برنامه های روتین یک زن خانه دار

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

برنامه های روتین یک زن خانه دار

۲۳۰ بازديد


سؤال خواننده امروز سؤال می کند که روال واقعی خانه دار من چیست؟ این اولین باری نیست که از من خواسته شده است ، و احتمالاً آخرین نفر نخواهد بود.


من فکر می کنم بسیاری از ما جذابیت های روزمره دیگران را داریم. به عنوان کسی که چندین پروژه خلاق در همه زمان ها دارد ، من مجذوب کارهای روزمره نویسندگان مشهور و سایر انواع هنری هستم. کتاب روز مناسک: چگونه کار هنرمندان یکی از کتابهایی است که من به طور مکرر برای الهام و انگیزه به آن متوسل می شوم.

شاید همه ما امیدوار باشیم که به نوعی با خواندن درمورد امور روزمره دیگران ، مواردی را کشف کنیم که برای ما کاملاً مفید باشد. به نظر می رسد این مورد بیشتر ایمیلهایی است که در مورد امور روزمره خانم خانه ام می پرسم. این یکی است که من امروز دریافت کردم


مثل همه ، من روزهای پر انرژی دارم ... و روزهایی که فقط تغییر کانال های تلویزیونی کار زیادی به نظر می رسد. یک نوجوان شلوغ را که مشغول انجام برخی فعالیت های خارج از برنامه درسی است ، اضافه کنید: دو گربه کاملاً واضح ، و یک همسر که به دلیل سرطان مغز تحت درمان قرار می گیرند. و همچنین نباید انتظار داشته باشید که مال شما اینگونه باشد!

هدف وبلاگ من توانمندسازی شما در انجام کارهای خانه بر اساس برنامه ای است که از آن راحت تر هستید. من فکر می کنم گاهی اوقات کلماتی مانند "روال تمیز کردن هفتگی" را می خوانیم و فکر می کنیم این بدان معنی است که ما کاملاً باید تمیز کردن اتاق نشیمن را دوشنبه ها انجام دهیم ، به عنوان مثال ، تمیز کردن اتاق ها در روز سه شنبه و غیره.

اینطوری نیست که من کار کنم

در حقیقت ، هر بار که سعی می کنم کارهای خاصی را برای روزهای خاص اختصاص دهم ، چیزی به وجود آمده است که بتواند برنامه هایم را مختل کند. نتیجه؟ من ناامید می شوم و همه آن را منفجر می کنم تا اینکه خانه در چنین شرایطی دچار اضطراب شود که یک روز دیگر نتوانم تحمل کنم. بعلاوه ، احساس ناکامی می کنم.

من در مناطق زمانی کار می کنم
کارهای روزمره خانه دار من شامل "مناطق" زمان است. منظور من این است که ، در حالی که من لزوماً در روزهای خاصی کارهای خاصی انجام نمی دهم ، اما هر روز انواع خاصی از کارها را انجام می دهم.


شاید ساده ترین توضیح با ارائه مثالی از روز "معمولی" من باشد.

ساعت 7 صبح بیدار شوید ، قهوه بنوشید ، صبحانه بخورید. در حالی که پسرم می خورد و برای مدرسه آماده می شود ، من بخشی از آشپزخانه روزمره خانه را مرتب انجام می دهم. من وقتی کار می کنم به موسیقی گوش می دهم - خلق و خوی را که در من ایجاد می شود دوست دارم.

صبح: بعد از اتمام مدرسه و هرگونه عیب و نقص ، بسته به آنچه که ضروری است فوری لباسشویی را شروع می کنم. سپس به مدت یک ساعت یا در ایمیل ، فیس بوک ، توییتر و پینترست دریافت می کنم. (ادامه کار با رسانه های اجتماعی بخشی از کار من است.)

اواخر صبح: این زمان کار من است. وقتی من کارهای خلاقانه بدون وقفه را انجام می دهم ، خواه در نوشتن مطالب وبلاگ ، ایجاد دستور العمل ها ، تهیه عکس های غذا یا کار بر روی برخی از پروژه های نوشتن دیگر من. من در این دوره 3 تا 4 ساعته ایمیل یا رسانه اجتماعی را بررسی نمی کنم و به تلفن جواب نمی دهم مگر اینکه مدرسه باشد. این تنها باری نیست که در طول روز روی اینها کار می کنم ، اما این تنها زمانی است که می توانم بدون وقفه این کار را انجام دهم.

اوایل ظهر: هرگونه تماس تلفنی لازم را برقرار می کنم و دوباره به روال تمیز کردن روزانه برمی گردم. لباسشوئی را عوض کنید. اگر هوا خوب است ، ناهار بخورید ، در خارج از عرشه. سپس به هر روال هفتگی که روزانه انجام می دهم ، فرا می رسد. (اتاق های آشفته در اوایل هفته انجام می شود.)

بعد از ظهر دیروز: پسرم را از مدرسه دور کنید ، ضمن نظارت بر کارهای خانه ، پروژه های کاری را نیز انجام دهید و شام بخورید. اگر مدت زمان آشپزی شام وجود داشته باشد ، من کارهای کوچک یک دقیقه ای را انجام خواهم داد. من در مورد خوردن شام ساعت 6:30 بسیار دلگیر هستم تا آن را از سر راه بردارم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.