اگر می خواهید به خوبی خانه را تمیز کنید کافیست بخوانید

نکاتی که خانم های خانه دار باید بدانند

اگر می خواهید به خوبی خانه را تمیز کنید کافیست بخوانید

۳۳ بازديد
نظافت منزل حرفه ای می تواند کثیف باشد ، اما اگر شما تمیز کردن و سازماندهی یک فضای زندگی را دوست دارید ، می تواند بسیار ارزشمند و حتی سرگرم کننده باشد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که تمیزکاری خانه های دوستان و اعضای خانواده خود را انجام دهید. این کار طعم کار را به شما می بخشد و به شما امکان می دهد کارهای نظافت خود را کامل کنید. با کمی تمرین ، تمیزکاری حرفه ای یک خانه در کمترین زمان به طبیعت دوم تبدیل می شود.
قبل از ارائه خدمات حرفه ای خود ، کمی تمرین کنید. خانه های دوستان و خانواده خود را به صورت رایگان (یا با نرخ تخفیف) تمیز کنید ، سپس از آنها بخواهید که نظافت شما را ارزیابی کنند. درباره آنچه که در مورد کار تمیز کردن شما دوست دارند یا دوست ندارند یادداشت کنید. [1]
تصویری با عنوان Clean Moldy Grout مرحله 3
2
تجهیزات و مواد مناسب را تهیه کنید. نظافت حرفه ای یک خانه به تعداد زیادی از محصولات و دستگاه های نظافت نیاز دارد. لوازم شما بسته به کار خاصی که برای آن استخدام شده اید متفاوت خواهد بود ، اما ممکن است بخواهید یک زرادخانه تمیز کردن داشته باشید که شامل موارد زیر باشد: [2]
میپس فیبر میکرو
تمیز کننده همه منظوره
تمیزکننده کف
پد های میکرو فیبر
شیشه پاک کن
پاک کننده گرانیت
پاک کننده فولاد ضد زنگ
پد و اسفنج شستشو
جاروها
صابون مایع ملایم و خنثی با pH
غبارها
شیرینی دوغاب
مسواک های موی سفت
جاروبرقی
جزئیات حوله ها
پاسخ کارشناس
س
وقتی از او س askedال شد ، "یک فرد حرفه ای به چه لوازم تمیزکاری نیاز دارد؟"

اشلی ماتوسکا
مشاوره مشاور
اشلی ماتوسکا از Dashing Maids می گوید: "حوله های میکروفیبر برای رها کردن شیرآلات ، آینه ها و سایر سطوح براق بسیار عالی است. همچنین جاروبرقی های ایستاده یا جعبه ای که مردم از خرده فروشان بزرگ جعبه خریداری می کنند خیلی دقیق نیستند ، بنابراین روی آنها سرمایه گذاری کنید خلا vac خوب. من همچنین توصیه می کنم پاک کنهای جادویی و چندین برس مختلف برای تمیز کردن اسکراب ها ، و یک محلول تمیز کننده همه منظوره خوب که مواد شیمیایی سخت ندارد. "

3
اگر خودتان هستید خانه را از بالا به پایین تمیز کنید. هنگام تمیز کردن حرفه ای یک خانه به تنهایی ، باید سطح بالا را شروع کنید و سپس پایین ترین سطح را طی کنید. این به شما کمک می کند تا بدون ردیابی مجدد آن از طریق قسمت های تمیز شده خانه ، گرد و غبار را از سطح بالایی پاک کرده و خرد کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.