به عنوان یک زن خانه دار از این راه ها برای بهبود روابط خود استفاده کنید

۳۰ بازديد
ازدواج نهایت پیوند بین دو شریک زندگی است. شما عهد بستید که خوب یا بد یکدیگر را دوست داشته باشید ، اما گاهی اوقات اوضاع تیره می شود. شاید شما یک دعوا بد داشته باشید ، احساس می کنید از هم دور می شوید ، یا ممکن است به سادگی به جایی رسیده باشید که متوجه شوید نیاز به بهبود رابطه دارید. روابط مستلزم کار و تعهد برای محکم نگه داشتن عشق شما به یکدیگر است و ازدواج نیز از این قاعده مستثنی نیست. با کمی تلاش ، کمی تفاهم و کمی صبر ، شما و همسرتان می توانید ازدواج خود را بهبود بخشید و به یاد داشته باشید که چرا عشق خود را به یکدیگر وعده داده اید.

قسمت
1
کار روی ارتباطات
تصویری با عنوان بهبود رابطه با همسرتان مرحله 1
1
به همسرتان گوش دهید. زوج هایی که مدت ها در کنار هم بوده اند ، معمولاً مواردی را که گفته می شود ، مسلم می دانند. به عنوان مثال ، همسرتان ممکن است به شما بگوید کاری که انجام می دهید او را آزار داده است ، اما ممکن است تصور کنید که این مسئله چیز مهمی نیست زیرا شما مدت طولانی با هم بوده اید. با این حال ، چیزهای کوچک با هم جمع می شوند ، و وقتی همسرتان احساس بی اعتبار بودن یا شنیده نشدن می کند ، می تواند منجر به افزایش اعتماد و صمیمیت شود. [1]
اگر همسرتان به شما گفت مشکلی وجود دارد ، باید این گفته را جدی بگیرید. برای حل مشکل ، به تنهایی یا با هم کار کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که نگرانی های همسرتان را جدی بگیرید.
نیازهای شریک زندگی خود را برطرف کنید. اگر همسرتان به شما می گوید که از این رابطه چه می خواهد ، باید برای تحقق آن تلاش کنید یا برای یافتن سازش با هم همکاری کنید.
تصویری با عنوان حمایت از عزیزی که از کار اخراج شده است مرحله 13
2
اوقات با کیفیتی را با همسرتان بگذرانید. زمان با کیفیت زمانی است که شما بدون قید و شرط و کاملاً برای همسرتان رزرو می کنید. اتفاقی که نمی افتد ، باید این زمان را برای همسرتان رزرو کنید. زنگ تلفن است؟ جلوی همسرتان را ببندید و خاموش کنید. به همدیگر گوش دهید ، کنار هم بنشینید ، یکدیگر را تماشا کنید. از حضور یکدیگر لذت ببرید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. این کار را حداقل یک بار در هفته به مدت 30 - 60 دقیقه انجام دهید.
تصویری با عنوان بهبود رابطه با همسرتان مرحله 2
3
با یکدیگر باز و صادق باشید. صداقت در یک رابطه فوق العاده مهم است ، به خصوص اگر ازدواج کرده باشید. شما می خواهید احساس کنید که می توانید به همسرتان اعتماد کنید و می خواهید همسرتان نیز همین احساس را داشته باشد. اما صداقت و صراحت فراتر از گفتن حقیقت است. این همچنین به معنای عدم نگهداری اطلاعات و جلوگیری از نگهداری اطلاعات در مواردی است که می خواهید به آن بپردازید. [2]
هرگز به شریک زندگی خود دروغ نگویید. حتی یک دروغ کوچک ، مانند گفتن چیزی که مخفیانه شما را آزار نمی دهد ، در نهایت می تواند به کینه و مشاجره تبدیل شود.
باز شوید و بگذارید در مقابل شریک زندگی خود آسیب پذیر باشید. آرزوها و آرزوهای مخفی خود ، عمیق ترین ترس ها و چیزهای دیگری که پنهان می کنید به همسرتان بگویید.
بگذارید شریک زندگی شما باز شود و در مقابل شما آسیب پذیر باشد. این می تواند به ایجاد اعتماد و تقویت احساس صمیمیت و محبت قوی تر کمک کند.
تصویری با عنوان بهبود رابطه با همسرتان مرحله 3
4
روی سازش کار کنید. سازش می تواند دشوار باشد ، به ویژه هنگامی که احساسات پس از یک مشاجره زیاد می شوند. با این حال ، نیاز به 30 ثانیه صحیح بودن به سختی فشار این بحث را نمی تواند بر روابط شما تحمیل کند. گاه گاه مخالفت یا حتی بحث و گفتگو طبیعی است ، اما شما باید به اسم سازش و همکاری حاضر باشید طرف خود را کنار بگذارید.
به بحث و استدلال فکر نکنید که باید "برنده شود". این تفکر خطرناک است ، زیرا شما و همسرتان را در برابر یکدیگر قرار می دهد. [3]
چیزهایی را که ارزش جنگیدن ندارد کنار بگذارید. حتی اگر اشتباه هم نکرده باشید ، ارزش استرس و ناامیدی یک بحث را ندارد.
حاضر باشید استدلال کنید. فقط به این دلیل که فکر می کنید حق با شماست ، این بدان معنا نیست که بحث بیشتر درباره موضوع شما را به هرجایی سوق دهد ، بنابراین قبل از تشدید آن بر روی حذف آن کار کنید.
سازش باعث می شود رابطه شما محکمتر شود. وقتی هر دوی شما نیازهای خود را کنار گذاشتید ، از جمله نیاز به درست بودن ، می توانید به عنوان یک تیم برای پیشرفت هر دو شریک کار کنید. [4]
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.