چگونه مانند حرفه ای ها لباس ها را خشک کنیم؟

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

چگونه مانند حرفه ای ها لباس ها را خشک کنیم؟

۳۶ بازديد

چگونه در خانه مانند یک حرفه ای خشک تمیز کنیم
در حالی که اکثر خشکشویی ها در از بین بردن لکه ها ، خاک و بوها از لباس ما بسیار عالی عمل می کنند ، سفر به خشکشویی می تواند گران و ناخوشایند باشد. برای بسیاری از انواع لباس ها ، می توانید با هزینه بسیار کمتری آنها را در خانه تمیز و تازه کنید.


اصطلاح خشکشویی کمی نام غلط است. هنگامی که لباس های شما به سمت پاک کننده ها می رود ، آنها را در دستگاهی با حلال های شیمیایی قرار می دهند که سطح پارچه ها را تمیز می کنند اما مانند آب در واشر به الیاف نفوذ نمی کنند. قبل از این که لباس ها را در آن کیسه پلاستیکی برگردانید ، لباس ها از نظر لکه بررسی شده ، بخارپز شده و تحت فشار قرار می گیرند. در خانه می توانید از مواد پاک کننده لکه های شیمیایی ، گرما و بخار خشک کن و بخار اتو یا لباس استفاده کنید تا به نتایج مشابه برسید.


کلیدهای موفقیت در خشکشویی در خانه این است که محصولات و تجهیزات مناسب را جمع آوری کنید و بدانید چه موقع به متخصصین اجازه دهید این کار را انجام دهند. برخی از پارچه ها و لباس های ساختاری نباید در خانه تمیز شوند. آنها به تخصص و تجهیزاتی نیاز دارند که اکثر ما در دست نداریم. این دستورالعمل ها را برای بهترین نتیجه در مورد تمیز کردن در خانه و ارسال موارد برای یک متخصص حرفه ای دنبال کنید:


خشکشویی در خانه
ژاکت
شلوار جین
کاپشن های بدون ساختار
شلوار
بلوز
دامن های بدون ساختار

ارسال به خشکشویی حرفه ای
کت یا کت و شلوارهای ساختاری و متناسب
دامن یا پیراهن های چین دار
لباس هایی به شدت مهره دار ، پولک دوزی شده یا فلزی
روتختی های بزرگ
مانتوهای چرمی و خزهای طبیعی
وسایل به شدت کثیف شده

چند وقت خشک لباس تمیز در خانه
خشکشویی در منزل برای تازه سازی لباس پس از پوشیده شدن یا کمی کثیف شدن مناسب است. به راحتی با استفاده از بخارپوش لباس ، بوی غذا ، بدن و بوی دود و همچنین چین و چروک پوست را از بین می برید ، بدون اینکه تمیزکاری دقیق تری انجام دهید.


کلیه لباس ها باید قبل از نگهداری در فصول تمیز شوند.

آنچه شما نیاز دارید
تجهیزات / ابزارها
خشک کن لباس اتوماتیک
بخارپوش لباس (تمام اندازه یا قابل حمل)
اتوی بخار
صفحه اتو
پارچه را فشار دهید
قفسه خشک کن تخت
آویزهای لباس محکم
مواد
کیت تمیز کردن خشک (دستمال مرطوب ، کیف خشک کن)
پاک کننده خشک کننده لک
دستورالعمل ها
چگونه می توان مانند یک حرفه ای خشک تمیز کرد
با خرید یک کیت تمیز کردن خشک (مارک های تجاری شامل Woolite Dry Care ، Dryel و مارک های داخلی) شروع کنید. اکثر کیت ها شامل دستمال های مرطوب دستمال مرطوب است که بخاطر طراوت بخشیدن لباس در خشک کن بخار ایجاد می کند ، لکه پاک کننده لکه های قابل مشاهده و کیسه پلاستیکی سنگین است که پر می شود و در خشک کن لباس قرار می گیرد. مهمترین مورد در جعبه ، صفحه دستورالعمل است. برای خواندن مراحل وقت بگذارید و آنها را با دقت دنبال کنید.

لباس های خود را بازرسی کنید
قبل از استفاده از کیت تمیز کردن خشک ، به لباس نگاه کنید تا سوراخ ها ، نخ های گشاد یا لکه های قابل مشاهده را بررسی کنید.

لکه ها را درمان کنید
برای از بین بردن لکه های قابل مشاهده ، از پاک کننده لکه موجود در کیت استفاده کنید. همچنین می توانید برای درمان لکه های از بین بردن سخت ، یک حلال تمیز کننده خشک را جداگانه خریداری کنید. این مرحله برای لکه های روغنی ، چسب یا رنگ بسیار مهم است.

حلال های تمیز کننده خشک قابل اشتعال هستند و می توانند بخارات خطرناکی تولید کنند. دستورالعمل ها را با دقت بخوانید و حلالها را هوشمندانه اداره کنید.

دکمه و زیپ
برای بستن همه دکمه ها و زیپ کردن همه زیپ ها وقت بگذارید تا از گرفتگی و کشیدن جلوگیری شود. اگر لباس به وضوح کثیف نیست اما بوی بد بدن دارد ، آن را از داخل برگردانید تا فضای داخلی بیشتر در معرض بخار تمیز کننده قرار گیرد.

اجازه دهید خشک کن کار خود را انجام دهد
اگر از کیت با کیسه خشک کن استفاده می کنید ، انواع مشابه پارچه را در کیف قرار دهید (بدون شلوار جین سنگین با بلوزهای ابریشمی) و بیش از حد کیف را پر نکنید. پارچه ها به فضای آزاد نیاز دارند تا به راحتی سقوط کنند.

اگر کیت به کیسه ای احتیاج ندارد ، خشک کن را زیاد نکنید. لباس ها و ملحفه نیاز به جایی دارند که به راحتی در هم بیفتد.

از چین و چروک جلوگیری کنید
طبق دستورالعمل های کیت ، یک تایمر تنظیم کنید تا بتوانید بلافاصله پس از اتمام چرخه لباس ها را از خشک کن بردارید. لباس آویز را بر روی آویزهای محکم آویزان کنید. وسایل بافتنی را صاف روی یک توری خشک کن افقی قرار دهید. لباس ها کمی مرطوب بوده و برای از بین بردن چین و چروک پوست باید خشک شوند.

چین و چروک ها را برداشته و خطوط ترد ایجاد کنید
در صورت باقی ماندن چین و چروک ها ، می توان با استفاده از بخار لباس یا اتو آنها را از بین برد. بخار لباس مزایای اضافی کمک به از بین بردن بوهای شدید را فراهم می کند. انفجار بخار باعث از بین رفتن باکتری های ایجاد کننده بوی شدید می شود.

برای ایجاد یقه های ترد ، سرآستین ، پلیسه یا برگردان ، باید از اتو استفاده کنید. بیشتر پارچه ها باید با پارچه فشار دهنده محافظت شوند تا از بروز علائم سوزش جلوگیری کند. با استفاده از صفحه اتو و اتوی بخار خوب بیشترین موفقیت را خواهید داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.