نحوه تمیز کردن وان جت

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

نحوه تمیز کردن وان جت

۴۲ بازديد

نحوه تمیز کردن وان جت
در پایان یک روز طولانی و دشوار ، آرامش در وان جک دار یا گرداب به نظر می رسد کمی بهشت ​​است. شما می دانید که وان تمیز است - همین چند روز پیش خودتان آن را تمیز کردید - اما وقتی وان را پر می کنید و جت ها را روشن می کنید ، بیت های سیاه عجیبی در آب می چرخند. آیا فراموش کردید که جت ها را تمیز کنید؟


تمیز کردن وان جت دشوار نیست اما مدتی طول می کشد. خوشبختانه اکثر وان های جکوزی را می توان با وسایلی که در کابینت انبار و لوازم تمیزکننده دارید ، تمیز کرد.


وان حمام خود را چند بار تمیز کنید
اگر به طور مرتب از وان جت خود استفاده می کنید ، جت ها باید حداقل ماهانه تمیز شوند. وان واقعی باید حداقل هفتگی کاملاً تمیز شود تا مواد زائد صابون ، خاک بدن و باکتری ها پاک شود.


قبل از اینکه شروع کنی
هر مارک وان جت دار کمی متفاوت است. بهتر است قبل از تمیز کردن جت ها برای اولین بار با توصیه های سازنده مشورت کنید. برخی از مارک ها توصیه می کنند که کنترل شیرهای هوا را ببندند ، برخی دیگر توصیه می کنند هنگام تمیز کردن آنها را باز بگذارید. اگر کتابچه راهنمای نصب خود را پیدا نکردید ، آنلاین را بررسی کنید یا با شماره خدمات مشتری سازنده تماس بگیرید.

آنچه شما نیاز دارید
تجهیزات / ابزارها
جام اندازه گیری
مسواک یا برس بطری
اسفنجی
پارچه های میکروفیبر
کاسه کوچک
سطل
مواد
سرکه سفید مقطر
جوش شیرین
سفید کننده کلر
شوینده ماشین ظرفشویی اتوماتیک (پودر یا مایع)
دستورالعمل ها
باقی مانده های قابل مشاهده را پاک کنید
با استفاده از اسفنج مرطوب یا پارچه میکروفیبر ، هرگونه مو یا باقی مانده قابل مشاهده از لبه و داخل وان را پاک کنید.


وان را با آب داغ پر کنید
وان را با آب گرم کافی پر کنید تا حدود دو اینچ تمام جت ها را بپوشاند.


عوامل تمیز کردن را اضافه کنید
به آب دو قاشق غذاخوری شوینده پودر یا مایع ظرفشویی اضافه کنید. اگر فقط قرص ماشین ظرفشویی دارید ، قبل از افزودن آن به وان ، یک قرص را در یک فنجان آب جوش حل کنید. بعد ، دو فنجان سرکه سفید مقطر یا یک دوم فنجان سفید کننده کلر مایع اضافه کنید.

هشدار
برای شستن دست با مایعات ظرفشویی استفاده نکنید زیرا باعث تولید بیش از حد لجن می شود.



سرکه مقطر و سفید کننده کلر را با هم ترکیب نکنید زیرا ممکن است بخارهای سمی گاز کلر ایجاد شود. فقط از یکی استفاده کنید یا دیگری.

جت ها را روشن کنید
درصورتیکه از طرف سازنده دستور داده نشود که آنها را باز بگذارید ، دریچه های القا هوا را به جت ها خاموش کنید. این باعث می شود که محلول آب و تمیز کننده فقط از طریق لوله کشی داخلی وان به گردش درآید و تمیز کردن عمیق تری انجام شود. جت ها را به مدت 15 دقیقه در حالت روشن قرار دهید. شما شروع به دیدن بقایای ناشی از شستشوی لوله کشی داخلی در وان خواهید کرد.

وان را تخلیه کنید
جت ها را خاموش کرده و وان را تخلیه کنید. با استفاده از یک اسفنج یا پارچه میکروفیبر ، بقایای چسبیده به وان را پاک کنید.

وان را دوباره پر کنید
بار دوم وان را با آب گرم یا سرد تا سطح چند سانتی متری از جت ها پر کنید.

جت ها را روشن کنید
با باز شدن دریچه های القا هوا ، جت ها را روشن کرده و اجازه دهید 15 دقیقه دیگر کار کنند. جت ها را خاموش کرده و آب را از وان تخلیه کنید.

جت ها را تمیز کنید
حدود یک فنجان جوش شیرین را در یک کاسه کوچک یا فنجان اندازه گیری قرار دهید. یک مسواک قدیمی یا برس کوچک بطری را در جوش شیرین خشک قرار دهید. با استفاده از برس سطوح داخلی هر جت را تمیز کنید.

پوشش ورودی هوا را تمیز کنید
پوشش کنترل ورودی هوا را باز کنید و با جوش شیرین مرطوب محل را بشویید. باقی مانده را با یک اسفنج مرطوب پاک کنید ، درپوش را بشویید و آن را تعویض کنید.

فضای داخلی وان را تمیز کنید
در داخل وان جوش شیرین خشک بپاشید. جوش شیرین ساینده ملایمی است که کف صابون و جرم های داخل وان را از بین می برد بدون اینکه به سطح آن آسیب برساند. برای تمیز کردن تمام سطوح داخلی از اسفنج مرطوب یا پارچه میکروفیبر استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.