آموزش های لازم در خصوص شستن لباس ها به فرزندانتان

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

آموزش های لازم در خصوص شستن لباس ها به فرزندانتان

۴۴ بازديد

آماده ، تنظیم ، بارگیری کنید
سرانجام ، زمان بارگیری واشر فرا رسیده است. از نوجوان خود بخواهید که وسایل را یک بار بارگیری کند و مطمئن شوید که در یک پارچه نیست. برای محافظت از پایان پارچه و کاهش ظاهر "شسته شده" ، وسایل بافتنی ، مخمل خواب دار ، پارچه های بافتنی و سویشرت ها را از داخل برگردانید.

نوجوانان گجت ها را دوست دارند بنابراین از آنها بخواهید که آیفون ، تلفن Android یا لپ تاپ خود را برنامه ریزی کنند تا با پایان دوره - 15 دقیقه و 20 دقیقه - به آنها یادآوری کنند. این امر باعث می شود تا برای بیرون آوردن لباس ها از لباسشویی بازگردند.

از حالت مرطوب به خشک بروید
به نوجوانان بیاموزید که لباسهای مرطوب را سریعاً از لباسشویی پاک کنند تا چین و چروک ها را کاهش داده و از کپک جلوگیری کنند اگر بارها را با توجه به نوع پارچه جدا نکردند و از خشک کن استفاده می کنند ، بخواهید همین کار را انجام دهند و همه وسایل سبک را با هم و سپس همه وسایل پارچه ای سنگین را خشک کنید. این از جمع شدن لباس ها جلوگیری کرده و از لباس آنها محافظت می کند. همچنین به آنها بیاموزید چه چیزهای ظریف هرگز نباید در خشک کن قرار بگیرند و چگونه خشک کن را بارگیری کنید.

چرخه های اساسی خشک کن خود را به آنها نشان دهید و دوباره از آنها بخواهید تا در چرخه در ابزارهای الکترونیکی خود برنامه ریزی کنند تا به شما یادآوری کنند که برای لباسهای خشک بازگردند.

همچنین زمان خوبی است که در مورد تأثیر استفاده از خشک کن در محیط زیست صحبت کنیم. آنها را به استفاده از بند لباس تشویق کنید و به آنها کمک کنید تا اولین بار را در آویزان کنند. مدتی با هم به شما فرصت می دهد و آنها ممکن است نگرانی شما را درباره آینده زمین و آنها درک کنند.

چین و چروک های نهایی
اگر اتو کردن در خانه از اولویت های اصلی شما نیست ، هنوز می توانید به نوجوان یاد بگیرید که چگونه لباسشویی را برای کاهش چین و چروک انجام دهد.

اما ، یک نکته خاص پیش می آید که ممکن است تیزبین به نظر اولویت برسد (معمولاً هنگام تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن فرد مهم). بنابراین حتماً وقت بگذارید و اتو 101 را مرور کنید. خوشحال خواهید شد که وقتی عجله دارید می دانند چگونه اتو بزنند!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.