راهکارهای مختلف برای از بین بردن لکه های بستنی

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

راهکارهای مختلف برای از بین بردن لکه های بستنی

۳۵ بازديد

بنابراین شما در یک روز آفتابی بیرون رفته اید ، یک بستنی خریده اید و آن را روی تی شرت خود ریخته اید. لکه های بستنی عمدتا از پروتئین تشکیل شده است ، بنابراین شما نه تنها می خواهید لکه را فوری درمان کنید ، بلکه اطمینان حاصل کنید که از استفاده از آب گرم خودداری کنید ، زیرا این باعث ایجاد لکه می شود. برای کمک به از بین بردن لکه های بستنی ، یک مایع لباسشویی مانند آریل ، که حاوی آنزیم ها باشد ، برای از بین بردن لکه می خواهید. از آنجایی که همه لکه های بستنی به یک اندازه ایجاد نشده اند ، هر کدام با مواد مختلف برای طعم ها و رنگ های مختلف تهیه می شوند ، به یک ماده شوینده چند منظوره نیاز دارید که می تواند به از بین بردن انواع لکه ها کمک کند تا بتوانید لکه های بستنی را پاک کنید. برای از بین بردن لکه بستنی فقط راه حل های لکه آریل و نکات زیر را دنبال کنید. از بین بردن لکه های بستنی
اضافی را پاک کنید و لکه های بستنی اضافی را از سطح پارچه پاک کنید. لباس را از داخل در آب سرد بشویید تا لکه رقیق شود.
اضافی را بردارید
مایع شستشوی اصلی آریل را مستقیماً روی لکه بستنی بریزید تا کاملاً پوشانده شود. برای کمک به پخش مواد شوینده شستشو روی لکه ، از کلاهک قبل از درمان استفاده کنید.
ریختن
بدون شستشوی مواد شوینده مایع ، لباس را با وسایل مشابه داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. با ترک مواد شوینده روی لکه بستنی ، قدرت شستشو را به شما افزایش می دهد.
بار
دوز همچنین می توانید از کلاهک قبل از درمان استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که از مواد شوینده شستشو به مقدار مناسب استفاده می کنید. فقط آن را با دوز صحیح مواد شوینده مایع پر کنید و آن را مستقیماً در طبل ماشین لباسشویی خود ، بالای لباس های شسته شده خود قرار دهید.
مواد شوینده مایع دوز
بشویید در چرخه معمول ، در گرمترین دمای شستشو که با برچسب مراقبت از پارچه لباس مشخص شده است ، بشویید.
برنامه را انتخاب کنید و بشویید
وقتی چرخه کامل شد ، لباس را فوراً پیاده کنید.
تخلیه لکه موثر بر روی انواع لکه ها بستنی یک ماده اصلی تابستانی است ، اما بعد از شام یا ماه های گرم سال لکه های سخت دیگری را در سبد لباسشویی خواهید یافت. لکه های چمن و سایر لکه های فضای باز می توانند از عوارض جانبی تابستان در خارج از خانه باشند و به نظر می رسد لکه های شکلات نیز با بستنی دست به دست می شوند. دیگر نیازی به نگرانی در مورد لکه های سخت نیست ، زیرا با Ariel نتایج شگفت آور لکه گیری را از اولین شستشو مشاهده خواهید کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.