چگونه از لیمو برای تمیز کردن وان حمام استفاده کنیم؟

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

چگونه از لیمو برای تمیز کردن وان حمام استفاده کنیم؟

۳۲ بازديد
شما مطمئناً با ابرقدرت های تمیزکننده لیمو آشنا هستید ، که اغلب در اطراف خانه به عنوان پاک کننده ضد باکتری طبیعی ، چربی زدایی ، پاک کننده لکه ها و از بین بردن بو استفاده می شود. اما لیمو تنها نوع مرکبات با قابلیت تمیز کردن ستاره ای نیست. گریپ فروت حاوی بسیاری از خواص مشابه است که آن را در سطوح ناخوشایند منزل ، از جمله دوش و وان ، موثر می کند
یک هک تمیزکاری که اخیراً توسط کاربر به اشتراک گذاشته شده نحوه استفاده از گریپ فروت و شکر برای از بین بردن کف صابون و بوی بد در دستشویی را نشان می دهد. این روش شامل پاشیدن شکر در قسمت بریده شده نیمه گریپ فروت و سپس استفاده از میوه برای مالش دادن وان قبل از شستشو با آب است. طبق این ویدئو ، اسید میوه به از بین بردن کف صابون کمک می کند و رایحه مرکبات را در پشت خود باقی می گذارد.

و از آنجا که یک گریپ فروت به طور معمول بسیار بزرگتر از یک لیمو است ، به شما امکان می دهد تا یک منطقه بزرگتر را سریعتر تمیز کنید. بکی راپینچوک ،  ، اظهار داشت که گریپ فروت و لیمو به دلیل محتوای قند کم ، هر دو به عنوان پاک کننده های طبیعی کار می کنند. یک میوه شیرین با اسید سیتریک کمتر ، مانند پرتقال ، احتمالاً همان اثر را نخواهد داشت.

با این حال ، راپینچوک استفاده از ماده ساینده متفاوت برای مالش را ترجیح می دهد. وی می گوید: "من نمک یا جوش شیرین را با میوه مرکبات ترجیح می دهم زیرا باقی مانده چسبنده ای که قند می تواند باقی بگذارد باقی نخواهد ماند." اگر از شکر استفاده می کنید ، حتماً محل را کاملاً شستشو دهید.

همچنین توجه به این نکته مهم است که این هک تمیز کننده برای همه سطوح مناسب نیست. از مرکبات از جمله گریپ فروت هرگز نباید برای تمیز کردن سنگ طبیعی مانند سنگ تراورتن ، گرانیت یا سنگ مرمر استفاده شود ، زیرا اسید می تواند به سطح آسیب برساند. این روش در سطوح سخت و غیر متخلخل مانند کاشی و سرامیک یا پرسلان ، وسایل فلزی و شیشه بهترین عملکرد را دارد.

اگرچه لیمو ممکن است محبوب ترین ماده تمیز کننده طبیعی باشد ، گریپ فروت نیز شایسته جایگاهی در مجموعه شماست. از آن استفاده کنید تا به سرعت برزک ها را برش داده و به خانه خود رایحه ای تازه و میوه ای ببخشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.