8 راه سازنده برای گذراندن وقت آزاد زن خانه دار

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

8 راه سازنده برای گذراندن وقت آزاد زن خانه دار

۷۱ بازديد

در این مقاله 8 راه تولیدی برای گذراندن وقت آزاد خود ارائه شده است. هر مورد ذکر شده با ایده ها و پیشنهادات خلاق و تولیدی همراه است
در این روزهای هولناک ، پیدا کردن حتی کمی اوقات فراغت ممکن است یک کار بیهوده به نظر برسد. به همین دلیل است که وقتی مدتی باز می شود ، باید برنامه خوبی را در مورد نحوه استفاده بهینه از آن داشته باشید. در اینجا ایده هایی برای کمک به شما در مواقعی ارائه می شود که در واقع شما می توانید انتخاب کنید که چگونه بهترین زمان خود را صرف کنید.


 8 راه سازنده برای گذراندن وقت آزاد خود.

کتاب Leave the Grind Behind همه چیز در استفاده بیشتر از زندگی شماست. زمان ما محدود است ، بنابراین ما بیشترین تلاش را از آن می خواهیم. در حالی که این کتاب به چگونگی استفاده بیشتر از وقت خود می پردازد ، اجازه دهید این پست به شما کمک کند تا از وقت کمتری استفاده کنید.

این مقاله در ابتدا در مربیان پیروزی ، توسط توماس پاورز منتشر شد. این برای justingesso.com توسط Jusitn Gesso اقتباس شده است.

می خواهید وقت آزادتری داشته باشید؟ پست ما 5 راه برای بهینه سازی مدیریت زمان خود را برای برخی از راه های منحصر به فرد برای به حداکثر رساندن وقت خود بررسی کنید.

1. برای بهبود خود بخوانید
داشتن یک لیست خواندن می تواند به شما در آگاهی از صنعت ، صنایع دیگر یا به طور کلی زندگی دقیق کمک کند. خواندن بسیار خوبی در آنجا وجود دارد ، برخی از کلاسیک ها ، برخی جدید. همیشه باید کتابی داشته باشید که می خوانید و کتابی را که قصد دارید بعدی آن را بخوانید داشته باشید ، حتی اگر برای خواندن آن مدتی طول بکشد.

با این وجود بهتر است که به کتابهای صوتی دلبسته شوید. هنگام رانندگی و رفت و آمد گوش دهید. "در ترافیک گیر کرده اید" و راهی جالب برای بهبود خودتان.
2. آموزش و پرورش شخصی ، آموزش شخصی
شاید دوره ای یا موضوعی وجود داشته باشد که همیشه به آن علاقه مند بوده اید اما هرگز نیازی به گذراندن آن نبوده اید. شاید علایق شما از زمان مدرسه بودن تغییر کرده باشد. شاید شما فقط می خواهید مطمئن شوید که آمار را فراموش نمی کنید. هرگونه استدلال شما وجود دارد ، تعداد زیادی وب سایت و برنامه رایگان در آنجا وجود دارد تا در مورد هر موضوعی که به آن علاقه دارید ، تیز توجه کنید.
3. یک زبان جدید بیاموزید
در حالی که ممکن است صحیح باشد که شما هرگز نمی توانید یک زبان را بیاموزید بدون اینکه به طور کامل در آن غوطه ور شوید ، این منابع بسیار نزدیک هستند. آنها حتی ممکن است از شما الهام بگیرند که به کشوری سفر کنید که یکی از این زبانها را بومی صحبت کند.
4- امور مالی خود را به ترتیب دریافت کنید
احتمالاً وقت و انرژی زیادی را صرف کسب درآمد می کنید ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پول خود را برای شما نیز کار کند بسیار جالب است! برنامه ریزی پول شما لازم نیست دشوار باشد.
در حقیقت ، گرفتن یک مسئولیت در امور مالی شما می تواند شما را تنظیم کند تا شغل W2 خود را ترک کنید و به روش های بسیار هیجان انگیزتری - به عنوان یک فریلنسر ، مشاور یا کارآفرین - درآمد کسب کنید.

تکان دهنده است که چقدر پول برای صرفه جویی در هر ماه برای آماده شدن برای خرید خانه ... یا یک ملک سرمایه گذاری در مدت 2 سال نیاز دارید. اکنون شروع کنید ، و هیچ وقت از خود تشکر خواهید کرد.

از سرمایه شخصی به صورت رایگان استفاده کنید. این امکان را به شما می دهد تا همه حساب های خود را در یک مکان مشاهده کنید. این به شما در هزینه ، ارزش خالص کمک می کند و داشبورد باور نکردنی را برای ساده تر کردن زندگی مالی شما فراهم می کند. اگر می خواهید مدیریت مالی خود را برون سپاری کنید ، آنها می توانند این کار را نیز با نرخ بسیار مناسب انجام دهند ، اما این البته اختیاری است. برای من ، سرمایه شخصی روش بینش و سادگی بیشتری را نسبت به گزینه های دیگر مانند نعنا فراهم می کند.
5- به یک بازی مغزی معتاد شوید
بارهای برنامه های رایگان یا پولی وجود دارد که می توانید هر زمان که یک دقیقه سریع برای کشتن در طول روز دارید ، بازی کنید. آنها می توانند به صاف نگه داشتن ذهن شما کمک کنند و حتی ممکن است توانایی های شناختی شما را بهبود ببخشند. مانند ورزش برای مغز خود فکر کنید. به جای اینکه بی خیال در فیدهای فیس بوک یا توییتر خود مرور کنید ، شاید شما باید فکر خود را حفظ کنید.
6. مراقبه و تأیید
مدیتیشن راهی عالی برای استراحت ، فرار از استرس ، ایجاد انرژی بهتر یا حتی بهبود تمرکز شماست. اظهارات ساده ، بیاد ماندنی ، بیانیه های برتر هستند که روزانه چندین بار می خوانید و / یا به آنها گوش می دهید. هر یک از آنها می توانند به شما در غلبه بر یک خصیصه ، عادت یا چهره منفی کمک کنند. آنها همچنین می توانند اهداف عظیمی را منطقی تر جلوه دهند ، و همین امر باعث دستیابی بیشتر آنها می شود. مدیتیشن کردن با تأییدها راهی بسیار مثمر ثمر است که حتی 15 دقیقه وقت بگذارد.

7. داوطلب
چه راهی بهتر برای بازگشت به جامعه. در سلسله مراتب نیازهای مازلو ، این مطمئناً سطح "خودآگاهی" است. داوطلبانه می تواند حس زندگی و هدف را در زندگی به شما القا کند. این می تواند به شما در تحقق پتانسیل هایی که هرگز از آنها کمک نکرده اید کمک می کند و همچنین شما را به کسانی که می توانند از کمک شما استفاده کنند نزدیک می کند. احتمالاً نجیب ترین مورد موجود در لیست.
8. ورزش
ورزش استرس را تسکین می دهد ، به شما در بهتر خوابیدن کمک می کند ، به شما کمک می کند تا به نظر برسید و احساس بهتری داشته باشید و البته شما را سالم تر نگه می دارد. این برای بدن بسیار مفید است. اگر بتوانید در حین ورزش کاری را انجام دهید که از انجام آن لذت ببرید ، حتی بهتر! من عاشق بسکتبال بازی کردن هستم بنابراین بازی در لیگ آقایان یا وانت یک داروی من است. وقتی بدن شما مولد باشد ، مغز شما نیز خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.