5 نکته برای تمیز نگه داشتن آشپزخانه

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

5 نکته برای تمیز نگه داشتن آشپزخانه

۴۱ بازديد

نشت و ناگهانی را پاک کنید
این مورد دیگری است که همه ما می دانیم باید انجام دهیم ، اما وقتی عجله داریم از آن غافل شویم. واقعیت این است که اگر در اسرع وقت به نشت بپردازید ، تمیز کردن آن بسیار آسان تر خواهد بود. اسلحه خشک شده باید ابتدا خیسانده یا خراشیده شود ، در حالی که می توان با یک دستمال ساده آن را تمیز کرد.


همینطور که می روید تمیز کنید
در همین راستا ، بهتر است هنگام پخت و پز چیزها را کنار بگذارید (مادرم سعی کرد این مورد را به من یاد دهد). به جای اینکه همه چیز را در پیشخوان خود بگذارید ، چیزهایی را که استفاده می کنید کنار بگذارید.

اکنون ، اگر واقعاً برای تهیه چیزی در اجاق گاز عجله دارید ، مفید است که آن را با بیشترین سرعت ممکن با هم مخلوط کنید و در حین پختن ، آشفتگی را مرتب کنید. فقط مطمئن شوید که بعد از خودتان تمیزکاری می کنید



8 - یک کاسه کمپوست / سطل آشغال داشته باشید
به جای ریختن ضایعات غذایی خود به داخل پیشخوان ، قرار دادن آنها در یک کاسه مخصوص کمپوست بسیار کارآمدتر است. به این ترتیب لازم نیست آب غذا را پاک کنید و می توانید قراضه ها را به یک باره بریزید. حتی می توانید هویج ، سیب زمینی ، خیار و ... را مستقیماً داخل کاسه پوست بگیرید تا در وقت صرفه جویی کنید.



10 نکته برای تمیز نگه داشتن آشپزخانه
9 - مکانی برای همه چیز
برای همه جا مکانی داشته باشید ، همه چیز - شما می دانید منظور من چیست!

به جای اینکه چیزهای آشپزخانه خود را در اینجا و آنجا پراکنده کنید ، بهتر است چیزهای مشابه همه را در یک مکان داشته باشید. به عنوان مثال ، من یک بشقاب بزرگ دارم که تمام میوه های غیر یخچال خود را در آن نگهداری می کنم. من همچنین دوست دارم همه وسایل آشپزی ام را در یک انتهای آشپزخانه ام نگه دارم. این یک فضای طولانی پیشخوان را به من می دهد و هیچ چیز روی آن نیست. باشکوه!



10 - روزها و زمان هایی را برای انجام کارها تعیین کنید
من دریافته ام که فراموشی یکی از دلایل اصلی من برای انجام نشدن کارهای خاص است. وقتی روزهایی را برای انجام بعضی کارها تعیین می کنید ، یادآوری کردن انجام آنها بسیار راحت تر است!

به عنوان مثال ، اجاق گاز من خیلی کدر می شد زیرا هیچ وقت یادم نمی آمد آن را پاک کنم. اکنون که روز مشخصی برای انجام آن در نظر گرفته ام ، احتمال انجام آن بسیار بیشتر است. من همیشه دقیقاً در روز مناسب به آن نمی رسم ، اما فقط دانستن اینکه این کار باید یک بار در هفته انجام شود ، واقعاً کمک می کند.

همچنین می توانید ساعات خاصی از روز را برای کارهای خاص در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، من دوست دارم ماشین ظرفشویی را بعد از صبحانه تخلیه کنم. به این ترتیب ، آماده پر شدن در طول روز است. و من دوست دارم هر زمان که ممکن است ظرف ها را درست بعد از شام بشویم. سپس می توانم در یک آشپزخانه تمیز بیدار شوم!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.