چگونه رد آدامس را از بین ببریم؟

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

چگونه رد آدامس را از بین ببریم؟

۳۵ بازديد
ردیابی و لکه های ناشی از آدامس روی لباس یک مشکل نسبتاً رایج است ، خصوصاً برای کسانی که بچه های کوچکی در خانه دارند. کودکان خردسال که هنوز مهارت آدامس را تسلط ندارند ، سرانجام با آن بازی می کنند و آن را به همه جا (اما دهان) بخصوص روی لباس می چسبانند. برای حل این مشکل ، ما در آقای جف به شما نشان خواهیم داد که چگونه لکه های آدامس را از لباس در اسرع وقت پاک کنید.
آقای جف: خشکشویی و خشک شویی خدمات تحویل در منزل
اگر فکر می کنید لباس شما کاملا ظریف است ، ما به شما پیشنهاد می کنیم یک سرویس خشکشویی تحویل در خانه آقای جف ارائه دهید. ما لباس های شما را تحویل می گیریم و آنها را در زمان رکورد شسته و اتو شده برمی گردانیم. می توانید سفارش خود را در وب سایت یا برنامه ما ثبت کنید و از اوقات فراغت خود در کنار دوستان و خانواده لذت ببرید.
نحوه حذف آدامس از لباس: 6 محصول موثر
دلیل اصلی حذف صحیح آدامس این است که این ماده ماده ای چسبناک و الاستیک است. هنگامی که به پارچه چسبید ، باید سعی کنیم آن را برداریم بدون اینکه اثری باقی بماند.
1. یخ
اولین چیزی که ما پیشنهاد می کنیم تلاش برای یخ زدگی لثه است. لباس را درون کیسه ای پلاستیکی و آدامس رو به بالا قرار دهید. ما نمی خواهیم غذایی را که در فریزر داریم آلوده کنیم بنابراین از کیسه پلاستیکی برای عایق بندی لباس از بقیه موارد موجود در فریزر استفاده می کنیم. با رو به آدامس به سمت بالا ، از چسبیدن آدامس به سایر قسمت های لباس جلوگیری می کنیم.
بسته به اندازه لثه ، یخ زدن آن 2-3 ساعت طول می کشد. پس از گذشت این زمان ، لباس را از کیسه بیرون آورده و با استفاده از چاقو یا کفگیر سعی کنید لثه را بردارید. مراقب باشید که لباس با تیغه چاقو آسیب نبیند. هنگامی که آدامس را برداشتید ، مقداری پاک کننده لکه بر روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید و لباس را به صورت عادی بشویید.
چگونه می توان آدامس را با آب جوش از روی لباس پاک کرد
پیشنهاد دوم ما برعکس پیشنهاد اول است و شامل استفاده از گرما است. لباس را درون یک لگن بریزید و آب جوش را مستقیماً روی ناحیه آسیب دیده بریزید تا لباس غوطه ور شود. بگذارید یک دقیقه در آن خیس بخورد تا گرما به عمق الیاف نفوذ کند.
با توجه به اینکه خود را نسوزانید ، سعی کنید لثه را با چاقو به آرامی بردارید تا به محصول آسیب نرسد. پس از این ، محل آسیب دیده را با مواد پاک کننده لک اسپری کرده و لباس را به طور معمول بشویید.
3. سرکه داغ
یک جایگزین برای آب گرم ، و چیزی موثرتر ، سرکه است. همان روشی را که در نکته قبلی ذکر شد دنبال کنید. یک لیوان سرکه را گرم کنید تا تقریباً در حال جوشیدن باشد ، آن را روی ناحیه آسیب دیده ریخته و با استفاده از مسواک لثه را به آرامی مالش دهید تا از بین برود. همچنین می توانید از چاقو استفاده کنید. پس از آن ، لباس را در ماشین لباسشویی بشویید تا سرکه خارج شود.
4. نحوه آدامس کشیدن از روی لباس با اتوی داغ
ما همچنین می توانیم از گرمای یک آهن برای جدا کردن لثه از لباس استفاده کنیم. مقداری مقوا را روی صفحه اتو قرار دهید و سپس لباس را با آدامس بالای مقوا قرار دهید. سپس لباس را اتو کنید.
گرمای اتو آدامس را از پارچه پاک کرده و به مقوا می چسبد. بعد از این ، آن را به صورت عادی بشویید تا آثار احتمالی از بین برود.
: Arrow: مراقب باشید لثه را با آهن مستقیم نزنید زیرا به آن می چسبد. اگر این اتفاق افتاد ، نگران نباشید ، در اینجا پستی در مورد نحوه تمیز کردن اتو وجود دارد تا کاملا جدید به نظر برسد.
مالیدن الکل
یکی دیگر از محصولات بسیار مفید که باید در خانه داشته باشید مالیدن الکل است. 96٪ الکل چیزی است که هیچ لکه ای نمی تواند زنده بماند و لباس های رنگی را لکه دار نمی کند.
برای از بین بردن آدامس از لباس های ما ، کافی است مقداری الکل روی آن بپاشید. از یک پارچه یا اسفنج برای کمک به شما استفاده کنید.
صبر کنید تا آدامس و لباس به خوبی در الکل خیس بخورد و آن را با اسفنج به آرامی مالش دهید. همانطور که قبلاً انجام داده ایم ، با کمک چاقو آن را به آرامی خراش دهید تا آدامس برداشته شود و لباس را بشویید تا باقی مانده آن پاک شود.
از استون یا لاک ناخن می توان به همان روشی که مالیدن الکل است برای از بین بردن لکه های آدامس استفاده کرد.
6. صابون مایع
صابون مایع خنثی نیز می تواند برای از بین بردن آدامس از لباس مفید باشد ، اما استفاده از آن را برای لباس های ظریف توصیه نمی کنیم. لباس را در آب خیس کنید و روی صمغ را با صابون مایع بپوشانید. با کمک مسواک یا ساز مشابه آن ، اطراف لثه را بمالید تا ذره ذره از بین برود.
ما باید لباس ها را بشوییم ، بنابراین توصیه نمی کنیم از این روش برای بلوزها یا سایر وسایل ظریف استفاده کنید.
اگر این کار نکرد ، این کار را تکرار کنید یا از خدمات تمیز کردن خشک تحویل در خانه آقای جف درخواست کنید.
می توانید هرکدام از این محصولات را امتحان کنید تا زمانی که محصولی را پیدا کنید که در مورد شما بیشترین تأثیر را داشته باشد. هر لباس متفاوت است ، پس از امتحان کردن آن نترسید.
از بین بردن آدامس از مو
وقتی آدامس در مو گیر می کند ، محصولات روغنی بسیار موثر هستند. ما از استفاده این محصولات روی لباس اجتناب می کنیم زیرا احتمال لک شدن آنها وجود دارد.
محصولاتی مانند روغن زیتون ، روغن حمام یا کره را می توان در خانه یافت. کافی است مقدار کمی روغن یا کره برداشته و آدامس را با آن بپوشانید.
لثه و مو را به آرامی ماساژ دهید تا لثه به انتهای مو بلغزد. برای اطمینان از خاموش شدن کامل شانه می توانید استفاده کنید. پس از این ، شوخ طبعی مو را بشویید با شامپوی ضد چربی برای از بین بردن موثر تمام آثار روغن و کره.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.