در برابر مهمان های ناخوانده، به این روش آشپزخانه را برق بیندازید

۴۸ بازديد

یک سینک استیل ضد زنگ را بدرخشید
سینک ظرفشویی آشپزخانه از استیل ضد زنگ یک تعارف درخشان برای آشپزخانه شما است. برای تمیز کردن سریع سینک بدون خراشیدن آن ، از اسفنج مرطوب و جوش شیرین استفاده کنید. کاتلین مک ایوی ، صاحب Zen Green Services در بالتیمور می گوید: "جوش شیرین بدون ایجاد خراش روی سطح ، لکه ها را از بین می برد." مک ایوی توضیح می دهد: "هنگامی که لکه ها را تمیز کردید ، از یک بطری اسپری پر از سرکه برای شستشوی سینک استفاده کنید." سرکه به عنوان ضد عفونی کننده عمل می کند. با آب بشویید و سینک ظرفشویی شما مانند جدید درخشان می شود. اگر مایکروویو شما این مشکلات را دارد ، آنها را نادیده نگیرید.
ISTOCK / SVETIKD
موی حیوانات اهلی را از روی وسایل بردارید
هنگام تلاش برای تمیز کردن سریع آشپزخانه ، اثر انگشت بر روی لوازم خانگی ، ظروف کثیف و سطح ضد پاشش چربی ، تمرکز اصلی شماست ، اما اگر صندلی و حیوانات خانگی روکش دار دارید ، بهتر است قبل از اینکه به مهمانان خود پیشنهاد دهید یک صندلی تهیه کنید ، یک صندلی بیرون بیاورید. صندلی جیمی نواک ، سازمان دهنده و نویسنده کتاب Keep This Toss That: Uncutter Your Life برای صرفه جویی در وقت ، پول ، فضا و سلامت عقل می گوید: "صندلی هایی که با لایه ای از موهای حیوانات خانگی پوشیده شده اند ، چیزی غیر از استقبال است." "با غلتک پرز یا دستکش لاستیکی مرطوب از روی آنها عبور کنید تا موها به راحتی جمع شوند." دست از این 10 اشتباه تمیزکاری که احتمالاً خانه شما را کثیف می کنند ، بگیرید.
ISTOCK / SUS_ANGEL
از خوشبو کننده های هوا رد شوید
قدم زدن در یک آشپزخانه تمیز منظره دلپذیری برای چشم هاست اما اگر آشپزخانه شما شام شب گذشته را تکرار کند ، مهم نیست که آیا می توانید بازتاب خود را در یخچال براق کننده استیل ضد زنگ ببینید. خوشبو کننده های مصنوعی و بوی زباله با هم مخلوط نمی شوند. دبرا جانسون ، متخصص تمیزکاری Merry Maids ، می گوید: "قبل از ورود مهمانان ، سطل زباله را بیرون آورده و پنجره آشپزخانه خود را حدود 15 دقیقه قبل از ورود مهمانان باز کنید." اگر می خواهید عامل رایحه را تقویت کنید ، جانسون پیشنهاد می کند که چوب دارچین و وانیل را به یک قابلمه آب جوش اضافه کنید.
ISTOCK / KCSLAGLE
قهوه یا چای؟
اگر مثل اکثر مردم هستید ، می خواهید مهمانان هنگام ورود به خانه احساس خانه کنند. اجتماعات غیررسمی معمولاً به این معنی است که مهمانان قهوه خود را می ریزند یا کتری را برای چای می گذارند. کتری های چای براق و قهوه سازهای کثیف حتی می توانند بهترین دوستان شما را آرزو کنند که کاش ابتدا در استارباکس توقف می کردند. قسمت بیرونی کتری چای را با آب گرم و صابون پاک کرده و بشویید. کتری را با آب پر کنید تا تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که حرارت را روشن کنید. یک کارافه شیشه ای آغشته به قهوه را با آب گرم و گرم تمیز کرده و محفظه فیلتر را پاک کنید. در اینجا 31 مورد دیگر آورده شده است که شما در مدت زمان طولانی تمیز نکرده اید اما باید آنها را تمیز کنید.
ISTOCK / CSONDY
آشفتگی را پاک کنید
میز پیشخوان و میز آشپزخانه اغلب به عنوان محل تخلیه همه چیز عمل می کنند. نامه ها ، جوراب ها ، نگهدارنده های دم اسبی ، کلیدها ، اسباب بازی های گربه ها و سایر موارد می تواند آشپزخانه تمیز و آشفته ای را ایجاد کند. وقتی میهمان برای نشستن مجبور است بیل مواد بی مصرف را به پهلو بیاورد ، خیلی جذاب نیست. وقتی فضای شما مرتب به نظر می رسد ، مهمانان احساس آرامش می کنند. کولاگا می گوید: "به جای اینکه هر مورد را یکی یکی به جای مناسب خود برگردانید ، همه وسایلی که متعلق به آن نیست را جمع کنید و آنها را در یک دسته قرار دهید." آنها را در یک توت یا جعبه قرار دهید و در کمد بچسبانید. بعداً می توان از موارد به درستی مراقبت کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.