نکاتی درباره وان دستشویی و حمام و استفاده از بتن در آن ها

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

نکاتی درباره وان دستشویی و حمام و استفاده از بتن در آن ها

۹۱ بازديد

کابینت های دستشویی حمام جز st اصلی بسیاری از خانه ها هستند. این واحدهای چند منظوره جمع و جور ، لوازم ضروری حمام را در کشوها ذخیره می کنند ، محصولات تمیز کننده را پنهان می کنند و البته به عنوان پایه ای برای روتختی و سینک ظرفشویی حمام عمل می کنند. صفحه های غرور بیشماری را خواهید یافت که متناسب با کابینت غرور شماست. روش دیگر برای اضافه کردن یک میز آشپزخانه ریختن رویه بتونی مخصوص خود است.


اگر پروژه دور از ذهن به نظر برسد ، چیزی جز این نیست. برای هر کاری که خودتان انجام دهید و خمشی خلاقانه داشته باشد ، ساخت یک روکش بتونی بتونی سرگرم کننده و کم هزینه است - به علاوه یک پیشخوان خواهید داشت که واقعاً می توانید خودتان آن را صدا بزنید.



مبانی ریختن رویه غرور کامل بتن
بتن وارونه را تشکیل دهید
بسیاری از آن میزهای بتونی بی نقص و صاف که در آشپزخانه های سطح بالا مشاهده می کنید با یک راز ساخته شده اند: یک فرم بتونی وارونه. تکنسین های حرفه ای بتن در ریختن صفحات میز ایستاده و صاف کردن سطح با ماله مهارت دارند. اما روش دیگر برای دستیابی به یک پایان صاف شیشه ای ریختن بتن در فرم بتن وارونه است. کف ، کناره ها و لبه های کاملاً صاف فرم به قسمت بالای بتونی بتن منتقل می شوند و کارهای پس از قالب گیری بسیار کم مورد نیاز است.


بتن را تقویت کنید
بتن دارای مقاومت فشاری عالی اما مقاومت کششی ضعیفی است. تکنسین های بتن برای بهبود مقاومت آن بتن مش میلگرد را در داخل بتن تعبیه می کنند. به عنوان یک خودکار ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. مراکز خانگی مقاطع کوچکی از شبکه میلگرد را به فروش می رسانند که برای ساخت رویه های بتونی مناسب است. برش مش با اره برقی آسان است.


جوانب مثبت و منفی مواد پیشخوان آشپزخانه

لرزش بتن را انجام دهید
بتن ریخته شده حاوی فضاهای خالی است که با فشار دادن بتن به اطراف تا حدی از بین می رود. ارتعاش مخلوط به بیرون راندن هوای محبوس شده کمک می کند و در نتیجه یک پیشخوان متراکم و قوی تر ایجاد می شود. ضربه زدن روی فرم با پتک لاستیکی یا چکش می تواند این کار را انجام دهد. شما می توانید از هر ابزاری در اطراف مغازه خود استفاده کنید که دارای لرزش است ، مانند سمباده ، یا می توانید یک ویبراتور کوچک بتونی را با کار با برق به مدت یک یا دو روز از یک حیاط اجاره ای محلی اجاره کنید.


ملاحظات ایمنی
بتن سنگین است. حجم بتن در این پروژه حدود 66/0 فوت مکعب یا 100 پوند است. بالایی را با یک شریک بلند کنید و فرم دهید. بعد از اینکه قسمت بالایی را از فرم آزاد کردید ، از لبه ها مراقب باشید. حتی اگر لبه ها را از قبل دور بزنید ، بعضی از قسمتهای تیغ تیغ باقی می مانند. هنگام دست زدن به قسمت بالایی دستکش ، دستکش بپوشید.

آنچه شما نیاز دارید
تجهیزات / ابزارها
پتک لاستیکی یا سنباده مداری (برای لرزش بتن)
اره برقی
اسلحه چسب دار
نوار اندازه گیری
گیره های فنری
کج بیل باغی
وان مخلوط رزین
مته بی سیم
چرخنده مداری
سمباده
نشانگر
اره گرد
اره تاجی شکل
اره رومیزی
میدان سرعت
غلتک رنگ و چندین رول غلتک
ابزار اریب
دستکش لاتکس
تفنگ درزبندی
تیغ تیغه لبه مستقیم
محافظت از چشم ، شنوایی و تنفس
خلا Shop خرید کنید
ابزار چاقو
ماله سنگ تراشی
ژنده پوش
اسپری بطری پر از آب
ورق پلاستیک
شلنگ
دستکش یا جایگزین لاتکس
مواد
2 کیسه مخلوط بتن پیشخوان ، هر کدام 60 پوند
صفحه تخته با فیبر با تراکم متوسط ​​(MDF) ملامین ، ضخامت مشترک 3/4 اینچ
مش ورق میلگرد ، برش فلاش
پیچ های دیوار خشک ، 1 5/8 اینچی
درزگیر بتن
موم
نیم سیلیکون ، سیاه یا یک رنگ تیره دیگر
روغن معدنی
قراضه دو در چهار
سیمان پورتلند
تقویت کننده سیمان اکریلیک
دستورالعمل ها
کابینت و سینک ظرفشویی را اندازه بگیرید
با اندازه گیری نوار ، عرض و عمق کابینت سینک ظرفشویی را از بالا اندازه بگیرید (بدون پیشخوان). اگر قصد نصب یک سینک ظرفشویی جدید را دارید ، ممکن است یک برش کاغذ یا مقوا برای کمک به شما در مشخص کردن ابعاد سینک ظرفشویی موجود باشد. اگر شیر آب و کنترل ها از سوراخ های سینک ظرفشویی بیرون بیایند ، نیازی به افزودن سوراخ هایی به قسمت بالایی بتونی نخواهید داشت.

الگوی Vanity Top را بسازید
قالب های پیشخوان از نوارهای نازک چوب یا مقوا به هم می ریزند. این کمک می کند تا میز جلو با هر نوع تغییر در دیوار یا کابینت مطابقت داشته باشد.

روی کابینت پایه نوارهای مقوایی یا صفحه چوبی با ضخامت 1/8 اینچ را بچسبانید و آنها را با اسلحه چسب بهم بچسبانید تا الگویی برای محیط قسمت بالایی ایجاد شود.

نکته
به خاطر داشته باشید که پیش آمدگی پیشخوان را حساب کنید. پیشخوان ها معمولاً از 1/1 اینچ تا 2 اینچ در جلو و طرفین دور می شوند. در پشت هیچگونه برآمدگی وجود ندارد زیرا میز پیشخوان بر روی دیوار قرار می گیرد.

شکل Vanity Top را روی فرم بکشید
قالب بالایی را در بالای صفحه تخته فیبر با تراکم متوسط ​​(MDF) با ملامین قرار دهید ، ضخامت مشترک آن 3/4 اینچ است. اگر قسمت پشتی الگو صاف است ، آن را در مقابل یکی از طرفین تخته برش داده شده قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که فضای اطراف سه طرف دیگر الگو وجود دارد. الگو را بگیرید با استفاده از نشانگر ، شکل رویه را بر روی صفحه بکشید. همچنین برش سینک ظرفشویی را نیز بکشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.