به نوجوانان خود نحوه جدا کردن لباس های کثیف را یاد بدهید

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

به نوجوانان خود نحوه جدا کردن لباس های کثیف را یاد بدهید

۴۰ بازديد
نوجوانان و لباسهای کثیف را به اتاق خشکشویی برسانید
بردن نوجوان و لباسهای کثیف او به اتاق خشکشویی ممکن است پیچیده ترین مرحله در نحوه آموزش لباسشویی به نوجوانان باشد. از رشوه خواری ، تهدید به برهنگی قریب الوقوع یا هر چیز دیگری که برای شما مفید باشد استفاده کنید تا نوجوانان و لباس هایشان را به اتاق لباسشویی برسانید. احتمالاً چشم نوازی ، شکم زدن و شکایت را تحمل خواهید کرد ، اما مهارت مهمی را یاد خواهید گرفت که آنها در دانشگاه و تا آخر عمر از آن استفاده خواهند کرد.

به آنها کمک کنید برچسب ها را پیدا کنند
به نوجوانان خود نشان دهید که چگونه و چرا برچسب ها را بررسی کنند. برچسب ها به آنها نشان می دهد که آیا می توان یک مورد را با ماشین شست. تمام لباس هایی را که برچسب "شستن جداگانه" یا "شستن دست" دارند را در دسته های جداگانه قرار دهید. به عنوان یک شستشوی تازه کار ، به آنها بیاموزید اگر روی آن نوشته شده است "فقط خشک تمیز" ، برچسب را بگذارید و در کیسه بگذارید تا به خشکشویی ها برسانید یا نحوه استفاده از کیت خشکشویی خانگی DIY را آموزش دهید.

برچسب مراقبت از لباس
E + / گتی ایماژ
دوباره رنگ آنها را به آنها بیاموزید
می دانم ، شما سالها پیش رنگ آنها را به آنها آموخته اید. اما وقت بررسی است. از آنها بخواهید لباسهای خود را بر اساس رنگ مرتب کنند. رنگ سفید ، پاستل ، رنگ زمینه خاکستری روشن و سفید در یک دسته قرار می گیرند. لباس های رنگی عمیق - سیاه ، قرمز ، سرمه ای ، قهوه ای ، خاکستری تیره - در دسته دیگری قرار می گیرند.

حال ، از آنها بخواهید هر توده را یک بار دیگر بر اساس نوع پارچه مرتب کنند. به عنوان مثال ، در دسته سفیدها حوله ها و ملحفه ها را از لباس جدا کنید. در رنگ های تیره ، تی شرت و شلوار جین را از موارد سبک تر مانند بلوز و پیراهن های لباس جدا کنید. شستشو با استفاده از نوع پارچه به شما امکان می دهد از درجه حرارت مناسب آب استفاده کنید و چرخه های خشک شدن را ساده نگه می دارد.

هنگامی که آنها این مهارت را کسب کردند ، می توانید به اشتراک بگذارید که اگر موارد کافی برای بارگذاری کامل ماشین از هر نوع وجود ندارد و عجله دارید ، می توانید همه رنگ ها را با هم بشویید. فقط مطمئن شوید که آب سرد ، اندازه بار مناسب و چرخه شستشو متناسب با ظریف ترین ماده واشر را انتخاب کنید. اما ، ممکن است بخواهید این اطلاعات را ذخیره کنید تا کمی بیشتر تجربه شوند.

به آنها یادآوری کنید تا خالی بودن همه جیب ها - حتی دستمال و کاغذ - را نیز بررسی کنند. لوازم جانبی مانند کمربند و جواهرات را بردارید. تمام زیپ ها و دکمه ها را ببندید.

در مورد حذف لکه چطور؟
توضیح لکه بینی کمی پیچیده تر است. ابتدا از آنها بخواهید 10 قانون حذف لکه را بخوانند.

و نوجوانان را تشویق کنید که قبل از درمان لکه ها با یک ماده پاک کننده تجاری مانند Zout یا کمی مواد شوینده مایع استفاده کنند. و ، تا زمانی که کمی بیشتر یاد بگیرند ... در صورت تردید ، از آنها راهنمایی بخواهید ... یا حداقل آن را جستجو کنید!

در ابتدا گزینه ها را محدود کنید
به یاد داشته باشید وقتی نوجوانان شما کوچک بودند و به دو نفر - "انگور یا گیلاس؟" - برای پیشبرد امور ، گزینه های محدودی ارائه می دادید. هنگام آموزش مهارت های لباسشویی اول و انتخاب دمای مناسب آب ، همین کار را انجام دهید. شستن در آب سرد تا زمانی که لباس آنها با خاک پخته نشده و به شدت لک نشود ، نیاز آنها را تأمین می کند و از بیشتر حوادث لباسشویی جلوگیری می کند. ملافه ها و حوله ها باید حداقل در هر شستشوی دیگر برای تمیز کردن در بالاترین درجه توصیه شده شسته شوند. همیشه در آب سرد بشویید - نیازی به آبکشی گرم یا گرم روی هر پارچه ای نیست.

به آنها یک شوینده لباسشویی همه منظوره بدهید و دستورالعمل ها را برای تعیین مقدار استفاده به آنها نشان دهید. استفاده از یک بسته تک دوز اندازه گیری را ساده می کند - فقط مطمئن شوید که آنها می دانند چگونه از بسته استفاده کنند.

اگر واشر دار با مواد شوینده دارید به آنها نشان دهید که در کجاست و چگونه آن را پر کنید. در غیر اینصورت ، به آنها بیاموزید قبل از بارگذاری مواد شوینده را به واشر اضافه کنند تا از باقی مانده لباس جلوگیری شود.

خواه یک مدل ابتدایی داشته باشید یا یکی از جدیدترین واشرها با ده ها چرخه ، نحوه کار با دستگاه را به نوجوان خود نشان دهید. باز هم ، با یک مبتدی ، گزینه ها را محدود کنید و به آنها چرخه ای بدهید که تقریباً برای همه کارها مفید خواهد بود. در حین انجام مقداری توضیح دهید و به آنها یادآوری کنید که همه واشرها شبیه هم نیستند بلکه باید در آینده چرخه هایی را جستجو کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.