10 ویژگی همسر خوب

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

10 ویژگی همسر خوب

۵۳ بازديد
من می توانم اکثر لیست های همسر دوستانم را جمع بندی کنم: 1. ورزش ها ، 2. لاغر ، 3. داغ. چند مورد دیگر ممکن است شامل این موارد باشند: او فوتبال را دوست دارد ، او با جوانه های من آبجو می نوشد ، و او حداقل یک C. کامل است. مهم نیست آنچه در زیر می نویسم ، این لیست برای بعضی از بچه ها از بین نمی رود. همه ما سرسخت هستیم ، اما می توانیم معتبر نیز باشیم. بعضی اوقات ما فقط باید راه سخت را بیاموزیم.
در اوایل هفته جاری ، من مقاله ای را برای راهنمایی برای ایجاد تابلوی چشم انداز در مورد نگه داشتن شما در بصری رویاهای خود ، مقاله ای را منتشر کردم. آیا باید در مورد زنی که می خواهیم ازدواج کنیم ، خاص باشیم؟ کاملا. با این وجود لیستی با دید طولانی مدت تهیه کنید. اکثر خصوصیاتی که فکر می کنیم در یک همسر می خواهیم آنهایی نیستند که باعث ایجاد رابطه خوب و مادام العمر می شوند. آنها ویژگی های زنی است که برای یک شب می خواهیم.
درست مثل شخصیت مهمترین کیفیت یک پسر خوب است ، زنی که می خواهید ازدواج کنید باید شخصیت خوبی نیز داشته باشد. وقتی او را پیدا کردید ، او از هر چیزی با ارزش تر است. در اینجا 10 ویژگی مواد خوب همسر آینده آورده شده است:
1. او عقاید شما را به اشتراک می گذارد
وقتی نوبت همسرتان را پیدا کردید ، من "به همان اندازه یوغ" شنیده ام. این هیچ ارتباطی با وزنه برداری برای آن دسته از شما بچه هایی که زنان عضله دوست دارند ، نیست. همسر بالقوه شما باید عقاید مشترک را با شما در میان بگذارد. شما ممکن است فکر کنید می توانید برخی از روابط دوستانه را انجام دهید و اوضاع را به هم بچرخانید تا او به هر کاری که انجام می دهید اعتقاد داشته باشد ، اما احتمالاً شما از برخی عوارض جانبی بد ناامید شده اید. اگر باورهای اصلی را به اشتراک نمی گذارید ... موفق باشید.11373601_744455492331208_545976220_n
2. او شما را به مرد بهتر تبدیل می کند
اگر هر روز با او جهنم است ، این باید یک پرچم قرمز باشد. همسر بالقوه شما باید شما را به خودتان 2.0 ارتقا دهد. می توانید از دوستان و خانواده خود ایده خوبی کسب کنید. آیا آنها می گویند وقتی در اطراف او هستی به طرز بد رفتار می کنی؟ نشانه خوبی نیست. او باید بهترینها را در شما به ارمغان آورد ، نه دل درد و اعصاب فرو رفته.
3. او قابل اعتماد است
در واقع ، او باید اعتماد به نفس را در شما القا کند. اگر به او اعتماد نکنید ، احتمالاً او را به همان اندازه که خودتان درست می کنید تلخ می کنید. ارزشش را ندارد. اگر نمی توانید به او اعتماد کنید ، شاید شما هنوز آمادگی به روز کردن او را ندارید یا شاید لازم است روی موضوعات اعتماد به نفس در درون خود کار کنید. اگر دلیل خوبی برای اعتماد به او وجود ندارد ، حتی به آنجا نروید. درست مثل هر فریبکاری ، مجبور است دوباره اتفاق بیفتد.
4- او جاه طلبی دارد
او باید از نظر شخصیت قدرت داشته باشد و خود را با اعتماد به نفس همراه کند. شما به عنوان یک مرد ، شما باید رهبر روابط باشید ، اما برای هر دیکتاتوری که در اینجا احساس توجیه می کند؛ ما در حال رهبری خدمتگزار هستیم. شما احتمالاً پیروان متین را هم نمی خواهید. او باید برنامه داشته باشد. در واقع ، او باید درست مثل شما یک کارگر سخت کار باشد. این بدان معنا نیست که شغل داشتن یک الزام است. یکی از دوستان من یک همسر در خانه است که سه فرزند دارد و او بیشتر از هر یک از دوستانم با شغل کار می کند.
5. او از خود گذشتگی است
