چگونه یک آینه را تمیز کنیم؟

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

چگونه یک آینه را تمیز کنیم؟

۵۰ بازديد

یک دقیقه وقت بگذارید و به خانه خود نگاه کنید. ممکن است از تعداد آینه هایی که می بینید متعجب شوید: آینه های حمام ، آینه های کمد ، آینه های دیواری ، آینه در کابینت های نمایشگر ، آینه های دستی - و آینه های اتومبیل یا کامیون خود را فراموش نکنید. یک آینه هم برای کمک به ما در هنگام نظافت و لباس پوشیدن کاربردی است بلکه برای کمک به افزایش عمق و انعکاس نور در اطراف اتاق ، تزئینی است.
با این حال ، یک آینه کثیف یا آینه ای که پس از تمیز شدن پر از رگه باشد جذاب نیست. خوشبختانه شما می توانید فقط با چند ابزار و محصولی که احتمالاً در دست دارید آینه های براق و قاب تزئینی تمیز داشته باشید.
آینه ها را چند بار تمیز کنید
آینه های حمام معمولاً برای تمیز نگه داشتن آنها از آب ، خمیر دندان و پاشاهای محصولات آرایشی ، نیاز به توجه روزمره دارند. آینه های تزئینی باید بصورت هفتگی با گردگیر بدون پرز پاک شده و حداقل ماهانه کاملاً تمیز شوند تا آلاینده های موجود در سطح از بین بروند. برای افزایش دید ، آینه ها در وسایل نقلیه باید حداقل هر دو ماه تمیز شوند.
آنچه شما نیاز دارید
تجهیزات / ابزارها
قوطی اسپری
پارچه های میکروفیبر
برس رنگ نرم
میکروفیبر یا گردگیر یکبار مصرف
مدفوع استپ محکم
مواد
سرکه سفید مقطر
تمیز کننده شیشه ای تجاری (اختیاری)
ایزوپروپیل (مالش) الکل
توپ های پنبه ای یا پد های آرایشی
دستورالعمل ها
مواد برای تمیز کردن آینه
صنوبر / Letícia Almeida
چگونه آینه را تمیز کنیم
یک راه حل تمیز کردن ایجاد کنید
در یک بطری اسپری ، قسمتهای مساوی آب خنک و سرکه مقطر سفید را مخلوط کنید. حتماً یک برچسب به بطری اضافه کنید.
مخلوط کردن یک اسپری تمیز کردن
پاک کردن باقی مانده سخت
قبل از اینکه به طور کلی آینه را تمیز کنید ، باید بقایای خشک شده مانند خمیر دندان و پاش ها را از محصولات زیبایی پاک کنید. یک پنبه یا پد لوازم آرایشی پنبه ای را با کمی الکل ایزوپروپیل (مالش دهنده) مرطوب کنید. باقیمانده را به آرامی مالش دهید تا شل شود و پاک شود. الکل در از بین بردن بقایای اسپری مو از شیشه بسیار موثر است. صرف روزانه یک دقیقه برای از بین بردن باقیمانده قابل مشاهده ، تمیزکاری کلی هفتگی را بسیار آسان و سریعتر انجام می دهد.
تمیز کردن بقایای آینه با یک توپ پنبه
از بالا شروع کنید
چه از پاک کننده شیشه تجاری استفاده می کنید و چه از مخلوط سرکه / آب ، همیشه بالای آینه شروع به تمیز کردن کنید. اگر نمی توانید به بالای آینه برسید ، حتماً از چهارپایه استحکام استفاده کنید تا از سقوط جلوگیری کند. یک پاک کننده تمیز کننده پاک کن نزدیک بالای آینه بپاشید. به این ترتیب ، هنگام حرکت به پایین آینه ، هر قطره ای خواهید گرفت. برای پاک کردن آینه از یک پارچه میکروفیبر بدون پرز استفاده کنید. در صورت نیاز روی غبار اضافی اسپری کنید.
از بالای آینه شروع می شود
نکته
پارچه میکروفیبر خود را در یک چهارم یا یک بسته اندازه دستی تا کنید. این به شما چندین طرف می دهد تا هنگام تمیز کردن از آنها استفاده کنید. در صورت لزوم ، در صورت لزوم آینه ، به سمت تمیز بروید.
برای بررسی خطوط
اگر بیش از حد از محلول تمیز کننده استفاده نکرده اید ، باید آینه خشک شود تا زمانی که تمیزکاری خود را کامل کنید. قدم به کنار بگذارید و پایان را برای وجود رگه ها بررسی کنید. اگر لکه هایی مشاهده کردید ، از یک پارچه میکروفیبر تمیز و خشک استفاده کنید تا آینه جلوه نهایی پیدا کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.