آیا زن خانه دار بودن آسان است؟

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

آیا زن خانه دار بودن آسان است؟

۸۲ بازديد
خانه دار بودن یک شغل 24/7 است و وقت آن است که از تلاشهای آنها قدردانی کنیم و از آنها تشکر کنیم.
شما می دانید کمترین کار چیست؟ کار یک زن خانه دار است. اول از همه ، خانه دار بودن حتی یک شغل محسوب نمی شود بلکه مسئولیت هر خانمی در آنجا است. به نظر می رسد بسیار آسان است زیرا قرار است بدون مسافرت ، سخت کوشی ، مهلت مهلت ، فشار ، بدون رئیس و بدون سیاست درگیر شود. نه واقعا.
خانه دار بودن ، سخت ترین شغل تا به امروز است. بله به نظر می رسد آسان است ، اما چنین نیست. این شغلی است که وقتی یک خانم استخدام می شود ، نمی تواند استعفا دهد. این کار شغلی است که هیچ تعطیلات وجود ندارد و چیزی مانند "مرخصی بیمار" نیست. و مهمتر از همه ، این کار بدون کارمزد ، افزایش و تشویق است- شغلی که امکان خروج از آن وجود ندارد. پس از استخدام ، برای زندگی اجیر می شوید!
آره. مادران ، خواهران و همسران ما را نمی بینید؟ آیا آنها تا به حال متوقف شده و از استراحت آشپزخانه و خانه ها دور می شوند؟ آیا تا به حال آنها را شنیده اید که می گویند ، "امروز هیچ غذایی نیست. من در مرخصی مریض هستم. " نه ، درست است؟ بله ، این خیلی سخت است از شما به عنوان یک زن خانه دار ، انتظار نمی رود که تحت یک بخش واحد کار کنید ، بلکه تمام بخش ها فعالیت می کنند. شما باید مطابق لایک ها و دوست نداشتن کل خانواده غذا را بپزید - شخصی تند دوست دارد ، در حالی که دیگری ادویه ای ندارد. یکی عاشق دسر است اما دیگری دیابت دارد. بنابراین ، شما باید غذا را طبق نیاز و خواسته های هر کس دیگری بپزید.
همچنین ، کاهش برش ها به یک امر روزمره تبدیل می شود. مسافرت نیست ، اما ایستادن در مقابل گرما تمام وقت و پخت و پز چیزهای مختلف نیز آسان نیست. همچنین ، در این شغل هیچ قدردانی و انگیزشی وجود نخواهد داشت و کسی نمی گوید ، "وای تبریک می گویم برای توافق نامه. مشوق و پاداش نیز خواهید گرفت. "
نه اما ، تنها انگیزه ، خوشبختی و لبخند خانواده است. این رضایت و چند سخنان قدردانی که "گاهی" نیز جایزه ای دارد.
اما هنوز هم ، بدون شکایت ، هر روز ، بدون شکست ، به موقع ، خانه دار به شما بهترین کاری را می کند که می تواند انجام دهد. سپس می آید تمیز کردن. چه می شود اگر روزی به خانه بیایید و هر بستر عنکبوتی روی دیوار و یک دستشویی و یا یک دستشویی بد بو را پیدا کنید؟ واکنش شما چه خواهد بود؟ اما صبر کنید ، شما با چنین چیزی روبرو نخواهید شد. با تشکر از مادران ، خواهران و همسران ما. بله بله ، من می دانم که مردم می توانند یک خدمتکار را برای انجام این کار استخدام کنند و افراد یک خدمتکار دارند. اما ، خانمهای خانه ما کسانی هستند که مراقبت از نحوه خدمتکار و نگهداری از خانه را انجام می دهند. خانمهای خانه ما ، خانه ما را تزئین می کنند ، مرتباً آن را تمیز می کنند و به این ترتیب آنها را به "خانه ای برای زندگی" تبدیل می کنند.
زن خانه دار بودن کار 9 تا 5 نیست بلکه تمام کار روزانه است. گزارش ساعت 6 صبح در آشپزخانه ، انجام همه کارها و سپس بعد از خواب همه بعد از ساعت 12 یا 1 صبح می خوابید. بنابراین ، آیا شما هنوز هم فکر می کنید آسان است؟
درست مانند فردی که در یک کار خاص کار می کند با چالش هایی روبرو می شود و خانه دار نیز تحت فشار قرار می گیرد. این گاز ممکن است در وسط پخت و پز دوباره به پر کردن مجدد نیاز داشته باشد ، در حالی که میهمانان در خانه هستید ، ممکن است غذا تمام شود ، حتی پس از تلاش برای تهیه بهترین غذای آن یا امتحان کردن یک ظرف جدید که یک مشکل اساسی محسوب می شود ، شکایت در مورد غذا را می شنوید. به این راحتی نیست. و همه این دردسرها ، این همه درد ، فقط به خاطر عشق ، مراقبت و سلامتی خانواده است.
خانه دار بودن کار ساده ای نیست.
بنابراین ، آیا تا به حال از مادر یا خواهر یا همسر خود بخاطر آنچه انجام می دهد برای شما تشکر کرده است؟ منتظر چی هستی؟ برو ، متشکرم آنها را به خاطر تمام کارهایی که انجام می دهند ، بدون توجه ارزیابی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.