8 راه کارآمد برای حفظ شریک زندگی خود

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

8 راه کارآمد برای حفظ شریک زندگی خود

۶۸ بازديد

8 راه کارآمد برای حفظ شریک زندگی خود
قرار گرفتن در یک رابطه شامل زمان ، تعهد ، صبر ، تمایل به بخشش ، باز بودن و آسیب پذیری و بدون انتظار چیزی برای بازگشت است. این به نظر می رسد بسیاری از کار و آن است ، اما جوایز بالقوه به خوبی ارزش تلاش دارند. با این حال ، حتی اگر در روابط خود کار می کنید ، باید برای حفظ آن نیز تلاش کنید. در اینجا هشت نکته برای انجام این کار آورده شده است:

تلاش کنید تا حضور داشته باشید.
ممکن است فکر کنید حضور در یک اتاق با شریک زندگی خود برای حضور کافی است. اما این امر در جامعه ای صادق نیست که حتی اگر دو نفر در یک اتاق هستند ، امکان برقراری متن از ارتباط راحت تر است. همه در دستگاه های الکترونیکی خود دفن می شوند. دستگاه ها را در حالت بی صدا قرار دهید. حضور جسمی شما یکی از راههای علاقه مندی شریک زندگی شماست ، اما بیشتر از آنکه فضای را اشغال کنید در معرض خطر قرار دارد.

هنر گوش دادن را پرورش دهید.
اگر دائماً به دنبال گشودنی برای درج نظرات خود هستید یا حتی قبل از اینکه شریک زندگی تان صحبت خود را تمام کند ، پاسخ خود را می دهید ، اما حاضر نیستید. فکر را متوقف کنید و شروع به گوش دادن کنید. شریک زندگی تان از اینکه شما سعی در انجام چند وظیفه یا ایجاد مزاحمت نمی کنید ، قدردانی خواهد کرد. چه کسی می داند؟ این حتی ممکن است یک جرقه را روشن کند که رابطه شما را به سطح عمیق تری سوق دهد. تنها کاری که لازم است بهبود مهارت گوش دادن شماست.
توجه ویژه ای به "نگاه" خود داشته باشید.
وقتی روزانه کمد لباس خود را جمع کردید ، تلاش ویژه ای کنید و در نظر بگیرید که چه چیزی باعث می شود بهترین ظاهر خود را نشان دهید ، بهترین صفات خود را نشان می دهد ، باعث می شود که بدنتان شکسته شود یا مورد علاقه خاص شما باشد. به عنوان مثال ، اگر شریک زندگی شما شما را به رنگ آبی دوست دارد و شما نیز آن را دوست دارید ، چرا آن روسری آبی یا کراوات را برپا نکنید؟ این یک علامت ظریف برای شریک زندگی شماست که شما دوست دارید او را دوست داشته باشید و دوست دارید از دیدن لباس پوشیدن به او لذت ببرید.
سادگی را تمرین کنید.
چند بار خود را گرفتار رامبلان کرده اید و هیچگاه به جایی نرسیدید؟ این عادت در بهترین حالت آزار دهنده است و به هیچ وجه رابطه ای برقرار نمی کند. قبل از صحبت کردن ، به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید. اگر بتوانید آن را با یک جمله بیان کنید ، ایده آل است. اگر اینطور نیست ، حداکثر آن را تا دو یا سه نقطه بجوشانید. این کافی است تا آنچه را که باید بگویید بدون خسته کردن شریک زندگی خود ، بیان کنید.
سادگی در یک رابطه بسیار زیاد است. علاوه بر این ، اگر مدتی شریک زندگی خود را می شناسید ، هر دو زبان نوعی زبان عامیانه را دارید. او قادر خواهد بود جای خالی ها را پر کند و کلمات اصلی ایده را بدون کلمات اضافی بدست آورد.

آن را به یک تاریخ تبدیل کنید.
وقتی اولین بار با شریک زندگی خود ملاقات کردید ، بدون شک همه چیز جدید و هیجان انگیز بود. هر بار که بیرون می رفتید ، احتمالاً اطلاعات جدید و جالب توجهی راجع به یکدیگر کشف می کردید که باعث افزایش علاقه شما و افزایش جذابیت شما می شد.
حالا که مدتی با هم بوده اید فکر می کنید که نیازی به خرما ندارید. شما اشتباه می کنید در حالی که کنار گذاشتن زمان در تقویم فقط برای دو نفر برای انجام کاری مشترک ممکن است به معنای کلاسیک به عنوان "تاریخ" معرفی نشود ، با این وجود یک تاریخ است. این زمانی است که شما هر دو برای کنار هم بودن رزرو می کنید. این فرصتی بی ارزش برای غنی سازی رابطه شما و علاقه مندی شریک زندگی تان در همان زمان است.


در مورد رویاهای یکدیگر صحبت کنید.
بچه ها ، صورتحساب خانگی ، مشاغل ، امور مالی ، بهداشت و سایر موضوعات و مسئولیت ها در هر رابطه ای زیاد طول می کشد. بعضی اوقات ممکن است بسیار پرتحرک به نظر برسد و زمان کمی برای تعمق یا پیشرفت در رویاها باقی بگذارد. مدتی را برای گذراندن صحبت با همسرتان در مورد رؤیاهای خود اختصاص دهید.
هیچ چیز باعث نمی شود اشتیاق شما بیش از آنکه در مورد آنچه واقعاً برایتان مهم است باز شود. فقط مطمئن باشید که این یک خیابان دو طرفه است. برای آسانتر شدن ، ابتدا شریک زندگی خود را رها کنید. به این ترتیب می دانید که تمام مدت راجع به رویاهای خود صحبت نخواهید کرد.

چیزهای کوچک خیلی معنی دارند.
اگر می خواهید شریک زندگی تان در طی مسافت طولانی علاقه مند باشد ، یکی از راه های تازه نگه داشتن آن ، انجام کارهایی است که او را شگفت زده و خوشحال می کند. لازم نیست یک هدیه یا شام گران قیمت در یک رستوران خوب باشد. برای روشن کردن بار و یا قرار دادن کسى که بچه ها را به تماشای خود بپردازد ، بیش از این کار را انجام دهید تا این دو تن بتوانید یک لیوان شراب به اشتراک بگذارید و از غروب خورشید لذت ببرید.
هر یک از یادداشت های کوچک دیگر را بنویسید و آنها را دور کنید جایی که احتمالاً فقط دو نفر از آنها می توانید آنها را ببینید. این معادل مدرن نامه های عاشقانه است ، که فقط کوتاه شده تا سریعتر به نقطه برسید. احساسات شما بیش از آنکه کلمات منتقل شوند می گویند. شریک زندگی شما نمی تواند کمک کند اما علاقه مند باشد.

بوسه و آرایش کنید
مهم نیست که روز شما چقدر خشن باشد ، آن را به شریک زندگی خود نکشید. حتی هنگامی که مکالمه به درون قلمرو دشوار و کلمات داغی رخ می دهد ، تصمیم بگیرید قبل از اینکه به رختخواب بروید ، وقت تلف کردن را فراخوانی کنید. در حالی که ممکن است واقعاً در حالت عاطفی قرار نگیرید که بوسه بزنید ، این نکته را مطرح کنید که بحث را برای بار دیگر مطرح کنید. دوستانه و گرم باشید و به یکدیگر احترام بگذارید. از طرف دیگر ، هیچ راهی بهتر برای سیمان کردن پیوند شما وجود ندارد تا اینکه واقعاً ببوسید و آرایش کنید. هر کاری را که برای شما بهتر انجام می دهد انجام دهید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.