بهترین روش هایی که می توانید برای آرامش دهی همسر خود استفاده کنید

۳۵ بازديد
ترجیحات جنسی خود را منتقل کنید. این مربوط به صداقت و صراحت در برقراری ارتباط با یکدیگر است. برخی از افراد می ترسند خواسته های خود را به دیگران ، حتی به همسر برسانند. با این حال ، ترجیحات شما چیزی نیست که احساس خجالت و شرمندگی کنید. با شریک زندگی خود درمورد اینکه ترجیحات یا تخیلات جنسی شما چیست صحبت کنید و از شریک زندگی خود درباره ترجیحات خود س askال کنید. و مهم نیست که شما یا شریک زندگی خود چه می خواهید ، احترام متقابلاً به نیازهای یکدیگر داشته باشید. [13]
احساس عدم رعایت ترجیحات جنسی می تواند باعث عدم تحقق رابطه جنسی شود ، که با گذشت زمان می تواند تقریباً یک کار خسته کننده باشد.
بهترین راه برای لذت بردن متقابل از رابطه جنسی این است که آنچه را دوست دارید یا دوست ندارید با همسرتان در میان بگذارید و از همسر خود بخواهید که همین کار را انجام دهد.
مایل باشید با هم چیزهای جدیدی را در اتاق خواب کشف کنیم تا هر دو نیاز شما و همسرتان را برآورده کنیم. به علاوه ، به طور کلی امتحان کردن چیزهای جدید می تواند جرقه ای برای رابطه شما باشد و ممکن است هر دو از روال جدید خود لذت ببرید.
احترام گذاشتن به نیازهای شریک زندگی به معنای قرار گرفتن در یک موقعیت ناراحت کننده نیست. داشتن مرزها اشکالی ندارد و انتظار دارید که همسرتان به این مرزها احترام بگذارد.
تصویری با عنوان بهبود رابطه با همسرتان مرحله 11
6
مراجعه به درمانگر زن و شوهر را در نظر بگیرید. بعضی از افراد تصور می کنند که درمان زوجین فقط برای افرادی است که در آستانه طلاق هستند. با این حال ، این به سادگی درست نیست. زوج درمانی می تواند به شما و همسرتان کمک کند تا در زمینه مهارت های ارتباطی کار کنید ، راه هایی برای صمیمیت بیشتر پیدا کنید و هر مشکلی را که در ازدواج شما بوجود می آید کار کنید. [14]
در مراجعه به درمانگر هیچ شرم و ننگی وجود ندارد. زوج درمانی می تواند در هر مرحله از رابطه شما و همسرتان را یاری کند.
اگر شما یا شریک زندگی خود پس از داشتن جنبش جنسی ، جنبه جنسی کمی یا فاقد آن را تجربه می کنید ، ممکن است درمانگر شما را به پزشک اصلی خود ارجاع دهد تا توضیحات پزشکی وجود داشته باشد.
بعضی اوقات برخی از داروها می توانند میل جنسی یا توانایی انجام جنسی را کاهش دهند. در مواقع دیگر ممکن است یک دلیل احساسی وجود داشته باشد که باعث کاهش میل جنسی فرد شود.
درمورد مشکلات صمیمیتی که تجربه می کنید با درمانگر و با پزشک صادق و صریح باشید.
قسمت
3
پیوندهای زناشویی خود را تقویت کنید
تصویری با عنوان بهبود رابطه با همسرتان مرحله 12
1
برای چیزهای کوچک قدردانی کنید یک خطر بزرگ در روابط طولانی مدت این است که یکدیگر را مسلم می دانیم. هر چقدر هم همسرتان را دوست داشته باشید و از آن قدردانی کنید ، همیشه این خطر وجود دارد که ممکن است آنقدر به یکدیگر عادت کنید که فراموش کنید از همه کارهای همسرتان سپاسگزار باشید. اگر برای ابراز شکرگذاری تلاش کنید ، مطمئناً شریک زندگی شما نیز همین کار را خواهد کرد. [15]
وقتی همسرتان کاری را برای شما انجام می دهد ، خواه پختن یک وعده غذایی ، درست کردن کابینت شکسته و یا فقط برداشتن چیزی برای شما در فروشگاه باشد ، متشکریم.
به همسرتان اطلاع دهید که از چیزهای کوچک قدردانی می کنید ، باعث می شود همسرتان احساس قدردانی کند و احتمال اینکه همسرتان در آینده کارهای خوب را برای شما ادامه دهد (و بالعکس) ادامه خواهد داد. می توانید چیزی مانند این بگویید: "این واقعاً باعث خوشحالی من شد که امروز در محل کار خود حرکت کردی - متشکرم برای این کار. خوب بود که چند دقیقه شما را ببینم."
تصویری با عنوان بهبود رابطه با همسرتان مرحله 13
2
وقت بگذارید و به شریک زندگی خود توجه کنید. یکی دیگر از جنبه های طبیعی گرفتن شریک زندگی خود فراموش کردن تعارف یکدیگر است. ممکن است فکر کنید همسرتان می داند شما او را دوست دارید و این ممکن است درست باشد. اما هیچ چیز مانند شنیدن اینکه شخصی شما را جذاب و پسندیده می کند لبخند به لب نمی آورد ، بنابراین سعی کنید تا هرچه بیشتر اوقات احساس خاص بودن کنید. [16]
توجه به شریک زندگی خود خیلی طول نمی کشد. از همسرتان یک لباس جذاب ، مدل موی اخیر ، هرگونه پیشرفت بعد از شروع یک تمرین جدید و غیره تعریف کنید.
سعی کنید شریک زندگی خود را در مقابل زحمات خود تحسین کنید. لاف زدن در مورد دستاوردهای همسرتان هنگامی که او خیلی خجالتی است و واقعاً می تواند باعث شود همسرتان احساس محبت کند. [17]
تصویری با عنوان بهبود رابطه با همسرتان مرحله 14
3
با همسرتان قرار ملاقات بگذارید. با ادامه رابطه ، ممکن است دریابید که وقت گذاشتن برای قرار ملاقات یا بیرون رفتن و یک شب عاشقانه به تنهایی سخت تر است. اگر بچه دار شوید این مسئله می تواند به خصوص دردسرساز باشد. اما گذراندن شبهای قرار ملاقات منظم که با همسرتان به تنهایی سپری می شوید ، می تواند هیجان و اشتیاق و احساساتی را که هنگام ازدواج با همدیگر احساس می کردید ، بازگرداند و این اشتیاق برای حفظ یک ازدواج طولانی مدت مهم است.
متعهد شوید شب را با هم تنها بگذرانیم. برای بچه های خود یک پرستار کودک تهیه کنید یا آنها را در خانه دوست خود بخوابید.
یک رستوران عاشقانه انتخاب کنید. اگر مکان مورد علاقه ای برای رفتن دارید یا می توانید اولین قرار خود را از نو بسازید ، حتی بهتر.
برای یکدیگر لباس بپوشید. سعی کنید همسرتان را تحت تأثیر قرار دهید انگار که هنوز تازه دوست نیستید و هنوز ازدواج نکرده اید.
بعد از شام یک پیاده روی عاشقانه انجام دهید یا با هم به تماشای یک نمایش بروید. بر ساخت آن تمرکز کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.