داشتن یک رابطه درست با همسر به عنوان زن خانه دار

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

داشتن یک رابطه درست با همسر به عنوان زن خانه دار

۳۸ بازديد
تشریفات ایجاد کنید. آنها سیمانی هستند که به برقراری رابطه کمک می کنند. آیین هایی که با هم ایجاد می کنید ، لذت های مشترکی می شوند که می توانید هنگام کار با چالش هایی در محل کار یا سایر بخشهای زندگی خود منتظر باشید. تشریفات به اشکال مختلف انجام می شود: بوسه خداحافظی قبل از کار ، صبحانه در رختخواب با جدول کلمات متقاطع آخر هفته یا سفر سالانه خرید تعطیلات با هم. تشریفات خاص خود را برای زندگی روزمره و تعطیلات توسعه دهید. سپس آنها را تمرین کنید. آنها زندگی شما را با ایجاد ثبات غنی می کنند - هر زمان که با هم باشید زیبایی ، شادی و لطافت خواهید داشت.
مشارکت ها از تعمیر و نگهداری استفاده می کنند "تعمیر و نگهداری" ممکن است برای اتومبیل شما چیزی به نظر برسد ، اما در واقع هر چیزی را که برای آن ارزش قایل باشید و بخواهید ماندگار شود نیاز به توجه و مراقبت دارد. و شما می خواهید که رابطه شما برای سالهای آینده پایدار و روان باقی بماند. بزرگترین قسمت در حفظ رابطه شما ممکن است آگاهی باشد - توجه به احساس هر یک از شما و تأیید مواردی که برای عملکرد خوب کار باید تغییر کند. در اینجا چند نکته عملی از کتابچه راهنمای نگهداری روابط آورده شده است:
نبض رابطه خود را بگیرید. همانطور که به طور متناوب از زندگی شغلی خود حساب می کنید ، با دقت به تغییرات مورد نظر و نیاز خود نگاه کنید. چه چیزی باعث می شود هر یک از شما به عنوان یک زن و شوهر نزدیک باشید؟ آیا این محبت جسمی است؟ آرامش با هم؟ بعد از خوابیدن بچه ها روی قهوه صحبت می کنیم؟
درباره احساس خود در مورد زمانی که با هم می گذرانید بحث کنید. آیا کافی است؟ آیا آرزو می کنید اولویت بیشتری برای همسرتان باشد؟ آیا در مورد مسائلی که شما را آزار می دهد به طور واضح ، صادقانه و مکرر ارتباط برقرار می کنید؟ یا آیا در مورد سکوت در مورد چیزی که هفته ها ، ماه ها یا شاید حتی سال ها پیش اتفاق افتاده است می خواهید؟ همه مسائل را روی میز بگذارید و مصالحه هایی را که موجب هماهنگی بیشتر شما می شوند ، شروع کنید.
عادت کنید که مرتباً صحبت کنید. فقط یک تماس تلفنی سریع از محل کار به "پایه لمسی" می تواند اولویت روابط شما را یادآوری کند و به شما احساس تداوم بدهد. بعضی از افراد در طول روز از یک تماس تلفنی به عنوان راهی برای حل و فصل مشاغل خانوادگی استفاده می کنند ، به طوری که وقتی به خانه می رسند آزادتر هستند و به راحتی از همکاری یکدیگر لذت می برند. در صورت استقرار ، خلاق باشید. از آنجا که تماس های تلفنی می تواند پرهزینه باشد یا به سادگی یک گزینه نیست ، از ایمیل استفاده کنید یا یادداشت های عشق و پشتیبانی را از قبل بنویسید. اطمینان حاصل کنید که یادداشت ها در پاکت های جداگانه مهر و موم شده اند تا در تاریخ های مشخص شده باز شوند. این حرکت کوچک می تواند نقش اساسی در اطمینان همسر شما برای دوست داشتن و قدردانی او داشته باشد.
از قبل برای دور زدن از سد معبر برنامه ریزی کنید. مفید است که "پیش از بحث" در مورد موقعیت هایی که می دانید باعث اصطکاک بین شما می شوند ، مفید باشد. به عنوان مثال ، ممکن است در مورد اینکه چه کسی هنگام بیماری کودک در خانه می ماند یا اینکه چگونه می خواهید تعطیلات را جشن بگیرید ، اختلاف نظر داشته باشید. نقشه برداری از قبل از یک برنامه بازی به شما کمک می کند با ورود به چنین مواردی کنار بیایید. به یاد داشته باشید که سازش و کار گروهی کلیدی است. از خود بپرسید: "ما دو نفر برای حل این مشکل چه کاری انجام می دهیم؟"
کارهای خانه را به اشتراک بگذارید. تحقیقات نشان می دهد که زنان وقت بیشتری نسبت به مردان در کارهای خانه می گذرانند. زنان شاغل می توانند احساس کنند گویی دو شغل دارند - شغلی که به آن می روند و شغلی که هر روز به خانه می آیند. نتیجه اغلب کوهی از کینه است. اداره خانه با هم کار هر دو شریک را می طلبد. ممکن است لازم باشد مردان نقش بزرگتری را ایفا کنند و زنان نیز باید انتقاد از شریک زندگی خود را برای انجام کارهای "راه اشتباه" متوقف کنند. (به هر حال ، ممکن است بیش از یک راه برای تمیز کردن سینک ظرفشویی یا لباسشویی وجود داشته باشد.) کارهای چرخشی را امتحان کنید تا بی حوصلگی و عوامل سخت گیری را به حداقل برسانید. به عنوان مثال ، پیشنهاد دهید ، "اگر امشب تمیز کنی من می پزم".
انعطاف پذیر باشید مهم نیست که شما و همسرتان در مورد اختلافات خود چقدر خوب صحبت می کنید ، در همه موارد توافق نخواهید کرد. و این طبیعی است. در واقع ، اختلافات شما احتمالاً بخشی از مواردی است که در وهله اول شما را به سمت یکدیگر جذب می کند. تشخیص دهید که همه اختلاف نظرها نباید حل شود. گاهی اوقات شما فقط باید موافقت کنید که مخالف باشید - و مایل باشید که نظر همسرتان را گوش دهید.
به همدیگر فضا بدهید. اگر بدون همسرتان به همسرتان فرصت و مکانی بدهید ، روابط شما قوی تر و جالب تر خواهد شد. به یاد داشته باشید که یک نفر احتمالاً نمی تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. شما و همسرتان باید روابط دوستانه و منافع خارج را حفظ کنید و پرورش دهید.
گذراندن دوره ها ، سرگرمی های جدید و رفتن به سفرهای کوتاه به تنهایی نیز می تواند هیجان انگیز و شاداب کننده باشد. همسر شما احیا خواهد شد ، با یک دیدگاه جدید برای به اشتراک گذاشتن ، و ایده های جدید برای بحث.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.