انتخاب قداست به جای خوشبختی در ازدواج

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

انتخاب قداست به جای خوشبختی در ازدواج

۳۱ بازديد
انتخاب قداست به جای خوشبختی در ازدواج
آیا تا به حال با یک تازه عروس (یا نه چندان تازه عروس) شوک پوسته ملاقات کرده اید؟
با دروغگویی در دنیا مبنی بر اینکه ازدواج در درجه اول سعادت داشتن است ، آنها از واقعیت رابطه خود که تحت فشار بیماری ، ناامیدی ، گناه و خستگی جسمی در حال خم شدن است وحشت می کنند.
با گذشت زمان ، آنها نسبت به ازدواج خود ناراحت می شوند ، زیرا بسیار دور از انتظار هستند.
آنچه من را بسیار متعجب می کند این است که چنین زوجهایی بندرت فکر می کنند انتظارات خود را زیر سوال ببرند. این مفاهیم ایده آل شده مقدس هستند و تأیید می شوند هر زمان که شخصی که آنها را در دست دارد یک کمدی عاشقانه تماشا می کند ، به موسیقی محبوب گوش می دهد یا آخرین رمان پرفروش از فصل ها را انتخاب می کند. در عوض ، همسران ناراضی معمولاً تصور می کنند شخصی که در آن ازدواج کرده اند مشکل است. اگر آنها فقط شخص دیگری را انتخاب کرده باشند ، در نهایت آنها می توانند ازدواج رویاهای خود را انجام دهند.
ناامیدی بتها
وقتی ازدواج را به یک بت خوشبختی تبدیل می کنیم ، چگونه کسانی که ما را ناامید می کنند تحقیر می کنیم! اما اگر بر اساس اولویت ها و اصول کتاب مقدس سوالی متفاوت بپرسیم چه می شود؟ اگر این سوال را در نظر بگیریم که "اگر خدا ازدواج را بیش از اینکه ما را خوشبخت کند ، مقدس می کند ، چه می کنیم؟" این س aloneال به تنهایی باعث شده است که هزاران زوج به جای ناامیدی و اتهام ، در انتظارات خود تجدید نظر کرده و شروع به پرسیدن س thatالاتی کنند که منجر به سلامتی و صمیمیت می شود: "چگونه خدا روح من را شکل می دهد در حالی که به من می آموزد دوست همسرم را دوست دارم؟" "چگونه ازدواج با خودخواهی من مقابله می کند ، و بنابراین به من کمک می کند تا در شخصیت مسیح ، خادم همه رشد کنم؟" "چگونه ازدواج به من یاد می دهد که به جای فریاد زدن ، و ملایم بودن ، به جای سختگیری ، وقتی همسرم من را کنار می گذارد ، گوش بدهم؟"
رشد در صمیمیت و بلوغ
صادقانه بگویم ، جهان به ما دروغ گفته است: اگر ازدواج را تحت تصورات غیرواقعی رویاهای بت پرستانه جهان قرار دهیم ، تحت انتظارات ما سقوط خواهد کرد. اما اگر ازدواج را فرایندی در رشد صمیمیت و شخصیت می دانیم ، آن چیزهایی که بیشتر ما را در مورد ازدواج و زندگی خانوادگی ناامید می کند ، می توانند به صمیمیت و بلوغ تبدیل شوند.
به جای اینکه بپرسید آیا ازدواج فعلی شما را خوشبخت می کند ، شروع به پرسیدن چگونگی مقدس شدن شما کنید - و سپس خدا را به خاطر هدیه ای که این سفر نشان می دهد سپاسگزارید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.