بهترین شغل آنلاین برای زنان خانه دار و کار در خانه مادران | سری دوم

۷۰ بازديد

2. فروش محصولات آنلاین:
بیشتر خانم های خانه دار جوان برای گذراندن وقت آزاد خود ، کارهای هنری و تهیه وسایل صنایع دستی را در روزهای دانشگاه آموخته اند.

برخی از آنها حتی پس از ازدواج خود به تجارت خود ادامه می دهند و می دانید که حتی می توانید آن را به عنوان یک تجارت آنلاین انجام دهید که به طور منظم درآمد شما را کسب می کند.

برخی از وب سایت های خارج از کشور وجود دارند که می توانید محصولات خود را بصورت آنلاین و با درآمد بفروشید.
کدام محصولات می توانید بصورت آنلاین بفروشید؟
2.1.1. محصولات فیزیکی:
محصولات فیزیکی به عنوان محصولاتی نظیر دکوراسیون داخلی دستباف ، آثار هنری ، نقاشی ، جواهرات چوبی دستباف و غیره طبقه بندی می شوند. اینها ممکن است محصولات شما باشد.

حتی می توانید محصولات دیگر مانند رایانه ، لپ تاپ و سایر موارد الکترونیکی ، عطر ، ساعت ، اسباب بازی ، محصولات کودک و غیره را بفروشید.

محصولات زیادی برای فروش وجود دارد اما مسئله این است که شما باید سعی کنید خودتان نتیجه بگیرید.

نیازی نیست که محصولات خود را بفروشید یا می توانید این محصولات را از هر فروشنده با قیمت تخفیف دریافت کرده و مستقیماً از دست خود به انتهای مشتری بفروشید که درآمد خوبی برای شما ایجاد کند
2.1.2. محصولات دیجیتال:
این محصولات به عنوان مواردی مانند کتابهای الکترونیکی ، نرم افزارها یا هر سی دی آموزشی یا دی وی دی طبقه بندی می شوند که یا در مورد هر موضوع دیگری آموزش می دهند یا آموزش می دهند.

در اوایل این مقاله ، من ذکر کردم که شما بلاگ مربوط به آشپزی را شروع می کنید. اگر دانش عمیقی دارید حتی می توانید یک فیلم درباره آشپزی یک ظرف خاص تهیه کرده و به صورت سی دی یا دی وی دی بنویسید و بصورت آنلاین بفروشید.

سایر محصولات دیجیتال خود ساخته مانند فیلم مدیریت رژیم ، رژیم (سخنرانی کوتاه) در مورد هر موضوعی که شما به خوبی می شناسید ، داستان نویسی کودکان و غیره ، به دلیل داشتن تقاضای زیاد ، درآمد کافی برای شما کسب می کند.

هیچ خطری برای فرایند حمل و نقل در فروش محصولات دیجیتالی وجود ندارد زیرا شما پس از پرداخت هزینه ، لینک بارگیری را از طریق وبلاگ خود در اختیار آنها قرار می دهید.

برخی راه های دیگر برای کسب درآمد آنلاین: بهبود شخصی در خانه ، پیشرفت شخصیت یا هر دوره حرفه ای که می توانید آن را بصورت آنلاین از طریق وبلاگ خود انجام دهید.



2.2. مکانهای مختلف برای فروش آنلاین:
اکنون در مورد محصولاتی که ممکن است فیزیکی یا دیجیتالی باشد که می خواهید به مشتریان خود بفروشید ایده دارید. شما می توانید محصولات خود را داشته باشید یا محصولات دیگر را بفروشید.

بعد از این ، شما به مکانی برای بازاریابی محصولات خود نیاز دارید که مشتری بتواند بیاید و خریداری کند. وبلاگ و رسانه های اجتماعی ، Amazon ، Komisioner Junction بهترین سیستم عامل برای بازاریابی آنلاین هستند.
اگر محصول من را ندارم؟
سایر بازارها بصورت آنلاین مانند Komisioner Junction ، eBay ، Flipkart ، Snapdeal و غیره موجود هستند که همگی بهتر کار می کنند اما باید به تنهایی سعی کنید.

اگر کالای خود را برای فروش آنلاین ندارید مشکلی نیست. محصولاتی در دسترس است که فقط می توانید از طریق هر راه ممکن تبلیغ کنید.

هر زمان که یک فروش ساخته شد ، شما کمیسیون وابسته را دریافت خواهید کرد ، این فرایند به نام بازاریابی وابسته کاملاً معروف است که شما بهتر می دانید
برای مثال ، اگر محصولی به ارزش 50 دلار را از طریق آمازون انجام داده اید و صاحب محصول واقعی ، 50٪ کمسیون وابسته را پیشنهاد می دهد ، به این معنی است که برای هر فروش 25 دلار می گیرید.

اگر حداقل 10 فروش در ماه انجام می دهید به این معنی است که 250 دلار دریافت خواهید کرد. راه های ممکن برای فروش محصولات از طریق وبلاگ ، رسانه های اجتماعی و غیره است.


نویسنده مستقل شوید:
برای هر خانه داری در هند یک کار آنلاین وجود دارد. اگر در راه اندازی وبلاگ یا فروش آنلاین محصولات با مشکل روبرو هستید یا با مشکل روبرو هستید ، می توانید یک نویسنده مستقل شوید.

بسیاری از مجلات و مجلات و بسیاری از صاحبان وبلاگ به دنبال نویسندگان محتوای خلاق برای پلتفرم خود هستند.

این روش می تواند بسیار ساده باشد اما کمی وقت گیر است زیرا نوشتن مقالات بهینه سازی SEO یک هنر است. بله ، معمولاً شما نمی توانید هر آنچه را می دانید بنویسید؟

ابتدا ، شما باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام داده و یا موضوع خود را انتخاب کنید (باید حرکتی باشد) و سپس به دنبال برخی مرجع در اینترنت باشید.

سپس مقالات را حداقل 1500 کلمه بنویسید و تصویر واضحی از آنچه را که توضیح می دهید بنویسید؟

به طور معمول یک نویسنده مستقل بسته به عوامل زیادی مانند طول مقاله ، مبحث انتخاب شده ، تعداد تصاویر برای مرجع و غیره می تواند در هر مقاله حداکثر 1.000 روپیه کسب کند.

اگر مقاله شما از اطلاعات آماری در زمان واقعی تشکیل شده است ، حتی می توانید برای همین مقاله هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

حتی شما می توانید یک نویسنده مستقل برای OnlineHomeIncome شوید ، زیرا ما به بازدید کنندگان سایت خود به محتوای خلاقانه نیاز داریم.

Freelance dot com وب سایتی است که می توانید شغل های نوشتن آزاد را بصورت آنلاین به صورت رایگان پیدا کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.