چگونه یک زندگی را به خوبی مدیریت کنیم؟ | سری اول

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

چگونه یک زندگی را به خوبی مدیریت کنیم؟ | سری اول

۳۲ بازديد
وقتی می دانید چگونه زندگی خود را بهتر مدیریت کنید ، موثرتر خواهید بود ، می توانید عادتهای تولیدی را به دنبال آنچه که می خواهید برسانید ، از سلامتی و انرژی بهتری برخوردار خواهید بود ، می توانید به موفقیت های بیشتری دست یابید و می توانید تصمیمات بهتری بگیرید زندگی بهتری داشته باش

اگر در تلاش برای تأمین هزینه های زندگی خود هستید یا در زندگی خود دوران سختی را سپری می کنید ، باید در حال حاضر نگاه خوبی به زندگی خود داشته باشید و یاد بگیرید که آن را به درستی مدیریت کنید.

صرف نظر از اینکه این شغل ، شغل ، امور اقتصادی ، روابط ، خانواده ، سلامتی ، تناسب اندام ، دوستان و غیره باشد ، باید یاد بگیرید که زندگی خود را مدیریت و مدیریت کنید تا پیشرفت کنید و به زندگی خود برسید و به نتیجه دلخواه خود برسید.

پس چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ در اینجا 7 کلید وجود دارد که چگونه می توانید زندگی خود را مدیریت کنید. از این 7 کلید برای مدیریت و ساختن زندگی مورد نظر خود استفاده کنید.

1. عادت های مهم خود را خودکار کنید
عادت های شما زندگی شما را تعیین می کند و در این شکی نیست. مسئله این است که بیشتر مردم به جای استفاده از عادت هایی برای ساختن و خدمت بهتر به آنها ، اجازه می دهند عادت های بد باعث محدود شدن و جلوگیری از زندگی بزرگ شود.

تقریباً هر کاری که هر روز انجام می دهیم عادی است. از لحظه ای که صبح چشمان خود را باز می کنید ، چگونه مسواک می زنید ، صبحانه خود را می خورید ، و شب چگونه به خواب می روید ، این فعالیت ها عادی است.

"ما آنچه هستیم که مدام تکرار میکنیم. بنابراین تعالی یک عمل نیست ، بلکه یک عادت است. "
- ارسطو
موارد بالا یکی از نقل قول های مورد علاقه من است زیرا زندگی ما را به خوبی خلاصه می کند. اگر می خواهید کاری عالی انجام دهید ، باید مدیریت و ایجاد عادت های تولیدی را یاد بگیرید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک وبلاگ موفق بسازید و از آن درآمد منفعل کسب کنید ، یکی از مهمترین وظایفی که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مطالب جدید و با کیفیت را به طور منظم بر روی آن منتشر می کنید.

مشکل این است که شما به سرعت نمی خواهید نتیجه را ببینید. ممکن است ماهها یا حتی سالها طول بکشد تا بتوانید نتیجه مطلوبی را ببینید.

به همین دلیل است که اکثر افراد در ساختن یک وبلاگ موفق موفق نیستند زیرا آنها عزم و انگیزه ای برای بلاگ نویسی و نوشتن چیزهای جدید به طور منظم ندارند.

و این همان چیزی است که اتوماسیون عادت ها را مهم می کند. تصور کنید که نوشتن مقالات و انتشار مطالب جدید جزئی از عادت های شما شده است و هر روز این کار را با انگیزه یا بدون انگیزه انجام می دهید.

مهم نیست که باران بیرون می بارد یا برف می بارد ، شما فقط محتوا می نویسید و برای وبلاگ خود منتشر می کنید. حدس بزنید بعد از چند ماه یا چند سال در جاده چه اتفاقی می افتد؟

در نهایت ، وبلاگ شما مورد توجه قرار خواهد گرفت. مردم از آنجا بازدید خواهند کرد زیرا وبلاگ شما اطلاعات جالبی را که بدنبال آن هستند فراهم می کند. و در آخر ، شما می توانید از پاداش کار سخت خود لذت ببرید.

اگر نمی توانید با این مثال ارتباط برقرار کنید ، به سایر عادتهای خوب مانند نوشیدن یک لیوان آب کامل هنگام بیدار شدن از صبح ، ورزش حداقل 30 دقیقه در روز یا خواندن دو کتاب در هر ماه فکر کنید.

فکر می کنید این عادت ها چگونه زندگی شما را تغییر می دهد؟ به همین دلیل است که عادت ها هنگام مدیریت زندگی مهم هستند.

تصور کنید اگر هدف شما پس انداز 30000 دلار برای سفر یک ماهه به اروپا است و عادت های خود را در پس انداز و بودجه به طور خودکار انجام داده اید ، فکر می کنید این هدف قابل دستیابی باشد؟ البته این فقط یک مسئله زمان است.

به همین دلیل عادت ها در تعیین زندگی شما بسیار مهم هستند. نتایجی که در حال حاضر در زندگی خود کسب می کنید عمدتا به دلیل عادت های شما است.

اوه ، فراموش کردم ذکر کنم ، شما همچنین می توانید نحوه ساخت و خودکار کردن درآمد خود را یاد بگیرید تا دیگر نگران درآمد خود نباشید و این باعث می شود وقت خود را برای انجام کار دیگری که در زندگی شما معنی دار و هیجان انگیز است آزاد کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.