او باید به دیگران اهمیت دهد. به روشی که او با خانواده و دوستانش رفتار می کند ، نگاه کنید. اگر او با خانواده اش نزدیکی نداشته باشد و هیچ دوست خوبی نداشته باشد ، این نشانه خوبی نیست. اگر شروع به ملاقات با او کنید ، خیلی کمتر با او ازدواج خواهید کرد ، به همین زودی متوجه خواهید شد که چرا به زودی می توانید ازدواج کنید. برخی سؤالاتی که باید از خود بپرسید: آیا او به علل اهمیت می دهد؟ آیا او بیرون می رود و داوطلب می شود؟ آیا او به نیازمندان تغییر می دهد یا یک وعده غذایی برای آنها خریداری می کند؟ اینها خصوصیات مهمی است که باید در نظر بگیرید.
6. او جذاب است
از نظر شما ، او باید "10." باشد وقتی همسرم در اتاق قدم می زند ، هر وقت از او بدحال می شوم. او از درون به بیرون زیبا است. با این حال ، من با دختران "داغ" آشنا شده ام که تا زمانی که ما از هم گسیختیم ، به طور کامل زشت شدند. شخصیت در زمان بزرگ جذابیت دارد. فقط بخاطر بسپار ، "جذابیت فریبنده است و زیبایی زودگذر است." او باید به روحش زیبا باشد ، زیرا این نوع زیبایی برای همیشه ادامه دارد.
7. او باهوش است
شما می خواهید زمان زیادی را با او سپری کنید ، بنابراین او باید بتواند مکالمه خوبی داشته باشد. او باید خردمند ، باهوش باشد و نصیحت خوبی به شما بکند. شهود زنان او باید قوی باشد. من همیشه برای مشاوره به همسرم نگاه می کنم. او همه نوع خرد را از مادرش جمع کرده است. او همه چیز را به خاطر می آورد. بله ، همه چیز ... بسیار زیاد است.
8. او بدون قید و شرط شما را دوست دارد
اگر او سعی دارد شما را به عنوان شخص دیگری تغییر دهد ، وقت آن است که حرکت کنید. همسر آینده شما باید درست مثل شما عاشق شما باشد ، صرف نظر از هر کاری که در گذشته انجام داده اید. در این راه تعدیلاتی وجود خواهد داشت ، اما اگر او از ویژگی های اصلی شما غافل شود ، در ازدواج بهتر نخواهد شد.
9. او مسئول است
آیا او قرارها و جلسات را به خاطر می آورد؟ آیا او تمام وقت پوسته پوسته می شود؟ او در حال حاضر باید کار خوبی برای مدیریت زندگی خودش انجام دهد. اگر او بدهی زیادی دارد و کار نمی کند ، شما تمام این موارد را ادامه می دهید. درنهایت ، او بخشی از رفاه مالی شما را خواهد داشت و حدس می زنید چه؟ امور مالی یکی از دلایل اصلی طلاق است.
10. او با خانواده و دوستان شما همراه می شود
اگر او حتی سعی نمی کند با خانواده و یا دوستان شما ارتباط برقرار کند ، اجازه دهید او برود. او نباید در مورد افرادی که شما را دوست دارید انتقاد کنید و در طول زندگی به شما وفادار بوده اند. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که مادر شما همسر آینده شما را دوست نداشته باشد ، و این ممکن است نیاز به مداخله شما داشته باشد. اما به طور کلی ، او باید با افراد زندگی شما مطابقت خوبی داشته باشد. ازدواج پیوستگی دو زندگی است که قبل از دیدار با شخص دیگر وجود داشته است.
وقتی به آن رسیدید ، می دانید که چه کاری را می توانید انجام دهید. عشق می تواند هر یک از خصوصیات فوق را بازنویسی کند ، اما داشتن این خصوصیات مطمئناً زندگی شما را پس از ازدواج ، آسانتر می کند. هیچ کس کامل نیست. حتی با وجود این لیست ، هر دو شما هنوز قصد دارید به نوعی چمدان ها را به رابطه بیاورید. ابتدا با خود شروع کنید. چند جعبه را از لیست خود بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که مشاوره قبل از ازدواج پس از یافتن او ، اولویت بزرگی است. من و همسرم علاوه بر مشاوره قبل از ازدواج ، یک بوت کامپ رابطه برقرار کردیم. یک جلسه فقط آن را کاهش نمی دهد. همه چیز را به جز سینک آشپزخانه پرتاب کنید تا مهمترین تصمیمی باشد که تاکنون گرفته اید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.