چیزهای باورنکردنی که می توانید در ماشین ظرفشویی بشویید

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

چیزهای باورنکردنی که می توانید در ماشین ظرفشویی بشویید

۵۶ بازديد

اسباب بازی های کودکان
اسباب بازی در ماشین ظرفشویی
ایرا دوبرولیوبوا / EyeEm / گتی ایماژ
اسباب بازی های حمام: اسباب بازی های حمام باید حداقل ماهانه تمیز شوند. با قرار دادن آنها در رد بالای ماشین ظرفشویی این کار را آسان کنید.
اسباب بازی های پلاستیکی و بلوک های ساختمانی: شکل های کوچک ، بلوک های ساختمانی و قطعات بازی را باید برای تمیز کردن آسان در یک کیسه یا جعبه مشبک در بالای قفسه قرار دهید.
پستانک و حلقه های دندان درآوردن: از یک جعبه مش یا یک قسمت پوشیده از نگهدارنده ظروف استفاده کنید تا این موارد تمیزکاری کاملی داشته باشد.
06
از 09
لوازم جانبی حیوانات خانگی
لوازم جانبی حیوانات خانگی در ماشین ظرفشویی
کتی کوئیرک-سایورتسن / موبایل لحظه ای / گتی ایماژ
اسباب بازی های حیوان خانگی: اسباب بازی های پلاستیکی یا لاستیکی سخت بدون باکتری بوده و پس از سفر در ماشین ظرفشویی به نظر جدید می آیند.
ظرف های غذا: ظرف های سرامیکی ، پلاستیکی یا فلزی را روزانه در ماشین ظرفشویی بشویید.
قلاده ها و بندها: یقه های الیاف مصنوعی و بندهای بسته شده (هرگز چرمی) را می توانید از بالای صفحه ماشین ظرفشویی تمیز کنید.
07
از 09
تجهیزات ورزشی
کلوپ و توپ های گلف طلای لوکس
S_Chum / گتی ایماژ
محافظ های شین: با یک چرخه ماشین ظرفشویی از باکتری ها و بوی محافظ های مخصوص محافظت از کف و لنت های محافظ مراقبت می شود.
محافظ دهان: محافظ دهان را قبل از شستن در ظرف ظروف یا کیسه مش قرار دهید.
توپ های گلف: با یک توپ تمیز مستقیمتر رانندگی خواهید کرد. آنها را برای تمیز کردن آسان در یک کیسه یا جعبه توری قرار دهید.
Yard Toys: اسباب بازی های حیاط پلاستیکی سخت مانند سطل های شن ، شاتل و کامیون های تخلیه با ظاهری جدید و بدون باکتری بیرون می آیند.
کلاه های بیس بال: برخی از افراد برای تمیز کردن کلاه های بیس بال به ماشین ظرفشویی قسم می خورند. اگر تصمیم دارید آن را امتحان کنید ، فرمی بخرید تا به کلاهک شکل خود را حفظ کند. مطمئن شوید که لبه آن با مقوا سفت نشده است. و فقط از یک شوینده ماشین ظرفشویی استفاده کنید که فاقد مواد سفید کننده باشد. هرگز کلاه فرنگی را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید!
08
از 09
وسایل و لوازم جانبی بیرون
چکمه و ابزار باغبانی
عکاسی روت هورنبی / لحظه / گتی ایماژ
ابزار باغ: سفر با ماشین ظرفشویی باعث از بین رفتن بیشتر قارچ ها ، سموم دفع آفات و باقی مانده چسبناک می شود. از هر ابزاری که دسته های چوبی داشته باشد صرف نظر کنید.
گلدان های گل: بیماری های گیاهی از طریق گلدان های گل آلوده قابل انتشار است. گلدان های پلاستیکی نازک را روی دندانه دار بالا قرار دهید و ظروف سفالی و سفالی سنگین تری را در رک پایین قرار دهید.
گریل گریت: چرا باید وقت خود را صرف شستشوی رک های گریل و توری کنید آنها را در ماشین ظرفشویی بکشید.
چکمه های لاستیکی: چکمه های لاستیکی بدون خط می توانند در ماشین ظرفشویی قرار بگیرند. قبل از بارگیری در رک پایین ، آلودگی بیش از حد خارج را بشویید.
فلیپ فلاپ: کفش دوش و فلیپ فلاپ لاستیکی را می توان در رک بالایی تمیز کرد. اگر مانند Tevas کفشی با پارچه ضبط شده دارید ، مطمئن شوید که شوینده ماشین ظرفشویی شما سفید کننده نیست و کفش های اصلاح شده با چرم را کنار بگذارید.
به 9 از 9 زیر ادامه دهید.
ابزار و لوازم جانبی اتومبیل
هاب کپ
دانسین / E + / گتی ایماژ
ابزارها: ابزارهای زیادی چرب می شوند و مواد شوینده در ماشین ظرفشویی کار خوبی در برش دادن مواد زائد دارند. ابزار را در نگهدارنده ظروف قرار دهید و از استفاده از دستگیره های چوبی خودداری کنید. و مواردی که برق یا باتری کار می کنند.
کلیدها: اگر کلیدهای ماشین یا خانه شما تیره و تار است ، آنها را در یک چرخه اجرا کنید. هر کلید الکترونیکی یا در بازکن را از حلقه کلید خارج کنید.
Hubcaps: شما شگفت زده خواهید شد که چگونه hubcaps تمیز و گازدار پس از چرخه آب گرم می تواند باشد.
تشک کف لاستیکی: خاک اضافی را تکان داده و حصیرها را در رک های پایین یا بالایی ماشین ظرفشویی قرار دهید.
جا لیوان ها: اگر جا لیوان ها در ماشین شما قابل جابجایی هستند ، برای خلاص شدن از شر نشتهای چسبنده ، هفتگی آنها را در رک بالایی تمیز کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.