چگونه لباس های سفید را بشوییم؟

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

چگونه لباس های سفید را بشوییم؟

۴۲ بازديد

رنگ سفید به خوبی با همه چیز مطابقت دارد ، اما مسئله این است که به راحتی در اثر سایش و شستشو لباس سفید با گذشت زمان تغییر رنگ می یابد. به همین دلیل ، ما در آقای جف می خواهیم نکاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا بدانید چگونه لباس های سفید را بشویید و بی عیب به نظر برسید.

بهترین روش برای شستن لباس های سفید ، سپردن آنها به دست افراد حرفه ای است
بسیاری از اوقات ، وقتی لباس های سفید یا رنگی را در خانه می شویم ، در نهایت انتظار ما را نمی بینند. به همین دلیل ، ما در آقای جف توصیه می کنیم که این کار را به افراد حرفه ای بسپارید ، کسانی که لباس های شما را به گونه ای خاص درمان می کنند و در هنگام پوشیدن لباس های خود مراقبت های لازم را می کنند.


نحوه شستن لباس های سفید: نکات برتر
بیایید از ابتدا شروع کنیم ما در آقای جف قصد داریم چند راهنمایی اساسی برای آگاهی از نحوه شستن لباس های سفید به شما ارائه دهیم ، خلاصه ای از تکنیک هایی که ممکن است آنقدر واضح به نظر برسد که ما اغلب آنها را فراموش می کنیم یا از آنها چشم پوشی می کنیم ، اما به خاطر سپردن آنها هیچ ضرری ندارد.

لباس ها ، وسایل رنگی و سفید را به درستی جدا کنید. پاستیل و خاکستری سفید نیستند. شستشوی سفید فقط باید شامل لباس های سفید باشد ، در حالی که پاستیل و خاکستری باید در یک شستشوی رنگ روشن قرار بگیرند. بعداً ، آقای جف بهترین روش تهیه یک شستشوی سبک را تجزیه و تحلیل می کند.
از آب سرد برخلاف آب گرم در شستشو استفاده کنید. آب سرد به طور متفاوتی در پارچه نفوذ می کند و به ما کمک می کند تا یک رنگ سفید بی عیب و نقص را حفظ کنیم. به یاد داشته باشید که نه تنها به حفظ رنگ لباس سفید کمک خواهید کرد ، بلکه به محیط زیست نیز کمک خواهید کرد.
ما باید به پارچه ای که می شویم توجه ویژه داشته باشیم و همیشه دستورالعمل شستشوی لباس را دنبال کنیم. به این ترتیب ، ما لباس ها را تا زمانی که ممکن است در شرایط مناسب نگه داریم. پنبه به همان روش ابریشم یا ترمه شسته نمی شود.
مواد شوینده شیمیایی را برای بوراکس عوض کنید. شوینده های لباسشویی ، اگر به درستی استفاده نشوند ، می توانند لکه های زرد روی لباس ایجاد کنند. بوراکس برخلاف مواد شیمیایی یک شوینده م effectiveثر و غیر سمی است.
این یک نکته اساسی است ، در اسرع وقت لکه دار شوید. اگر به محض ظهور آنها را حذف نکنیم ، بعداً وقتی آن را در ماشین لباسشویی قرار می دهیم با مشکل روبرو خواهیم شد. در حقیقت ، برخی از لکه ها هرگز پاک نمی شوند و لباس شما را برای همیشه خراب می کنند.
نکته دیگر برای شستن لباس های سفید این است که حتی الامکان از استفاده از سفید کننده خودداری کنید. این محصول به مرور لباس سفید را زرد می کند. مطمئناً به لکه های دشوار کمک می کند ، اما اگر لباس های شما بیش از حد لکه دار نیست از آن استفاده نکنید.
ملحفه را با حوله بشویید. پرزهایی که از حوله ها خارج می شوند می توانند به ملحفه بچسبند و به سختی قابل جدا شدن هستند. همچنین هنگام خواب راحت نخواهد بود.
نحوه شستن لباس های سفید
نحوه شستن لباس های سفید

در اسرع وقت لباس ها را آویزان کنید ، این مربوط به انواع لباس ها است. بیرون آوردن لباس ها از ماشین لباسشویی در اسرع وقت ضروری است تا از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری شود. اگر لباس های مرطوب به مدت طولانی باقی بماند ، بویی تولید می شود که از بین بردن آن بسیار دشوار است.
اشعه ماورا بنفش خورشید به سفید شدن لباس کمک می کند ، بنابراین پس از شستن ، همیشه آنها را در طول روز در خارج آویزان کنید.
شستن لباس های سفید: نکات مادربزرگ
در زیر برخی از نکات خانگی آورده شده است که توسط مادران و مادربزرگ های ما استفاده شده است ، که اغلب موثرتر هستند. ممکن است برخی را به یاد بیاورید در حالی که دیگران ممکن است شما را متعجب کنند.

لیمو یک سفید کننده قدرتمند است. برای کمک به سفید شدن لباس ، لباس ها را با آبلیمو خیس کنید (بسته به میزان لباس). همچنین می توانیم نصف لیمو را در یک جوراب بریزیم و آن را در ماشین لباسشویی قرار دهیم تا به نتیجه ای مشابه برسیم.
سایر مواردی که به سفید شدن لباس کمک می کند ، اگرچه نتایج با لباس ظریف قوی تر است ، عبارتند از: آب اکسیژنه ، آمونیاک ، سرکه و بی کربنات. ما می توانیم از همان تکنیک ها استفاده کنیم ، لباس ها را خیس کنیم یا برخی از آنها را در ماشین های خود قرار دهیم. مراقب باشید که چه مقدار برای شستن لباس های سفید استفاده می شود.
به ویژه استفاده از بی کربنات برای جلوگیری از لکه های خاص توصیه می شود. اگر با لکه مشکل دارید ، مقداری آب گرم و یک قاشق چای خوری بی کربنات بمالید تا راحت تر از بین برود.
آب اکسیژنه برای تمیز کردن لباس نیز توصیه می شود. ما با افزودن آن به ماشین لباسشویی در شستشو با لباس زیر از آن استفاده می کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.