چگونه با فرد بی نظم زندگی کنیم؟

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

چگونه با فرد بی نظم زندگی کنیم؟

۳۶ بازديد

طبیعت دوم این است که افراد مرتب باید خود را تمیز و مرتب کنند. بنابراین هنگامی که یک فرد مرتب با فردی تمایل به کثیف بودن زندگی می کند ، می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. از این نکات برای مذاکره در مورد آتش بس در جنگ های تمیزکاری که در خانه شما در جریان است استفاده کنید.





01
از 06
در مورد آن با آرامش صحبت کنید
هم اتاقی ها در آشپزخانه با آرامش صحبت می کنند
izusek / گتی ایماژ
نادیده گرفتن مشکل کار نخواهد کرد. باید صادقانه ، اما با احترام با آن روبرو شوید. حقیقت این است که بی نظمی و آشفتگی می تواند برای افرادی که به طور طبیعی مرتب هستند ، اضطراب و استرس ایجاد کند. از طرف دیگر ، نق زدن مداوم به شخص می تواند همین کار را با یک هم اتاقی که بیشتر از حد بهم ریخته است ، انجام دهد. زمان و مکانی خنثی را در نظر بگیرید تا درباره اهدافی که هر دو برای خانه خود دارید صحبت کنید. تشخیص دهید که نظر هر شخص معتبر است و مصالحه لازم خواهد بود.

02
از 06
کثیف و کثیف را با هم تعریف کنید
کشوهای مرتب و نامرتب
فانتزی / گتی ایماژ
کثیف و نامرتب همان چیز نیستند. کثیف به این معنی است که در خانه شما کثیفی ، کثیفی ، غذای مانده یا کپک وجود دارد. کثیف بودن فاحش است و به طور بالقوه می تواند افراد را بیمار کند. خاک باعث آسیب ، لکه ها و حشرات می شود. کثیف بیشتر شبیه بهم ریختگی یا موارد در مکان هایی است که متعلق به آنها نیست. انسانهای مرتب و منظم بعضی اوقات این دو اصطلاح را با هم ترکیب می کنند اما تفاوت دارند. داشتن قوانینی در مورد خلاص شدن از آلودگی کاملاً خوب است. Messiness جایی است که شما باید سازش کنید.

03
از 06
سازش را با هم انجام دهید
هم اتاقی ها در آشپزخانه خانه به طور جدی صحبت می کنند
یینیانگ / گتی ایماژ
با توصیف خانه ایده آل خود شروع کنید. شاید تعجب کنید اگر متوجه شوید که شما و هم اتاقی کثیف شما در مورد بسیاری از موارد به توافق رسیده اند. در این مرحله ، احتمالاً باید مصالحه کنید. چه اتفاقی می افتد وقتی کسی در وسط یک پروژه قرار دارد؟ محل زندگی خانه شما همیشه باید چگونه باشد؟ چه کسی در کدام اتاق ها وظیفه دارد؟ کارهای روزانه ، هفتگی و ماهانه چیست؟ شما در مورد مسائل بهداشتی و ایمنی نیازی به مصالحه ندارید ، اما ممکن است در مورد موارد ذهنی بیشتری مانند شکل ظاهری اتاق نیز لازم باشد.

04
از 06
برای تعریف انتظارات از تصاویر و لیست ها استفاده کنید
مبل ها و قفسه های ساخته شده در یک اتاق نشیمن مدرن
گاوین جکسون / گتی ایماژ
پس از سازش در سطح اولیه تمیز کردن ، سعی کنید از آنچه هر اتاق مرتب به نظر می رسد عکس بگیرید. سپس می توانید دوباره به تصاویر مراجعه کنید تا مطمئن شوید اتاق به حالتی که توافق کرده اید برمی گردد. تمیز کردن چک لیست ها نیز می تواند ابزاری مفید باشد پس از توافق یک روال. این به دیگران کمک می کند تا آنچه را انتظار می رود بدانند و به خاطر بسپارند. وسوسه نشوید مواردی را که مورد توافق قرار نگرفته اند بدون رضایت گروه اضافه کنید. این یک راه آسان برای ایجاد شورش است. ما نمی خواهیم بهانه های اضافی برای نظافت نکردن به خانواده های خود بدهیم! تشخیص دهید که کودکان ممکن است بهانه های تمیزکاری خود را داشته باشند و به راه حل های جداگانه نیاز دارند.

به 5 از 6 زیر ادامه دهید.
05
از 06
برای یک درجه خاص به فضای فردی احترام بگذارید
پسر روی طبقه اتاق خواب ، در پوشیده از علائم هشدار دهنده
مل یتس / گتی ایماژ
ممکن است موافقت کنید که مناطق مشترک دارای یک برنامه سازماندهی متفاوت هستند ، در حالی که فضاهای شخصی کمی متفاوت هستند. اگرچه اجازه کثیف بودن آنها وجود ندارد ، اما سطح آراستگی می تواند در آنجا کمی سست باشد. آیا وقتی در کنار یک اتاق نامرتب قدم می زنید ، باز هم دیوانه تان می کند؟ مطمئن. اما تا زمانی که کثیف شود ، سعی کنید در برابر آشفتگی مدارا کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.