ایجاد یک رابطه مثبت با همسرتان

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

ایجاد یک رابطه مثبت با همسرتان

۱۲۵ بازديد

ایجاد یک رابطه مثبت با همسرتان
شما هر دو کار دارید که باید انجام دهید ، یک خانه برای اداره ، و حتی ممکن است کودکان برای بزرگ کردن. بنابراین مدت زمانی که تنها با هم می گذرانید محدود است. چطور ممکن است همسران شلوغ ، به خصوص آنهایی که با سبک زندگی نظامی برخورد می کنند ، در چنین دنیای پر سرعت و همیشه در حال تغییر ، رابطه ای پایدار برقرار کنند؟ یک رابطه دوست داشتنی نیاز به دقت و پرورش مداوم دارد. اما آسان است که وقتی روز مسابقه می کنید ، از این امر چشم پوشی کنید ، سعی کنید بسیاری از خواسته های دیگر را برآورده کنید. در اینجا چند پیشنهاد برای کمک به شما در پرورش کیفیت و استقامت در ازدواج خود وجود دارد ، تا این روند از بین برود. قلب مسئله چه چیزی شما را به یک زوج عالی تبدیل می کند؟ این ممکن است با دانستن خود شروع شود و تلاش نکنیم یکدیگر را تغییر دهیم. مشارکتهای دوستانه و طولانی مدت متولد نمی شوند. آنها از یک تغذیه غنی با پذیرش ، تعهد ، آئین و همدلی رشد می کنند. در اینجا چند راهکار برای کمک به شما در تقویت ارتباط خود آورده شده است:
انتظارات خود را تنظیم کنید. خود و همسرتان را همانطور که الان هستید بپذیرید. طبیعی است که بخواهیم "مرحله ماه عسل" برای همیشه ادامه یابد. اما اینطور نیست با گذشت زمان ، هم شما و هم همسرتان تغییر خواهید کرد و با پیچیده تر شدن زندگی ، رابطه خود تغییر می کند. به عنوان مثال ، پس از شروع خانواده ، به یک تاسیسات جدید منتقل می شوید ، یا به دلیل استقرار ، اولین جدایی طولانی خود را تجربه می کنید. ممکن است متوجه شوید که بخشی از خودانگیختگی را که قبلاً از آن لذت می بردید از دست داده اید یا شاید نیازهای عاطفی شما تغییر کرده است زیرا کار بیشتر انرژی شما را می گیرد. اگر بپذیرید که روابط در حال تحول هستند ، با پایان یافتن مرحله ماه عسل و زندگی با شروع یک زن و شوهر ، ناامید نخواهید شد.
تاریخ یکدیگر. فقط وقت خود را در کنار هم بگذرانید تا دوباره صمیمیت و عاشقانه در رابطه خود را نادیده بگیرید. این کمک خواهد کرد که به یاد داشته باشید که چه چیزی شما را در وهله اول جمع کرده است. مهم است که "وقت بگذارید تا در کنار هم باشید ، زیرا شما بعید است به خصوص با خواسته های منحصر به فرد یک سبک زندگی نظامی ، فقط برای" یافتن "آن کنار بیایید. هفته ای یکبار یا یک بار در ماه ، نوع تاریخی را که هنگام مجرد بودن یا قبل از شروع خانواده خود داشتید ، تعیین کنید. موافقت کنید که در مورد کودکان ، قانون یا مالی صحبت نکنید. لباس بپوشید و به شام ​​بروید ، یک فیلم را ببینید یا یک شب "خاموش" را در خانه با خاموش بودن تلفن بگذرانید. برنامه ریزی فعالیتهایی را که در کنار هم انجام می دهید ، به نوبت خود تغییر دهید اگر می خواهید اشتیاق و گزارش خود را حفظ کنید ، عاشقانه باید یک بخش مداوم از روابط شما باشد - نه چیزی که محدود به روزهای تولد و سالگردها باشد.
دوست شدن. دوست داشتن همسرتان کافی نیست و هرگز برای رسیدن به همراهان واقعی خیلی دیر نیست. برای خوشبختی طولانی مدت ، زوج ها باید به طور واقعی دوست داشته باشند - هم دوست داشته باشند و هم دوست. دوستی از ارزشهای مشترک و همدلی متقابل شکل می گیرد. وقت بیشتری را برای تفریح ​​اختصاص دهید. در یک "سرمایه گذاری مشترک" که هر دو شما را مورد علاقه قرار می دهد ، درگیر شوید - باغبانی ، ایجاد بهسازی در منزل ، یا داوطلب شدن در کلیسا. یا سرگرمی جدیدی را با هم انجام دهید ، مانند رقصیدن ، آهسته دویدن یا مربیگری تیم سافتبال فرزندتان.
ایجاد آئین ها. این سیمانی است که به برقراری روابط مشترک کمک می کند. آیینی که با هم ایجاد می کنید به لذت های مشترکی مشترک تبدیل می شوند که می توانید در هنگام کار یا سایر بخش های زندگی با چالش ها روبرو شوید. آیین ها اشکال مختلفی به خود می گیرند: بوسه خداحافظی قبل از کار ، صبحانه در رختخواب با معما جدول کلمات متقاطع آخر هفته یا یک سفر خرید سالانه تعطیلات در کنار هم. مراسم خود را برای زندگی روزانه و تعطیلات توسعه دهید. سپس آنها را تمرین کنید. آنها زندگی خود را با تأمین ثبات غنی می کنند - هر زمان که در کنار هم هستید ، زیبایی ، شادی و حساسیت خواهید داشت.
مشارکت ها تعمیر و نگهداری را انجام می دهند "تعمیر و نگهداری" ممکن است چیزی برای اتومبیل شما به نظر برسد ، اما در واقع هر چیزی که برای آن ارزش قائل باشید و به ماندن در آن نیاز دارید ، نیاز به توجه و مراقبت دارد. و شما می خواهید که روابط شما برای سالهای آینده محکم و بدون سر و صدا اجرا شود. بزرگترین بخش حفظ رابطه شما ممکن است آگاهی باشد - توجه به اینکه هرکدام از شما چه احساسی دارید و اذعان به چیزهایی که باید تغییر کنید تا عملکردها به خوبی کار کنند. در اینجا چند نکته عملی از کتابچه راهنمای حفظ روابط وجود دارد:
نبض رابطه خود را در نظر بگیرید. دقیقاً همانطور که به طور دوره ای از کار خود استفاده می کنید ، به دقت در ایجاد تغییرات مورد نظر و مورد نیاز خود دقت کنید. چه چیزی باعث می شود هرکدام از شما به عنوان یک زن و شوهر احساس نزدیکی کنید؟ آیا این محبت جسمی است؟ آرامش با هم؟ بعد از اینکه بچه ها در رختخواب هستند ، از طریق قهوه صحبت می کنیم؟
درمورد اینکه در مورد زمانی که با هم می گذرانید احساس می کنید بحث کنید. آیا کافی است؟ آیا آرزو می کنید این یک اولویت بالاتر برای همسرتان باشد؟ آیا به طور واضح ، صادقانه و مکرر در مورد چیزهایی که شما را آزار می دهد ، ارتباط برقرار می کنید؟ یا آیا در مورد چیزی که هفته ها ، ماه ها یا حتی شاید سالها پیش اتفاق افتاده است ، در سکوت می گویی؟ همه مسائل را روی میز بگذارید و شروع به سازش هایی کنید که شما را به هماهنگی بیشتری برساند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.