چگونه به فرزندانمان مسائل تمیزکاری را آموزش دهیم؟

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

چگونه به فرزندانمان مسائل تمیزکاری را آموزش دهیم؟

۴۵ بازديد

به نظر نمی رسد که همیشه بچه ها و یک خانه تمیز در کنار هم باشند. اما در حقیقت ، فرزندان شما می توانند برخی مهارت های اساسی را یاد بگیرند که به مرتب نگه داشتن خانه کمک می کند. در اینجا چند کار پیشنهادی وجود دارد که بچه ها باید یاد بگیرند.
شستشوی لباس
پدر و پسران مشغول لباسشویی هستند
Maskot / گتی ایماژ
کودکان در سن 2 سالگی می توانند در مورد مرتب سازی اطلاعات کسب کنند. در حقیقت ، بچه های جوان اغلب متوجه می شوند که مرتب سازی موارد می تواند یک بازی باشد. کودکان نوپا بزرگتر می توانند کمک کنند که لباس ها را کنار بگذارند. بچه های سن مدرسه می توانند لباسشویی را جمع کنند و با نظارت در مورد بارگیری و تخلیه واشر و خشک کن یاد بگیرند. بین سنین 8 تا 10 سالگی ، اکثر بچه ها به اندازه کافی بالغ هستند که مسئولیت بارگیری ماشین لباسشویی و خشک کن و همچنین تمیز کردن ماشین لباسشویی یا تمیز کردن خشک کن را دارند. اگر در سنین جوانی ، از 10 یا 11 سالگی به کودک خود آموزش دهید ، کودک تمام مراحل لباسشویی را از مرتب سازی آن تا کنار گذاشتن یاد گرفته است.
02
از 06
شستن ظروف
نمای عقبی کودکان و پدر در حال شستن ظرف ها در سینک آشپزخانه
تصاویر قهرمان / گتی ایماژ
کودکانی که به درستی آموزش دیده اند می توانند کمک بزرگی در شستن ظرف ها کنند. این که آیا شما به کودکان خود یاد می دهید از ماشین ظرفشویی استفاده کنند یا ظرف ها را با دست بشویید ، بهترین راه برای شروع کار خراشیدن و شستشو است. به کودکان 5 تا 6 ساله می توان نحوه تراش و شستشوی بشقاب ها را آموزش داد. کودکان هفت تا 8 ساله می توانند در خشک شدن و کنار گذاشتن ظروف کمک کنند. تا 9 سالگی ، بچه ها آماده هستند تا نحوه شستن انواع مختلف ظرف یا بارگیری ماشین ظرفشویی را بیاموزند. اصول ایمنی را نیز بیاموزید. به عنوان مثال ، آنها باید یاد بگیرند که چاقوها را به جای خیساندن در آب گرم و صابون در جایی که دیدن آنها غیرممکن باشد کنار بگذارند.
03
از 06
رختخواب انداختن
تختخواب بچه ها
ایمگورتند / گتی ایماژ
این ممکن است یک هنر در حال مرگ باشد ، اما یادگیری نحوه ساخت تخت یک مهارت ارزشمند است. این بدان معنا نیست که بچه های شما همیشه این کار را انجام می دهند ، اما حداقل آنها می دانند که چگونه. به سادگی با نشان دادن چگونگی تختخواب کردن خود در زمان کودک نوپایی شروع کنید. پیشرفت کنید تا به آنها اجازه دهید خودشان تخت را بسازند. بچه ها آزادی چیدمان بالش و حیوانات شکم پر را به روشی که دوست دارند دوست دارند و می تواند انگیزه ای برای آنها باشد که هر روز تختخواب خود را بچینند. با انتخاب ملافه های پیچیده تر ، کار را برای کودکان خود آسان کنید. تا زمانی که بچه ها در سنین مدرسه نباشند ، فکر بدی نیست که از استفاده از ملحفه روی تختخواب خود صرف نظر کنید. والدین ممکن است در نظر بگیرند که ملحفه ، پتو یا بالش اضافی را حذف کنند - به خصوص اگر آنها هرگز استفاده نمی شوند.
04
از 06
یک طبقه را جارو کنید
جارو کردن دختر کف آشپزخانه
ترکیب تصاویر / گتی ایماژ
رفت و برگشت یک طبقه کار ساده ای به نظر می رسد. تمام کاری که شما باید انجام دهید کشیدن جارو بر روی یک طبقه است. اما جارو کردن م alwaysثر همیشه به همین سادگی نیست و غالباً به برخی از تمرینات نیاز دارد. به یک بچه جارو بدهید ، و احتمالاً می بینید که خاک به جز در توده ای همه جا می پرد. حتی با وجود تمام ابزارهای جدید موجود ، یادگیری استفاده از جارو یک مهارت عالی است. در سنین 7 یا 8 سالگی ، کودکان می توانند جارو زدن کف را بیاموزند. بچه های جوان تر حتی می توانند یک گرد و غبار برای یک شریک زندگی در آغوش بگیرند. بچه های بزرگتر همچنین می توانند علاوه بر جاروهای سنتی ، از دستگاه های رفتگر دیگر نیز استفاده کنند.
به 5 از 6 زیر ادامه دهید.
05
از 06
یک طبقه را بشویید
تمیز کردن کف آشپزخانه توسط دختران (6-8 ساله) با شستشو ، لبخند ، زاویه دید کم
کرایگ اسکاربینسکی / گتی ایماژ
یادگیری شستن کف یک وظیفه است که برای بچه های بزرگتر در سن مدرسه مناسب است. در سن 9 یا 10 سالگی ، اکثر بچه ها به اندازه کافی بزرگ می شوند که بدون نظارت زیاد ، شستن موش را یاد بگیرند. به کودکان بیاموزید که چگونه آب شستشو را تهیه کنند ، یک شستشو را بیرون بیاورند ، چه زمانی باید سر شستشو را بشویند ، با لکه های سخت چه کار کنند ، چگونه شستشوی سطل و سطل را بشویند و چگونه می توان یک شستشو را حفظ کرد. به آنها راهنمایی کنید که چگونه کفهای مختلفی را که در خانه خود دارید پاک کنید. بچه ها ممکن است فکر کنند که وقتی آب را روی چوب سخت بدون مهر و موم می ریزند کاملاً مفید هستند ، که اینطور نیست.
06
از 06
از بین بردن شلوغی
کودک در حال برداشتن اسباب بازی ها است
kate_sept2004 / گتی ایماژ
یکی از مفیدترین مهارت هایی که می توانیم به فرزندان خود بیاموزیم ، مهارتی است که حتی برای بزرگسالان نیز دشوار است. آموزش سر و صدا به کودکان از سنین پایین در واقع می تواند عادتی را برای آنها ایجاد کند که آنها آن را در زندگی خود ادامه دهند. به بچه های بی اراده اجازه دهید نظاره گر چیزهای خودتان باشند. هنگامی که تعیین می کنید چه چیزی را نگه دارید ، سوالات نامرتب را با صدای بلند به اشتراک بگذارید. ممکن است بعضی از بچه ها انگیزه داشته باشند که وسایل استفاده نشده را به افراد کم بضاعت اهدا کنند. بچه های دیگر ممکن است انگیزه بیشتری برای فروش چیزهای نامرتب داشته باشند تا پس انداز کنند برای چیز دیگری که واقعاً می خواهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.