موفقیت یک زن خانه دار

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

موفقیت یک زن خانه دار

۸۷ بازديد

داشتن شغل تمام وقت و مراقبت از خانه کار سختی است. اما ، خانه دار بودن نیز سخت است. حتی اگر کسی نفهمد یا فکر کند تمام کاری که انجام می دهید سرمازدگی در خانه است! انتقال زن خانه دار از زن شغلی کاری دشوار است. این که آیا شما برای پرورش فرزندان خود به شیرجه رفته اید ، از سلامتی خود مراقبت کنید ، از افراد مسن خانواده مراقبت کنید یا فقط به این دلیل که از کار لذت نمی برید. اقامت در خانه می تواند عادت کند.
عادت به نقش جدید وقت و تلاش زیادی کرد. البته وقتی در حال گذار مانند این هستید حتی اگر خودتان باشید ، هر کس دیگری بیشتر نگران می شود (بخوانید: مزاحم). "کاری که کاری کاری می کنی" هرگز متوقف نمی شود. فقط باید با آنها صلح برقرار کنید. در اینجا چند روش وجود دارد که ممکن است انتقال به یک زن خانه دار را آسان کند.
الف) این کار را به دلایلی انجام دهید
شما باید در ذهن خود کاملاً واضح باشید که چرا شغل خود را ترک می کنید و چرا تصمیم گرفته اید تمام وقت در خانه بمانید. به هر دلیلی که دارید ، خانواده خود را در همان صفحه قرار دهید. مهمتر از همه ، این باید تصمیمی باشد که شما با آن مخالف باشید و نه به دلیل اینکه کسی از شما خواسته باشد.

ب) یاد بگیرید که با سؤالات آزار دهنده برخورد کنید
شما با سؤالات ناخوشایند بمباران خواهید شد - چرا کار خوبی را ترک کردید ، چرا به دنبال کار جدید نیستید ، تمام روز چه کاری انجام می دهید و غیره؟ از آنجا که مردم نمی توانند به فکر تجارت خود باشند. آنها به شما قضاوت می کنند ، آنها فکر می کنند شما کل روز از زندگی خود لذت می برید یا کاری برای انجام این کار ندارید. آنها حتی به شما پیشنهاداتی می دهند که هرگز درخواست نکرده اید. این سوالات را نادیده بگیرید یا آن را پس دهید. اما آنها متوقف نمی شوند.

درست است ، مردم نمی توانند به تجارت خود بپردازند. در همه. برای توییت کلیک کنید
ج) با خانواده و دوستان در تماس باشید
بیشتر اوقات ، هنگامی که شروع به انتقال به یک خانه دار می کنید ، خود را به خانه خود محدود می کنید. این می تواند بسیار دلهره آور و خفه کننده باشد. این می تواند به دلیل تغییر موقعیت مکانی باشد ، مانند من برای رفتن به ایالات متحده. یا ممکن است به این دلیل باشد که شما بچه هایی دارید که باید از آنها مراقبت کنید. دلیل این امر هر چه باشد ، وقت خود را برای تماس با خانواده و دوستان اختصاص دهید. دوستان جدیدی بسازید تماس انسان جدا از آنهایی که با آنها 24/7 زندگی می کنید بسیار مهم است. مخصوصاً وقتی اخیراً مشغول به کار / تحصیل بودید و افراد زیادی را به طور روزانه با آنها در ارتباط داشتید.


د) یک برنامه نگه دارید
تنها ماندن در خانه می تواند بی نظمی باشد. ممکن است احساس کنید که هدفی وجود ندارد و تمرکز خود را از دست می دهید. ممکن است کاملاً بی نظم شوید. خیلی با من اتفاق افتاد من نمی فهمیدم زمان من کجا می رود. بیدار شدن به موقع و لباس مناسب ، اولین قدمهاست. بیرون رفتن از لباس خواب باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. یک برنامه را حفظ کنید و اهداف خود را برای روز حفظ کنید ، حتی اگر مربوط به خانه داری و / یا خرید مواد غذایی باشد. در پایان روز یک بررسی وضعیت انجام دهید تا بدانید که وقت خود را چگونه گذرانده اید و چقدر کار را انجام داده اید.

ه) بودجه خود را کنترل کنید
ما وقتی تصمیم گرفتم که کار خود را متوقف کنم ، ما یک خانواده تک درآمد شدیم. بسته به کل حقوق خانواده ، ترک شغل شما ممکن است ضربه بزرگی برای امور مالی نباشد. اما ، این بدان معناست که دستمزد ماهانه کاهش می یابد. در این مدت ، چسبیدن به بودجه بسیار مهم است. بسیاری اوقات ممکن است احساس خستگی کرده و تصمیم بگیرید که به خرید بروید ، اما بودجه ایجاد کنید و امور مالی خود را به خوبی بشناسید. شما نمی خواهید به افزایش بودجه ماهانه خود بپردازید زیرا این دوره ها در ابتدا اتفاق می افتند.

f) سرگرمی / اشتیاق را انتخاب کنید
سرگرمی جدیدی را انتخاب کنید یا با یک قدیمی دوباره وصل شوید. حتی به عنوان یک خانه دار ، باید رشد فکری خود را ادامه داده و مهارت های جدید را یاد بگیرید. در خانه بودن می تواند یکنواخت باشد و می تواند به شما برسد. یک سرگرمی جدید یا یک اشتیاق قدیمی به شما کمک می کند تا در کانون توجه قرار بگیرید و احساس رضایت خود را ایجاد کنید. شما هرگز نمی دانید که شور و شوق شما چگونه می تواند شما را به سمت خود سوق دهد. نقاشی را برداشتم - کاری که فکر می کردم هرگز نمی توانم انجام دهم. من همیشه نوشتن را دوست داشتم و حتی هرگز تصور نمی کردم که می تواند برای من به یک تجارت تبدیل شود!


g) راه های دیگر را کاوش کنید
انتقال به یک زن خانه دار ، ترک یک شغل تمام وقت به معنای این نیست که شما نمی توانید برای درآمدزایی کاری انجام دهید یا خود را به عنوان اشغال نگه دارید. در دنیای امروز ، به لطف اینترنت ، آزاد کردن مالی به راهی عالی برای کار تبدیل شده است. همچنین ، کار از خانه نیز قابل قبول تر شده است. ممکن است شغل 9 تا 5 را نخواستید ، اما چه کسی شما را از تبدیل اشتیاق به یک تجارت تمام وقت باز می دارد؟ از همه گذشته ، رئیس خود بودن بودن قدرت و قدرت خودش را دارد!

ساعت) برای خودتان وقت بگذارید
ماندن در خانه به معنای این نیست که شما نیازی به مراقبت از خود ندارید. به سلامتی خود توجه کنید. از یک رژیم ورزشی مناسب پیروی کنید و از سلامتی بخورید. به ظاهر کلی خود توجه کنید. شما به چهره ، مانیکور و پدیک خود به همان اندازه که در هنگام کار به آنها احتیاج دارید ، نیاز دارید. ظاهر خود را ابتدایی و مناسب نگه دارید. این کارها را بطور واضح انجام نده اگر این باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید ، از لباس های مناسب بپوشید و آرایش کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.