چگونه مبلمان جیر را تمیز کنیم؟

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

چگونه مبلمان جیر را تمیز کنیم؟

۴۶ بازديد

نحوه تمیز کردن کاناپه جیر میکروفیبر
به دلیل اختلاف در ساخت ، برخی از کاناپه های میکروفیبر را می توان با تمیز کننده های پایه آب تمیز کرد در حالی که برخی دیگر به یک تمیز کننده پایه حلال نیاز دارند. نیمکت های دارای برچسب مراقبت W یا W-S را می توان با آب و صابون تمیز کرد. آب کاناپه ها را با برچسب مراقبت S لکه دار می کند ، بنابراین باید آنها را با الکل مالش تمیز کنید.

برای از بین بردن خاک سست ، هر دو نوع جیر میکروفیبر باید بصورت هفتگی وکیوم شود ، لکه های آن به موقع درمان شده و حداقل سالی دو بار کاملاً تمیز شوند.

نحوه تمیز کردن جیر میکروفیبر با آب و صابون
از خاک سست خلاص شوید
برای از بین بردن هرگونه خاک سست در سطح میکروفیبر از خلاuum با یک روکش مبلی استفاده کنید.

راه حل های تمیز کردن را ایجاد کنید
چهار فنجان آب گرم را در یک سطل یا یک کاسه بزرگ اضافه کنید. یک چهارم فنجان مایع ظرفشویی اضافه کنید. از یک همزن دستی یا مخلوط کن استفاده کنید تا مقدار زیادی لجن صابون ایجاد کنید. یک سطل دوم را با آب ساده پر کنید.

اسکراب با سود
یک برس اسکراب را فقط به کف صابون آغشته کنید (نه آب). از قسمت بالشتک یا نیمکت پشتی یا بازوها شروع کنید تا از چکاندن لجن های آلوده به قسمت هایی که قبلاً تمیز شده اند جلوگیری کنید. کف و اسکراب را به طور یکنواخت پهن کنید.

قلم مو را مرتباً در آب تمیز بشویید و مطمئن شوید که خشک ترین حالت ممکن است زیرا مراحل را با لک های صابون تازه تکرار می کنید. همزمان فقط روی یک ناحیه کوچک کار کنید.

شستشو دهید
پس از تمیز شدن محل ، پارچه تمیز کردن میکروفیبر را با آب ساده مرطوب کرده و لجن را پاک کنید. به قسمت بعدی بروید و لجن ، اسکراب و مراحل شستشو را تکرار کنید.

هوا خشک و خلا V
اجازه دهید پارچه کاملاً در هوا خشک شود. برای پرز دادن الیاف از برس اثاثه یا لوازم داخلی وکیوم استفاده کنید.

نحوه تمیز کردن جیر میکروفیبر با الکل ایزوپروپیل
جارو برقی و الکل را آماده کنید
کاناپه را کاملاً جاروبرقی کنید تا خاک سست از بین برود. الکل ایزوپروپیل را درون بطری اسپری بریزید. یک سطل کوچک را با آب خنک پر کنید.

اسپریتز و اسکراب
از بالای یک بالشتک یا قسمت شروع کنید ، پارچه را با الکل به آرامی بپاشید. در حالی که پارچه هنوز مرطوب است (الکل به سرعت تبخیر می شود) پارچه را با اسفنج مالش دهید.

اسفنج را مرتباً در آب ساده بشویید. برای جلوگیری از اشباع بیش از حد پارچه با آب ، آن را خوب بچرخانید.

دوباره خشک و خلا V
اجازه دهید کاناپه در هوا خشک شود. وقتی خشک است ، با یک برس اثاثه یا لوازم داخلی جاروبرقی بکشید تا الیاف حصیری بلند شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.