ویژگی های زن خانه دار

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

ویژگی های زن خانه دار

۱۰۴ بازديد

چگونه می شود یک همسر خوب: راهنمای خوب WIFE اصلاح شده است
اگر من را بشناسید می دانید من یک خانه دار بی صدا و آرام 1950 نیستم. من نظرات خود را دارم و آنها را به اشتراک می گذارم. من همچنین کورکورانه کاری نمی کنم.

این تقریبا یک بار من را دچار دردسر جدی کرد. یک وقت من و همسرم ، در حالی که هنوز تازه به هم می رسیم ، در خانه پدر و مادرم بودیم. ما در ایوان پشت بودیم و شوهرم (دوست پسر در آن زمان) می گوید "بیا اینجا." من گفتم "چرا" ، او گفت ، "فقط بیا اینجا." من دوباره از او سؤال کردم و او مرا انتخاب کرده و مرا به حرکت در می آورد. معلوم است که یک سر مسی بسیار نزدیک به پاهای من وجود دارد. بنابراین شاید من همیشه نباید همه چیز را زیر سوال ببرم ، ها.

نکته این است که در حالی که من عاشق مد و دکوراسیون از اوایل دهه 40 هستم ، من با این که چگونه اغلب از زنان انتظار می رفت رفتار نکنم ، خوب نبودم. راهنمای خوب همسر خوب نمونه خوبی از چیزی است که من مطمئن هستم که علیه آن شورش کردم.

چگونه یک همسر خوب باشید
شایعه می شود که راهنمای خوب همسر خوب "مقاله ای چگونه همسر خوبی باشد" است که در مجله زنان خانه دار مانند مجله خوب خانه داری یا چیزی از این ماهیت منتشر شد. هیچ مدرک مشخصی وجود ندارد که واقعاً وجود داشته باشد یا اگر واقع شده باشد ، از کجا بوده است. ایده های موجود در آن ایده هایی است که بسیاری از زنان در آن زمان با آن روبرو بودند.

فکر کردم راهنمای اصلی و سپس نسخه به روز شده خود را به اشتراک بگذارم. به خاطر داشته باشید که من می گویم چیزهایی که در نسخه به روز شده من هستند چیزهای خوبی هستند که باید انجام شود ، نه به خاطر اینکه شما زن هستید بلکه به دلیل این که شما یک شخص زیبا هستید که تصمیم گرفتید خانه باشید. تأکید بزرگ بر تصمیم گیری! من یک خانه دار نیستم زیرا این تنها توانایی من است ، من یک خانه دار هستم زیرا می خواهم باشم و این برای خانواده من خوب است.

راهنمای زندگی خوب: اصلی -

شام را آماده کنید حتی یک شب قبل هم برنامه ریزی کنید تا یک غذای خوشمزه برای بازگشت او به موقع آماده کنید. این راهی است که به وی اجازه می دهد تا به او فکر کرده باشید و به نیازهای او نگران باشید. بیشتر مردان هنگام ورود به خانه گرسنه هستند و چشم انداز یک غذای خوب بخشی از استقبال گرم مورد نیاز است.
خود را آماده کنید. 15 دقیقه استراحت کنید تا هنگام رسیدن او تازه شوید. آرایش خود را لمس کنید ، یک روبان را در موهای خود قرار دهید و ظاهری تازه داشته باشید. او به تازگی با افراد خسته کننده کار بوده است.
کمی همجنسگرا باشید و کمی جالب تر برای او. روز خسته کننده او ممکن است نیاز به آسانسور داشته باشد و یکی از وظایف شما تهیه آن است.
درهم و برهمی را پاک کنید. آخرین سفر را از طریق قسمت اصلی خانه درست قبل از ورود شوهرتان انجام دهید.
کتاب های مدرسه ، اسباب بازی ها ، کاغذ و غیره را جمع آوری کنید و سپس یک روتختی را روی میزها اجرا کنید.
در طول ماه های خنک تر سال ، باید آتش را برای او باز کنید و روشن کنید. شوهر شما احساس خواهد کرد که به یک استراحت و نظم رسیده است ، و همین امر به شما بالابر می بخشد. از این گذشته ، تهیه غذای آسایش او رضایت شخصی بی نظیری را برای شما فراهم می آورد.
کودکان را آماده کنید. چند دقیقه برای شستن دست و صورت کودکان (در صورت کوچک بودن) ، موهایشان را شانه کرده و در صورت لزوم لباس خود را عوض کنید. آنها گنج های کمی هستند و او دوست دارد که آنها بازی کنند. به حداقل رساندن همه سر و صدا. در بدو ورود ، همه نویزهای واشر ، خشک کن یا خلاء را از بین ببرید. سعی کنید کودکان را به آرامش ترغیب کنید.
از دیدن او خوشحال باشید.
با لبخندی گرم به او سلام کنید و در آرزوی رضایت او را صداقت نشان دهید.
به او گوش کن. شما ممکن است دهها چیز مهم برای گفتن او داشته باشید ، اما لحظه رسیدن او زمان آن نیست. بگذارید او ابتدا صحبت کند - به خاطر بسپار ، مباحث مکالمه او مهمتر از شماست.
عصر خود را بساز. هرگز شکایت نکنید که او بعداً به خانه آمد یا برای شام بیرون رفت و یا سایر مناطق تفریحی بدون شما. درعوض ، سعی کنید دنیای فشار و فشار او و نیاز واقعی او به خانه بودن و استراحت را درک کنید.
هدف شما: سعی کنید مطمئن شوید که خانه شما مکانی برای آرامش ، نظم و آرامش است که در آن شوهرتان می تواند خود را در بدن و روح تازه کند.
با شکایت و مشکلات به او سلام نکنید.
شکایت نکنید اگر او برای شام دیر است یا حتی اگر تمام شب را بماند. این را در مقایسه با آنچه ممکن است در محل کار پشت سر بگذارد ، جزئی ارزیابی کنید.
او را راحت کنید. به او تکیه دهید که در صندلی راحت تکیه داده باشد یا او را در اتاق خواب دراز بکشید. یک نوشیدنی خنک یا گرم برای او آماده کنید.
بالش خود را مرتب کنید و پیشنهاد دهید تا کفشهایش را بریزید. با صدای کم ، آرامش بخش و دلپذیر صحبت کنید.
در مورد اقدامات خود از او سؤال نکنید و قضاوت یا صداقت وی را زیر سؤال نبرید. به یاد داشته باشید که او صاحب خانه است و به همین ترتیب همیشه اراده خود را با انصاف و حقیقت انجام می دهد. شما حق ندارید از او سؤال کنید.
یک همسر خوب همیشه جای خود را می داند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.