بسته بندی لوازم آشپزخانه

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

بسته بندی لوازم آشپزخانه

۴۶ بازديد

بسته بندی لوازم آشپزخانه
یکی از معضل های مستاجر بودن اسباب کشی است زیرا تقریبا یک ماه از وقت فرد را می گیرد تا هر کدام از وسایل را سر وقت و به نوبت بسته بندی شوند. اگر این بسته بندی به درستی انجام نشود وسایل شما بر اثر ضربات آسیب می بینند و یا این که تعدادی از آن ها گم می شوند. جالب است بدانید که این بسته بندی سبب می شود تا لوازم خانگی شما یک نظم داشته باشند و تعداد رفت و آمد های ماشین های حمل و نقل کم تر شود پس به طبع بسته بندی مرتب این لوازم باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود پس بهتر است بسته بندی لوازم آشپز خانه توسط افراد حرفه ای انجام شود ما در این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم تا شما را با بسته بندی لوازم آشپز خانه آشنا کنیم.
کار را به کاردان بسپارید
کار بسته بندی لوازم آشپزخانه اولین کاری است که در اسباب کشی باید انجام شود از آن جایی که تمام لوازم آشپز خانه برقی و شکننده هستند پس باید با تمرکز هواس آن ها را بسته بندی کنید زیرا بیش ترین لوازم خانه در این بخش از خانه هستند. اگر تنها هستید و نمی توانید به تمام کار های خود برسید حتما با شرکت های مخصوص این کار تماس بگیرید این شرکت ها از صفر تا صد کار های شما را مثل بسته بندی لوازم آشپزخانه، بسته بندی لوازم سنگین و حمل نقل آن ها را به عهده می گیرند و این کار را به افراد حرفه ای می سپارند کسانی که این کار را با مهارت تمام و سابقه ای درخشان انجام می دهند. هم جنین لازم است بدانید این شرکت ها سلامت وسایل شما را تضمین می کنند و از این رو تمام نگرانی های شما بابت آسیب رسیدن به وسیله هایتان از بین می رود. نکته ی قابل توجه در این نوع اسباب کشی هزینه ی بسیار مناسبی است که در قبال کیفیت کارشان دریافت می کنند با ما همراه باشید تا شما را با بهترین شرکت اسباب کشی منزل آشنا کنیم.
شرکت اسباب کشی پالسین
شرکت خدماتی پالسین همیشه با بهترین کیفیت مشتری های خود را همراهی می کند. افراد این شرکت همه کاملا حرفه ای هستند و با مهارت تمام کار بسته بندی تا حمل و نقل را انجام می دهند. این شرکت تمام کار های خود را با ضمانت انجام می دهد و تمام وسیله های شما را بیمه می کند که در صورت بروز اتفاقی خسارت آن را بپردازد هر چند که بروز اتفاق با این کادر حرفه ای امری محال است. شما می توانید با کمک این شرکت سرعت عمل خود را بالا ببرید و در وقت و هزینه های خود به طور چشم گیری صرفه جویی کنید و پس از اتمام کار های طی شده و در صورت رضایت مشتری و این که آسیبی به وسیله ای نرسیده باشد شما می توانید مبلغ تعیین شده را بپردازید حال در بخش های بعدی درباره ی چگونگی بسته بندی لوازم آشپز خانه  با شما بیش تر صحبت خواهیم کرد.
چگونگی بسته بندی لوازم آشپز خانه
برای بسته بندی لوازم آشپز خانه بهتر است اولویت بندی کنید ابتدا وسایلی که کم تر از آن ها استفاده می کنید و به این وسایل در مدت اسباب کشی نیاز پیدا نمی کنید را بسته بندی کنید اگر کارتن وسایل خود را داشته باشید خیلی بهتر است  زیرا دیگر لازم نیست وسایل خود را درون کارتن های نا مناسب بگذارید. پس از تمیز کردن این وسایل و جمع کردن سیم این وسایل برقی آن ها را درون کارتن بگذارید در این حین ظرف هایی که مخصوص مهمان هستند و در حالت عادی کم تر از آن ها استفاده می کنید را به کمک روزنامه یا پارچه بسته بندی کنید. علاوه بر این ها می توانید از نایلون های حباب دار نیز برای بسته بندی لوازم آشپزخانه  استفاده کنید. در حین بسته بندی لوازم آشپز خانه لوازمی که به درد نخور هستند را دور بیندازید تا بار شما کم تر شود. بهتر است لوازمی که با آن ها کار دارید و بسیار پر مصرف هستند را آخر از همه بسته بندی کنید.
لوازم مورد نیاز شما برای بسته بندی لوازم آشپز خانه کدامند؟
قطعا بسته بندی لوازم آشپزخانه نیازمند یک سری وسایل هستند تا به بهتر انجام شدن این موضوع کمک بسزایی شود.
  • تعدادی کارتن نیاز دارید که وسایلی که کارتن ندارند را درون آن ها بگذارید زیرا ممکن است کارتن وسایل قبلا ازبین رفته باشد.
  • یک چسب پهن حتما تهیه کنید که پس از بسته بندی درب کارتن ها را محکم کنید بهتر است چند بار روی یکدیگر چسب بزنید.
  • برای بالا بردن کیفیت کار حتما باید از روزنامه و یا پلاستیک های حباب دار استفاده کنید که در حین حرکت آسیبی به وسایل شما وارد نشود.
نکات آخر در رابطه با بسته بندی لوازم آشپز خانه
ما در این بخش نهایی چگونگی بسته بندی کاسه ها، لیوان ها، بشقاب ها و ... را به شما می گوییم. بهتر است تعدادی از وسایل را مثل بشقاب، لیوان و تعدادی قابلمه و قاشق چنگال را برای جلدی دست خود نگه دارید و ما بقی را بسته بندی کنید. برای بسته بندی وسایل شکننده مثل کاسه های چینی، لیوان های کریستال، بشقاب های پیرکس و ..‌ را درون پلاستیک های حباب دار بپیچید و یا برای صرفه جویی هزینه ها آن ها را درون پارچه های تمیز بپیچید و درون کارتن های جدا به طور منظم بچینید. قابلمه ها را نیز درون کارتن های بزرگ و محکم بگذارید که در حین حمل و نقل کارتن پاره نشود . وسایل دیگری مثل چاقو ها به دلیل خطرناک بودن نیاز دارند با احتیاط بیش تری بسته بندی شوند ابتدا آن ها را با کش محکم ببندید و آن ها را درون کاغذو یا پارچه بگذارید سپس آن ها را درون یک کارتن منتقل کنید و درب کارتن را با چسب محکم کنید برای راحت پیدا کر ن وسایل پس از اسباب کشی بهتر است در حین بسته بندی لوازم آشپز خانه نام  آن ها را با ماژیک روی کارتن ها بنویسید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.