشن کنید ، اغلب به این دلیل که چندین ماه (یا حتی سالها) مجبور نبوده اید. [8]
ارتباط چشمی برقرار کن.
به همسرتان لبخند بزنید و خنده دار رفتار کنید.
از زبان بدن رمانتیک استفاده کنید ، و از زبان بدن شریک زندگی خود تقلید کنید. [9]
رو به روی هم بایستید ، از تلاقی بازوها خودداری کنید و هنگام صحبت به سمت یکدیگر خم شوید.
تصویری با عنوان بهبود رابطه با همسرتان مرحله 8
3
تماس بدنی خود را افزایش دهید. تماس بدنی از م componentلفه های مهم صمیمیت است. تماس بدنی باعث می شود شما احساس مطلوب شوید و باعث می شود با همسرتان احساس راحتی و نزدیکی کنید. اگر در حال حاضر بسیار صمیمی هستید و تماس فیزیکی زیادی دارید ، پس این کار را ادامه دهید. اگر آن قسمت از رابطه خود را از دست داده اید ، سعی کنید آن را بازگردانید. [10]
تماس جسمی فقط به معنای رابطه جنسی نیست (اگرچه بسیاری از افراد رابطه جنسی را بخشی سالم از ازدواج می دانند). این می تواند به معنی دست در دست گرفتن ، آغوش کشیدن ، در آغوش کشیدن ، بوسیدن ، یا هر نوع ارتباط محبت آمیز دیگری باشد.
شریک زندگی شما احتمالاً به اندازه شما تمایل به تماس فیزیکی دارد ، اما ممکن است خیلی خجالتی یا نگران باشد که شما نیز آن را نمی خواهید.
بیش از تماس فیزیکی استرس نداشته باشید ، فقط آن را شروع کنید. شریک زندگی شما قدردان آن خواهد بود و به شما کمک می کند هر دو به یکدیگر نزدیکتر باشید.
آن احساس را بخاطر بسپار
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.