راهکارهایی برای بسته بندی لوازم آشپزخانه در اسباب کشی

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

راهکارهایی برای بسته بندی لوازم آشپزخانه در اسباب کشی

۳۸ بازديد

هنگامی که خانه خود را به خانه جدیدی منتقل می کنید آشپزخانه سخت ترین اتاق برای بسته بندی است. آشپزخانه با تمام وسایل و کشوها و کمدهای کوچک خود ، اجزا to غذایی را ذکر نکنید ، بیش از هر اتاق دیگری در خانه دارای اجسام با شکل و اندازه های متفاوت است. آشپزخانه ها معمولاً آن همه وسایل را که می توانید هدیه کنید یا اهدا کنید ، ندارند ، زیرا بیشتر لوازم و وسایل آشپزخانه در خانه جدید استفاده خواهد شد. هنگام بسته بندی آشپزخانه برای جابجایی ، یک روش سیستماتیک و گام به گام ضروری است.


جعبه ها و سایر وسایل
برای جابجایی یک آشپزخانه معمولی در اندازه خانواده ، انواع جعبه های مختلف مورد نیاز است. آنها در خرده فروشان مختلفی که در زمینه حمل ونقل و تجهیزات تخصص دارند ، موجود است. مراکز بهسازی منزل همچنین بسته های جعبه و لوازم متحرک را به فروش می رسانند. اگر آشپزخانه مخصوصاً بزرگ یا کوچکی داشته باشید ، می توان مقدار آن را تنظیم کرد.


جعبه های بزرگ برای وسایل سبک و بسته بندی سخت مانند ظروف پلاستیکی آشپزخانه ، ظرف شویی ، وسایل کوچک ، قالب پخت بهترین گزینه است.
جعبه های متوسط ​​برای وسایل سنگین تر مانند وسایل کوچک ، لوازم شربت خانه ، قابلمه ها و قابلمه ها ، ظروف نقره ای ، محتویات کشوها ، کتابهای آشپزی بهترین گزینه هستند.
جعبه های سنگین دارای دو جداره ضخیم و مناسب برای بسته بندی وسایل شکننده مانند بشقاب ، لیوان ، ظروف بنیادی ، شراب و قوطی هستند.
کاغذ بسته بندی شده خبری بدون چاپ به شما کمک می کند تا وسایل شکننده ، از جمله مواد غذایی ، لوازم کوچک را بسته بندی کنید. یک پوند 4- تا 5 پوند خریداری کنید. دسته.
کیت های سلولی برای بسته بندی لیوان ها ، ظروف بنیادی ، شراب و بطری های مشروبات الکلی بسیار مفید هستند. همچنین می توان از آنها برای بسته بندی مجسمه ها ، گلدان ها و قوطی های گلدان استفاده کرد. اندازه کیت های سلول خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید در جعبه هایی که دارید قرار می گیرند.
نوار بسته بندی / مهر و موم و برچسب ها را می توانید به صورت عمده خریداری کنید ، زیرا برای بسته بندی تمام اتاق های خود به آن نیاز دارید.
آنچه شما نیاز دارید
تجهیزات / ابزارها
نشانگرها
پخش کننده نوار
مواد
5 جعبه بزرگ (18 18 18 24 24)
10 جعبه متوسط ​​(18 18 18 16 16)
5 جعبه سنگین (18 18 18 28 28)
کاغذ بسته بندی خبری چاپ نشده (4 تا 5 پوند)
5 تا 10 کیت سلول (18 18 18)
نوار بسته بندی / آب بندی
برچسب ها

دستورالعمل ها
مرتب سازی ، انتخاب و ساده سازی
قبل از حرکت ، مواردی را که با خود می برید انتخاب کرده و مواردی را که پشت سر گذاشته اید بیرون بیاورید. مطمئن شوید که برای خانه هایی که نخواهید برد "خانه" دارید و مطمئن شوید که وسایلی را که نباید بسته بندی شوند حمل نمی کنید. از هر کمد و کشو عبور کرده و بسیار انتخابی باشید. وسایل غیر ضروری را به پناهگاه ها یا بانک های مواد غذایی اهدا کنید ، یک گاراژ فروشی داشته باشید یا آن را به دوستان و همسایگان بدهید.


یک جعبه ضروری تهیه کنید
وسایلی را که برای دو روز آخر در خانه فعلی و دو روز اول در خانه جدید خود نیاز دارید ، از جمله ظروف ، کارد و چنگال ، مواد غذایی ، لوازم خانگی (قهوه ساز / توستر) ، حوله دستی ، پارچه ظرفشویی ، تمیز کننده ، صابون کنار بگذارید ، و غیره.


مواد بسته بندی را جمع آوری کنید
برای یک آشپزخانه در اندازه خانواده ، به موارد ذکر شده در بالا نیاز دارید. برای اطمینان از تجربه سریع و کارآمد بسته بندی بهتر است همه جعبه ها و مواد بسته بندی را داشته باشید. مردم غالباً از روزنامه باقیمانده برای بسته بندی فضاهای اطراف جعبه ها استفاده می کنند ، اما کاغذ بسته بندی شده اخبار چاپ نشده بهتر است زیرا جوهر برای مالیدن روی وسایل ندارد.


موارد بسته بندی شده که اغلب استفاده نمی شود
کار خود را با بسته بندی وسایل موجود در کمد و کشوهای خود که روزانه استفاده نمی کنید ، شروع کنید. این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:

گلدان ، کریستال
ظروف نگهداری مواد غذایی
لیوان شراب
کاسه های مخلوط کردن
ورق های کلوچه ، قابلمه های پای
لوازم کوچک مانند میکسر ، مخلوط کن و غیره
کتابهای آشپزی
حوله های ظرف اضافی ، پارچه های ظرف ، و دستکش های فر
ظروف مخصوص ، مانند انبر کباب ، پتک های گوشتی ، ملاقه ها و کفگیرها
ظروف مخصوص ، مانند بشقابهای سرو ، ظروف چاشنی ، ظروف خامه ای و شکر و غیره
عکس و دیوار آویز

شراب ، مشروبات الکلی و سایر بطری های باز نشده را بسته بندی کنید
در اوایل مرحله بسته بندی شراب و الکل انجام می شود. بطری هایی را که قصد دارید از هم اکنون تا زمان باز کردن باز کنید ، انتخاب کنید و سایر موارد را بسته بندی کنید. سایر اقلامی که ممکن است اکنون بخواهید بسته بندی کنید ، مواد غذایی هستند که در بطری های شیشه ای هستند که هنوز در بسته هستند ، مانند روغن های پخت و پز ، روغن های مخصوص و سرکه خوب. به یاد داشته باشید که از خود بپرسید که آیا وزن هر مورد ارزش حمل و نقل آن را دارد. برای وسایل گران قیمت مانند روغن زیتون کهنه ، سرکه بالزامیک یا روغن ترافل ، شاید هزینه جابجایی آن ارزش داشته باشد. اگرچه برای بسیاری از وسایل ، ممکن است خرید بطری های جدید هنگام رسیدن به خانه جدید کارآمدتر باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.