چگونه می توانیم در عصر مدرن یک خانه دار خوب باشیم | سری دوم

۶۶ بازديد
چگونه می توانیم در عصر مدرن یک خانه دار خوب باشیم


مراقبت از کودکان

مهم نیست که عصر باشد ، یک زن خانه دار وظیفه مراقبت از کودکان را برعهده دارد. در حالی که پدر در محل کار است ، باید از فرزندان خود مراقبت کند. این معمولاً به معنای اطمینان از تغذیه ، استحمام ، مسواک زدن و شستشوی موها ، لباس پوشیدن ، و فعالیتهای ساختاری در طول روز است. اگرچه برخی از زنان خانه دار قرن بیست و یکم در دام افتادن فرزندان خود در مقابل تلویزیون قرار می گیرند ، اما یک خانه دار خوب فعالیت های متنوعی را ترتیب داده و با سایر کودکان خرما بازی می کند.
یکبار با همسرتان یک بار هزینه کنید

تفاوت زیادی بین زنان خانه دار قبلی و زنان خانه دار امروز ، تعامل بین زن و شوهر است. کتاب درسی اقتصاد در دهه 1950 که قبلاً به آن اشاره شد ، به زنان خانه دار آینده دستور می دهد که به شوهرشان اجازه دهند در اتاق خواب استراحت کنند و به او اجازه دهند هنگام بازگشت از محل کار ، ساکت باشد. همچنین گفته می شود که همسر نباید مشکلات خود را بر روی او قرار دهد ، زیرا باید بتواند مشکلات خود را بر روی شما تخلیه کند. در حالی که در سال 1950 این راه برگشت بود ، خانه دار بودن در این منطقه به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

زوج های متاهل در دوران مدرن تمایل دارند با ارتباط بیشتر بین این دو ، بهتر عمل کنند. اگرچه یک مرد باید بتواند در مورد مشکلات و نگرانی های خود با همسرش صحبت کند ، اما همسر باید بتواند همین کار را با همسر خود انجام دهد. با اطمینان از اینکه ارتباط بین زن و شوهر آزاد و صادق است ، خانه دار بودن نقشی است که مورد توجه هر دو طرف بیشتر است.

وقتی تمرکز فقط روی یک شخص در رابطه گذاشته شود ، رابطه به راحتی می تواند یک طرفه شود. با این حال ، با داشتن خانه دار در دوران مدرن ، مردان بیشتر در چقدر کار همسران خود در خانه روشن می شوند. یک بار که زوج ها در پایان هر دو روز مشترک خود را به اشتراک می گذارند ، به آنها اجازه می دهد تا به عنوان تیمی دوباره گروه بندی شوند و درک کنند که در زندگی جداگانه یکدیگر چه می گذرد.

یک زن خانه دار خوب در دنیای امروز هستید

دوره و زمانه عوض شده. مدتی ، این بدان معنا بود که خانه دار بودن غیر معمول بود. آنهایی که زن خانه دار بودند به پایین نگاه می شدند. خوشبختانه ، این وضعیت به مراتب بهتر شده است که مادران بتوانند در کنار فرزندان یا همسران خود در خانه بمانند تا در خانه بمانند. با هزینه های مراقبت های روزانه این روزها بهترین گزینه برای بسیاری از خانواده ها است. اگر در دوره مدرن خود را خانه دار می دانید ، دنبال کردن پیشنهادات ذکر شده در بالا شما را به خوبی تبدیل می کند!

به یاد داشته باشید که خانه دار بودن خوب در این قرن به معنای تمیز نگه داشتن خانه ، بچه ها تغذیه و سرگرمی ، تهیه وعده های غذایی مناسب و داشتن رابطه با همسرتان است. با قرار دادن تأکید مناسب بر هر یک از این مقوله ها ، یک خانه دار مطمئناً در سفر خود در خانه موفق خواهد شد. اگر احساس می کنید که بازگشت به استانداردهای 1950 یک زن خانه دار بهتر است برای شما و روابط شما کار کند ، خوب نیست. ساختاری پیدا کنید که برای شما مفید باشد و به آن بچسبید!

هنگامی که کودکان در سن مدرسه هستند ، یک زن خانه دار به طور معمول وظیفه تهیه ناهار و اطمینان از آماده شدن آنها برای مدرسه ، برنامه های درسی ، و گرفتن آنها را از مدرسه یا فعالیت های خود را بر عهده دارد. همچنین اغلب لازم است که مادر نقش مشاور راهنما یا درمانگر را ایفا کند.

اگرچه زنان خانه دار در گذشته وظیفه داشتند فرزندان خود را از پدر دور کنند تا او پس از کار بتواند استراحت کند ، والدین در دوران مدرن بسیار بیشتر از تلاش تیمی است. زن خانه دار امروز با همسر خود ارتباط برقرار می کند و والدین را به تنهایی انجام نمی دهد. اگرچه ممکن است شوهرش از یک روز طولانی در محل کار خسته شود ، یک زن خانه دار خوب نیز از یک روز طولانی مراقبت از خانه و بچه ها خسته می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.