10 نکته حرفه ای برای تمیز کردن سریع انجام می شود

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

10 نکته حرفه ای برای تمیز کردن سریع انجام می شود

۲۵ بازديد
10 نکته حرفه ای برای تمیز کردن سریع انجام می شود
نظافتچی های حرفه ای دارای ابزار ، استعداد و دانش لازم برای کار کوتاه در نظافت منزل هستند. سینتیا تاونلی ایور ، نویسنده کتاب Houseworks ، اسرار تمیز کردن سریع و نظم بخشیدن به خانه شما را فاش می کند.

1. یک برنامه درست کنید و به آن پایبند باشید
برای انجام کارهایتان زمان مشخصی را در نظر بگیرید. سینتیا می گوید: "هیچ کس سرویس نظافتی را استخدام نمی کند که قول دهد شنبه به طور تصادفی برسد و اتفاق دیگری نمی افتد." از نکات مثبت استفاده کنید و یک برنامه منظم نظافت را تنظیم کنید. افراد حرفه ای تا پایان کار انصراف نمی دهند. کار را انجام دهید و به آن پایبند باشید تا کار را در زمان رکورد انجام دهید. "

2. یک انگیزه دهنده پیدا کنید
سینتیا پیشنهاد می کند برای جلوگیری از حواس پرتی و بی حوصلگی از محرک ها استفاده کنید. "موسیقی دلچسب مورد علاقه خود را پخش کنید. به یک کتاب روی نوار گوش دهید تا احساس کنید که همزمان دو کار را انجام می دهید."

3. برای موفقیت لباس بپوشید
نظافتچی های حرفه ای لباس راحتی و قابل شستشو برای کار طراحی می کنند. کفش های حمایتی و پنجه های زانو بدن آنها را حفظ نمی کند. عینک و دستکش از مواد شیمیایی محافظت می کند. سویشرت های آغشته به مواد سفید کننده را بیرون بیاندازید و یک لباس تمیز ایجاد کنید که شامل کفش ، دستکش و محافظت از چشم است.

4. در ابزارهای مناسب سرمایه گذاری کنید
به گفته سینتیا: "نظافتچی های حرفه ای از گجت استفاده نمی کنند. هرگز آنها را پیدا نخواهید کرد که دارای ابزارهای تخصصی یکبار مصرف یا جدیدترین حیله هایی هستند که در یک برنامه تلویزیونی غیرمجاز تلویزیونی جاسوسی شده اند." "یک بار ابزار خوب بخرید - از آنها استفاده کنید و در زمان ثبت به پایان خواهید رسید."

5. لوازم را ساده کنید
سینتیا توضیح می دهد: "یک دلیل وجود دارد که افراد حرفه ای می توانند همه محصولات مورد نیاز خود را در یک سینی حمل و نقل کنند" آنها محصولات تمیز کردن خود را به چهار منبع اساسی ساده کرده اند:
پاک کننده تبخیر کننده سبک (تمیز کننده شیشه یا تمیز کننده چند سطح)

پاک کننده چربی زدایی با کار سنگین

تمیز کننده کاشی و حمام

پاک کننده ساینده پودر شده
خودشه! بدون پاک کننده کف مخصوص صابون ، بدون اسپری پیشخوان مخصوص ، بدون محصولات یکبار مصرف که فقط برای تمیز کردن پرده ها یا پنکه ها یا دیوارها طراحی شده اند. متخصصان می دانند که با استفاده از این چهار محصول ساده قادر به انجام هر کار عادی نظافت هستند. "

6. ابزار خود را بنویسید
به خاطر کارآیی ، نظافتچی های حرفه ای تمام وسایل خود را با خود حمل می کنند. همه ابزارهای آنها - پاک کننده ها ، برس ها و پارچه ها - درست در سینی مخصوص حمل ماشین وجود دارد. خلاac ، شستشو و مینی واک در درب منزل منتظر بمانید. یک کیسه پلاستیکی برای سطل زباله در جیب ، کنار غبار پشمی بره تکان دهنده فرو می رود. به همین دلیل حرفه ای قبل از اینکه آماتور ما آن را با پاک کننده پودر شده از پله ها بالا بکشد ، کل حمام را تمام کرده است.

7. حرکت را به حداقل برسانید
"تمیزکننده های حرفه ای بیش از یک بار در یک اتاق دایره نمی کنند. قبل از اینکه یک اینچ به سمت راست یا چپ حرکت کنند ، آنها آینه را پاشیده و پاک می کنند ، سینک ظرفشویی را پاک می کنند ، پیشخوان ها را پاک می کنند و وسایل را صیقل می دهند. ، "سینتیا می گوید.

"با جلسات تمیز کردن بدن خود را جسمی نکنید ؛ هر حرکتی را حساب کنید. قبل از حرکت سریع بایستید و همه چیز را در مسیر خود تمیز کنید."

8. دو دست بهتر از یک دست است
سینتیا توصیه می کند: "جوانب مثبت به گونه ای عمل نمی کنند که انگار یک بازو در زنجیر است و شما نیز نباید این کار را انجام دهید. عادت کنید از هر دو دست خود برای حمله به کارهای تمیز کردن استفاده کنید."

"یک آینه را با یک دست اسپری کنید ؛ با دست دیگر آن را پاک کنید. پیشخوان های مخصوص اسکراب را با دو اسفنج یا پارچه تمیز کننده بزنید. وقتی گرد و غبار پشم بره در یک دست ، گوشه ها و حفره ها را تمیز می کند ، گرد و غبارگیری دو برابر سریعتر می شود سطوح "

9. قبل از تمیز کردن آن را بردارید
سینتیا توضیح می دهد: "تمیزکننده های حرفه ای به تمیز کردن می آیند ، نه میزهای مرتب ، مبلمان ، وسایل خانگی و کف. آنها اگر هر سطح افقی در خانه با کاغذ ، اسباب بازی ، ظروف کثیف و فقط بهم ریخته باشد ، آنها نمی توانند کار را انجام دهند. "تظاهر کنید که یک خدمه تمیز کردن با قیمت بالا استخدام کرده اید. فقط برای اینکه بتوانید کار خود را انجام دهید آنها را در مکانهای آشفته قرار نمی دهید. همین کار را به خودتان بدهید - قبل از تمیز کردن آنها را بردارید."

10. کار گروهی
دو نفر یک تخت چهار برابر سریعتر از یک تخت می گذارند. دو یا سه نفر می توانند از یک خانه متوسط ​​کار کوتاهی کنند. تمیز کردن را یک کار گروهی انجام دهید. اعضای خانواده بیشتر تمایل ندارند که خانه تمیز را بهم بزنند وقتی که بخشی از تلاش نظافت بوده اند!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.