نقش یک زن خانه دار

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

نقش یک زن خانه دار

۱۹۹ بازديد

این که آیا او خود را خانه دار ، مادر ماندگار در خانه یا الهه خانگی می نامد ، خانه دار بودن یک کار تمام وقت است. در واقع ، از آنجا که او 24 ساعت کار در روز است ، معادل سه شغل تمام وقت است. حتی بدون اضافه کردن مراقبت از کودک به مخلوط ، زن خانه دار موفق امروز یک متخصص بسیار ماهر و دارای توضیحات شغلی در ذهن است. مسئولیت های روزانه وی از شیمی تا نجاری متغیر است - و چک های وی بهزیستی خانواده وی است.
مراقبت از خانه وی یکی از بارزترین مسئولیت های یک زن خانه دار است. او لازم نیست خودش تمام کارها را انجام دهد - اگر توانایی پرداخت آن را داشته باشد ، ممکن است به او کمک پرداخت کرده باشد ، و در صورت وجود ممکن است کارهای خاصی را به فرزندان خود اختصاص دهد ، اما این وظیفه اوست که ببیند محیط خانواده و دارایی های وی تمیز ، بهداشتی و در شرایط کار هستند. این موارد شامل تمیز کردن کف و فرش ، شستن ظروف ، گرد و غبار و صیقل دادن مبلمان ، تمیز کردن حمام و مراقبت از لباس است. و بله: یک زن خانه دار ویندوز می کند.
جیل از همه معاملات
یک زن خانه دار خوب مهارت های اساسی دستی را داشته است. او می تواند تعمیرات جزئی را در لوازم خانگی انجام دهد ، نجاری های اساسی مانند نصب میله های پرده و آویزان کردن تصاویر را انجام داده و نگهداری معمول سیستم های لوله کشی ، گرمایش و تهویه مطبوع خانه را انجام دهد. او همچنین وظیفه دارد پرونده ای را برای افراد خدماتی حفظ کند که مشکلاتی را که فراتر از توانایی های وی هستند و همچنین نظارت بر کارشان برطرف می کنند ، برطرف سازد.
سرآشپز
یک زن خانه دار مسئول وعده های غذایی خانواده است. او باید منویی از وعده های غذایی مغذی را که در بودجه او متناسب است ، برنامه ریزی کند ، برای خرید مواد غذایی ، تهیه و سرو غذا ، تهیه و سرو کردن غذا ، تمیز کردن بعد از آن و بهداشتی بودن آن را حفظ کند. از وی انتظار می رود وعده های غذایی خود را در مورد محدودیت های غذایی برنامه ریزی کند ، ترجیحات و حساسیت های غذایی اعضای خانواده اش را به یاد داشته باشد و وعده های غذایی ویژه را برای تعطیلات ، مهمانی ها و سایر مناسبت های جشن تهیه کند.
دکوراتور
یک زن خانه دار علاوه بر تمیز نگه داشتن خانه خود ، آن را جذاب نگه می دارد. او بیشتر کسی است که مبلمان ، رنگ ها ، منسوجات و زیور آلات را برای دکوراسیون خانه خانواده انتخاب می کند و در صورت داشتن استعداد خلاق ممکن است نقاشی ، کاغذ دیواری و چیزهایی مانند پرده ها را ببافد و بالش خود را پرتاب کند. او ممکن است دکوراسیون منزل خود را چندین بار در سال به روز کند ، و مسئولیت جمع آوری ، نمایش ، برچیدن و ذخیره سازی دکوراسیون فصلی را بر عهده دارد.
حسابدار
اغلب یک زن خانه دار علاوه بر پول خانه داری ، بر تمام امور مالی خانواده نیز نظارت دارد. او ممکن است پولی را که توسط شریک مزد آور آورده شده بودجه کند ، همه صورتحسابها را پرداخت کند و مبالغ کمی را برای خرید بزرگتر یا ایجاد یک حساب پس انداز اختصاص دهد.
زن خانه دار DiplomatA اغلب در طول روز کاری چهره عمومی خانواده اش است. انتظار می رود که وی با تماس های تلفنی و تحویل ها ، بازدید از افراد معامله گر و انجام امور مربوط به خانواده خود مقابله کند. اگر او فرزندی داشته باشد ، این زن خانه دار است که بیشتر از طرف آنها با معلمان و متخصصان سلامت تعامل برقرار می کند. این خانه بانوی وظیفه دارد که روابط خود را با همسایگان صمیمانه نگه داشته و وظایف اجتماعی خانواده خود را پیگیری کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.