اپلیکیشن مناسب زن خانه دار

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

اپلیکیشن مناسب زن خانه دار

۶۹ بازديد

اپلیکیشن مناسب زن خانه دار
با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن تلفن های همراه، امور روزمره افراد با سرعت و دقت بیشتری همراه شده است. خانم های خانه دار نیز با وجود کارهای سخت و مشقت بار خانه داری نیاز به اپلیکیشن هایی دارند تا بتوانند بر این امور فائق بیایند. برخی از نیازهای خانم های خانه دار به عنوان مثال: خرید مواد غذایی و مایحتاج خانه، نیاز به مطالعه برخی کتاب های علمی، شستشوی فرش و موکت، احتیاج به اپلیکیشنی دارند تا با کمک آن لباس و سایر وسایل را به آسانی بفروشند و غیره. زنان جزء قشری از جامعه هستند که می بایست نیاز آن ها دیده شود و نسبت به رفع آن تلاش شود.
خانم های خانه دار می توانند با نصب این اپلیکیشن ها برنامه روزانه خود را مدیریت کنند و تمام کارهای خانه را با دقت تمام به سرانجام برسانند. مدیریت کردن خواسته های اعضا خانواده و برطرف نمودن آن همواره جزء دغدغه های اساسی خانم ها بوده که با این فناوری منحصر به فرد، به نحو احسن انجام می شود. در ادامه به توضیح برخی از اپلیکیشن ها می پردازیم، بهتر است تمام خانم های خانه دار و شاغل این اپلیکیشن ها را در گوشی خود داشته باشند تا با مشکلات کمبود وقت رو به رو نشوند.
اپلیکیشن پالسین
هر فردی در زندگی خود انواع نیازها را تجربه می کند و برای رفع آن ها تلاش های بسیار زیادی را انجام می دهند. قالیشویی یکی از اصلی ترین مکان هایی به حساب می آید که افراد برای تمیز کردن فرش های خود به آن نیازمند می باشند. به همین علت باید به دنبال مراکزی باشند تا بتوانند خدمان مختلفی را به آن ها ارائه دهند. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که این مراکز باید داشته باشند، بهره مندی از اپلیکیشن است. مجموعه پالسین توانسته به این ویژگی دست پیدا کند. اپلیکیشن پالسین یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهایی به حساب می آید که یک زن خانه دار می تواند از خمات مختلف آن بهره ببرد. قالیشویی تنها خدمتی نیست که می توانید از این اپلیکیشن شاهد باشید. 
اپلیکیشن دیجی کالا
یکی از اپلیکیشن هایی که برای خانم ها جذابیت خاصی دارد، اپلیکیشن دیجی کالا است. با این فناوری حیرت آور می توانید یک بازار بزرگ را به خانه بیاورید. در این اپلیکیشن می توان تمامی اجناس را با یکدیگر از نظر جنس، رنگ و قیمت مقایسه کرد. با کمک این اپلیکیشن می توان لذت یک خرید آنلاین مطمئن را تجربه کرده و حتی این تجربه را با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید. در واقع با این تکنولوژی می توان یک خرید هوشمندانه را انجام داد. یکی از خدمات جالب این اپلیکیشن این است که با سایر فروشندگان همسو بوده و با کمک آن ها مجموعه کاملی را رقم زده است. امکان دارد اکنون این سوال برای شما به وجود بیایید که چه کالاهایی در آپ آنلاین دیجی کالا وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال برخی از اجناسی که در این فروشگاه آنلاین به فروش می رسد را بیان می کنیم: کالاهای دیجیتال مانند موبایل، لپ تاب و قطعات جانبی آن، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، ابزارآلات مخصوص ساخت و ساز، ملزومات خانه و آشپزخانه، لوازم کودک و نوزاد و غیره در این فروشگاه به فروش می رسد. از قابلیت های ارزنده دیگری که می توان برای اپ دیجی کالا عنوان کرد فعال کردن اعلان ها در زمان تخفیف، حراج و فروش ویژه است.
اپلیکیشن کمدا
خانم های خانه دار و شاغل با آپ آنلاین کمدا می توانید دغدغه چندین ساله خود را برطرف کنید. این اپلیکیشن جذاب به شما کمک می کند تا کمدتان را خلوت کنید. به همین منظور نام کمدا برای آن انتخاب شده است. کمدا چه خدمتی را برای افراد به سرانجام می رساند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که کار این اپ این است که انواع مانتو، شلوار، لباس مجلسی، لباس عروس، زیور آلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم تزیینی منزل را که افراد نیاز ندارند به فروش می رساند. با انجام این کار دیگر نیاز نیست لباس های تکراری را پوشیده و می توانید با فروش آن لباس جدید خریده یا هزینه آن را پس انداز کنید. خیلی از مواقع اتفاق می افتد که یک هدیه ای را دریافت می کنید ولی به آن نیاز ندارید بنابراین با عکس گرفتن آن می توانید تصویر آن را با مخاطبان کمدا به اشتراک بگذارید و اگر کسی نیاز داشت آن را از شما بخرد. در بیانی دیگر آپ آنلاین کمدا واسطه ای میان خریدار و فروشنده است که این دو را به هم متصل می کند. با کمک این آپ محیط زیست در حد قابل توجهی پاک مانده و از آلودگی های اضافه نجات پیدا می کند. یکی دیگر از فرهنگ سازی های مثبت آپ آنلاین کمدا کاهش مصرف گرایی بوده که افراد از خریدهای اضافه پیشگیری می کنند.
اپلیکیشن طاقچه
یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که منجر به افزایش آگاهی و دانش افراد می گردد، اپلیکیشن طاقچه است. با کمک این اپلیکیشن می توان تعداد بسیار زیادی کتاب صوتی گوش داد. هزارن کتاب صوتی، مجله و یا روزنامه در این آپ گنجانده شده که مورد بسیار مناسبی برای خانم های خانه دار و حتی شاغل است. با کمک این اپلیکیشن صدها و شاید هزارن کتاب الکترونیکی و صوتی را به همراه دارید و در اوقات فراغت می توانید با آن ها سرگرم شوید و بر میزان اطلاعات خود بیافزایید. این آپ با ناشران مجموعه همکاری و تعامل داشته و دانلود این موارد کاملا قانونی است. یکی از جذابیت های فوق العاده این آپ این است که می توانید سایز و نوع فونت نوشته را تغییر دهید. همچنین می توانید ظاهر آپ را تغییر داده و به سمت موارد دلخواه پیش ببرید. کتاب های رایگان آن می تواند موارد شگفت انگیزی را برای شما به همراه داشته باشد.

نحوه یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی به بی اثر بودن شهرت دارند. احتمالا همه ما افرادی را دیده ایم که هر روز و ماه ها بازی های زبان انگلیسی انجام می دهند اما هنوز به سختی می توانند یک کلمه صحبت کنند! راه هایی برای جلوگیری از این وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن های زبان

زبان آموزان موفق حتما یک برنامه و ساختار برای مطالعه خود تهیه می کنند و در طی آن همه مهارت های زبان مورد نیاز خود را تمرین خواهند کرد. اپلیکیشن ها هم می توانند بخشی از این برنامه باشند. در ادامه نحوه استفاده از اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان را برررسی می کنیم.

لیست بهترین اپلیکیشن های انگلیسی اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.