نحوه آموزش لباسشویی به نوجوان خود

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

نحوه آموزش لباسشویی به نوجوان خود

۴۲ بازديد

نحوه آموزش لباسشویی به نوجوان خود
لباسشویی برای همه یک واقعیت زندگی است ، بنابراین بهتر است کودکان را هرچه زودتر درگیر روند کار کنید. زمان شروع این است که بچه های شما کودک نوپایی هستند زیرا در آن سن آنها می خواهند همه بزرگسالان انجام دهند. مطمئناً ، آنها مرتکب اشتباهاتی خواهند شد - همه ما مرتکب می شویم - اما شما یک مهارت زندگی را خواهید آموخت که آنها برای همیشه استفاده خواهند کرد و برای خود کمک خواهید کرد.


کودکان نو پا مهارت های لباسشویی را با بازی فرا می گیرند
برای یک کودک بسیار کم سن و سال ، کارهای خانه جذاب است. این انبوه لباسشویی انواع و اقسام امکانات را برای تفریح ​​در خود جای داده است. این زمان مناسب برای صحبت با کودک در مورد اینکه چرا به لباس احتیاج داریم و چرا باید آن را بشوییم.


درگیر کردن کودک در کودکی باعث ایجاد رابطه ای می شود که امیدواریم وقتی که می توانند لباسشویی را برای خود یا خانواده انجام دهند ، به ادامه مهارت های لباسشویی تبدیل شود. مثل همیشه ، حفظ یک کودک کوچک در اتاق خشکشویی و دور از ماشین آلات و محصولات لباسشویی ضروری است.

هنگامی که مشغول خشکشویی هستید ، از لباس ها برای انجام بازی هایی مانند این استفاده کنید:

تطبیق رنگ ها (برای جفت شدن جوراب ها عالی است!)
شناسایی و مطابقت اشکال
با احتساب
مهارت های تاشو - با پارچه های دستشویی و وسایل کوچک که به راحتی جمع می شوند ، شروع کنید

چگونه می توان کودکان دبستانی را برای کمک به لباسشویی راهنمایی کرد
هرچه کودکان بزرگتر می شوند ، توجه آنها روی "دقیقاً مثل مادر و بابا" بودن متمرکز نیست. کارهای زیادی وجود دارد که آنها ترجیح می دهند انجام دهند تا کمک به لباسشویی. با این حال ، شما می توانید با توضیح فرآیند لباسشویی و اجرای آن تا حد ممکن روان و ساده ، سهم خود را انجام دهید. برخی از کتابهای مضمون لباسشویی را برای خوانندگان مدارس ابتدایی امتحان کنید یا حتی می توانید چند شوخی و شوخی لباسشویی را امتحان کنید تا جالب تر به نظر برسد!


در هر اتاق خواب و حمام ، سبد یا مانع لباسشویی قرار دهید. موانع تقسیم شده برای مرتب سازی رنگها و سفیدها مفید است.
به هر یک از اعضای خانواده یک کیف مش برای جوراب بدهید. کیسه ها را می توان در واشر و خشک کن انداخت و از جوراب های گمشده جلوگیری کرد.
به کودکان نشان دهید چگونه لباس ها را آویزان کنند و میله های کمد را به اندازه کافی کم نصب کنند تا بچه ها بتوانند به آنها برسند.
کشوهای کمد را با کلمات یا تصاویر برچسب گذاری کنید تا کودکان بتوانند لباس ها را کنار بگذارند.
تفاوت لباسهای کثیف و لباسهایی را که پوشیده اند اما دوباره قابل پوشیدن هستند توضیح دهید.
گیره های لباس را به کنار هر مانعی بچسبانید. به اعضای خانواده آموزش دهید تا از آنها برای علامت گذاری لکه ها استفاده کنند.
از هر یک از اعضای خانواده بخواهید مسئولیت بازگشت لباس تمیز به اتاق خواب یا محل نگهداری خود را بر عهده بگیرند.
آموزش لباسشویی به کودکان
فقط شما توانایی فرزند خود را در پیروی از دستورالعمل ها و اداره تجهیزات لازم برای لباسشویی می دانید. من از حدود ده سالگی لباس شویی را برای کل خانواده شروع کردم. من اشتباهاتی مرتکب شدم از جمله ریختن ژاکت پشمی مادرم در داخل واشر. خیلی کوچک شد و من یک درس سخت و سخت گرفتم!

وقتی احساس کردید فرزندتان آماده است ، از این مراحل اساسی برای آموزش لباسشویی به قبل از نوجوانی یا نوجوان خود استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.